کنکور 99 چگونه خواهد بود

کنکور 99 چگونه خواهد بود

جهت مشاوره در زمینه کنکور 99 چگونه خواهد بود

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله پاسخ اینکه کنکور 99 چگونه خواهد بود را می خوانید. سازمان سنجش اعلام کرد تمام داوطلبان در کنکور 99 ثبت نام نکنند ! تعداد داوطلبان کنکور 99 کاهش خواهد یافت. با اجرا شدن طرح مرحله ای ، کنکور سراسری 99 ریزش خواهد داشت؛ در حال حاضر تعداد داوطلبان آماده ورود به دانشگاه حدود یک میلیون نفر هستند که با اجرای طرح مرحله ای، در کنکور 99 شاهد کاهش چشمگیر داوطلبان کنکور خواهیم بود.

کنکور 99 برای اطلاع از طرح مرحله ای کنکور 99 کلیک کنید

سازمان سنجش آموزش کشور چگونگی برگزاری کنکور و نکات مهم کنکور 99 را اعلام کرد که به شرح زیر می باشد:

برگزاری کنکور 99 چگونه خواهد بود ؟

سازمان سنجش آموزش کشور در شرح نحوه برگزاری کنکور 99 اعلام کرد، کنکور 99 مطابق روال قبل برگزار می شود و برگزاری دو کنکور مجزا در سال 98 استثنا می باشد. داوطلبان نظام قدیم کنکور 99 باید از منابع کنکور نظام جدید استفاده کنند، در سال 99 یک کنکور برگزار می شود. تفاوت منابع نظام جدید و نظام قدیم ، باعث نگرانی داوطلبان نظام قدیم شده است، منابع کنکور نظام جدید و نظام قدیم دارای تفاوت چشمگیر نمی باشد، ولی همین میزان تغییر نیز با ایجاد استرس برای داوطلبان نظام قدیم ، همراه خواهد بود. توصیه ما به داوطلبان کنکور 98 این است که برای قبولی در کنکور 99 حتما از برنامه ریزی اصولی مشاوران حرفه ای کنکور بهره مند شوند و با استفاده از برنامه ی اختصاصی کنکور ، قبولی خود را کنکور 98 تضمین نمایند و استرس کنکور 99 دور بمانند.

 

سوالات کنکور 99
 
تمام سوالات کنکور 99 با توجه به منابع و بودجه بندی نظام جدید انجام می شود. برای کنکور 98 دو دفترچه ثبت نام مجزا منتشر می شود ولی در ثبت نام کنکور 99 فقط یک دفترچه ثبت نام کنکورخواهیم داشت. سوالات کنکور از کتاب های نظام جدید پایه دهم، یادهم و دوازدهم گروه های آزمایشی ، ریاضی ، تجربی، انسانی طراحی می شود.

 

منابع کنکور 99

تغییرات کتاب های درسی در نظام جدید، نسبت به نظام قدیم، چشمگیر نمی باشد و چارچوب اصلی دروس یکسان است و اغلب فصل های کتاب های نظام جدید و قدیم مشابه است، البته برخی اط مطالب نیز کاملا جدید هستند و اصلا در کتاب های نظام قدیم وجود ندارند.

 

تاثیر معدل در کنکور 99

تاثیر معدل در کنکور 99 برای داوطلبان نظام جدید به صورت 30 درصد تاثیر مستقیم است و برای داوطلبان نظام قدیم به صورت 25 درصد تاثیر مستقیم خواهد بود.

اگر داوطلب نظام قدیم کنکور 98 هستید ، قبولی در سال 98 برای شما ساده تر از قبولی در کنکور 99 خواهد بود ، توصیه ما به داوطلبان نظام قدیم و جدید این است که حتما برای  مشاوره قبولی در کنکور 98 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند و با دریافت برنامه اختصاصی کنکور، در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند.

جهت مشاوره در زمینه کنکور 99 چگونه خواهد بود

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید