کمپین درخواست دانش آموزان برای تعویق کنکور 98

کمپین درخواست دانش آموزان برای تعویق کنکور -1

جهت مشاوره در زمینه کمپین درخواست دانش آموزان برای تعویق کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کمپین درخواست دانش آموزان برای تعویق کنکور 98 تشکیل شد. در مدت سه روز، بیش از 9500 امضا برای تعویق کنکور جمع شد. کمپین خواستار به عقب افتادن زمان برگزاری کنکور است. هدف این دانش آموزان کاهش اضطراب دانش آموزان مناطق سیل زده است. با توجه به حوادث ناگوار سیل در برخی از استان ها ، دانش آموزان و  کنکوری ها آمادگی حضور در کنکور را ندارند. در این صفحه از جزئیات خبر تشکیل کمپین درخواست دانش آموزان برا تعویق و عقب افتادن زمان برگزاری کنکور مطلع می شوید.

امضا کنندگان می گویند تنها هدفشان صرفا هم دردی و کاهش اضطراب کنکوری های مناطق سیل زده است. متن نامه به وزیر به شرح زیر است:

“ما امضاکنندگان این نامه بر آن شدیم تا در راستای حمایت از داوطلبان کنکور سراسری سال 98 که ساکن مناطق سیل زده می باشند و برای جلوگیری از بی ثمر ماندن تلاش ها و رعایت عدالت آموزشی و کاهش آلام این عزیزان است. با این هدف که امیدشان به نا امیدی تبدیل نشود، از وزیر محترم درخواست می کنیم نسبت به تعویق کنکور سراسری اقدام کنند”

در ادامه این نامه آمده است: “بعضی دانش آموزان مناطق سیل زده که نظام قدیم نیز می باشند، هیچگونه کتاب یا جزوه ای برایشان باقی نمانده است و منابع نظام قدیم هم در بازار موجود نمی باشد که بتوانند خرید کنند.”

پویش در حال کمک به دانش آموزان سیل زده-

پویش در حال کمک به دانش آموزان سیل زده

 

تشکیل کمپین درخواست دانش آموزان برای تعویق کنکور 98

تشکیل کمپین درخواست تعویق کنکور توسط دانش آموزان در حال انجام است. پویش امضای درخواست کنندگان را برای ارجاع به وزیر جمع آوری می کند. دانش آموزان کنکوری با هدف کمک به دانش آموزان مناطق سیل زده و ایجاد فرصت بیشتر برای آمادگی در کنکور ، در مدت سه روز 9500 امضا جمع کرده اند. البته دولت نیز به فکر دانش آموزان کنکور است. همچنین تدابیری در این زمینه اندیشیده که در مرحله تصمیم گیری و اجرا می باشد. 

داوطلبان کنکور 98 می توانند برای اطلاع از نتیجه کمپین و زمان برگزاری کنکور 98 با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرند.

اقدامات انجام شده برای تعویق کنکور 98 و امتحان نهایی

اخیرا اعلام شد کنکور کارشناسی ارشد به طور قطعی به تعویق افتاده و احتمالا کنکور کارشناسی نیز به تاخیر می افتد. زمانی حدودی نیز برای آن تعیین شد. برای مشاهده اخبار مربوط به تعویق کنکور ، روی لینک های زیر کلیک کنید:

click تغییر زمان برگزاری کنکور سراسری 98 به علت سیل

همچنین سهمیه ای تحت عنوان سهمیه مناطق سیل زده به کنکوری های مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اختصاص داده شد. این سهمیه قطعی شد برای مشاهده متن کامل خبر قطعی شدن سهمیه سیل زدگان در کنکور 98 روی لینک زیر کلیک کنید:

click سهمیه سیل زدگان در کنکور 98 قطعی شد

یکی دیگر از اقداماتی که برای کاهش اضطراب و فشار دانش آموزان سیل زده انجام شد، درمورد برگزاری امتحانات نهایی است. اخبار مربوط به برگزاری امتحان نهایی در تیر یا مرداد و حذف برخی از سوالات امتحان نهایی برای سیل زدگان روی لینک زیر کلیک کنید:

click زمان برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم در تیر یا مرداد

click حذفیات امتحان نهایی خرداد از دروس امتحانات نهایی 98

هم اکنون دانش آموزان نیز به نوبه خود تلاش می کنند زمان بیشتری برای کنکوری های مناطق سیل زده فراهم کنند. جمع آوری 9500 امضا در سه روز ، آمار قابل توجهی است. این تعداد امضاهایی است که پویش «درخواست دانش‌آموزان برای تعویق کنکور سراسری» تا این لحظه جمع آوری کرده است.

داوطلبان کنکور 98 می توانند برای اطلاع از نتیجه کمپین و زمان برگزاری کنکور 98 با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرند.

مطالب مرتبط با کنکور 98: (برای مشاهده کلیک کنید)

تاریخ و زمان برگزاری کنکور 98

تغییر زمان برگزاری کنکور 98

زمان برگزاری کنکور دانشگاه آزاد 98

جهت مشاوره در زمینه کمپین درخواست دانش آموزان برای تعویق کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
4 دیدگاه برای “کمپین درخواست دانش آموزان برای تعویق کنکور 98”
  1. سلام
    آیا پیگیری تعویق کنکور ادامه دارد

  2. سلام
    آیا پیگیری تعویق کنکور ادامه دارد

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید