دانشگاه علمی کاربردی حضوری است یا غیر حضوری

جهت مشاوره در زمینه دانشگاه علمی کاربردی حضوری است یا غیر حضوری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کلاس های علمی کاربردی حضور است یا غیر حضوری، با توجه به اینکه اغلب دانشجویان تمایل به تحصیل همزمان با اشتغال می باشند و عده ای نیز به تحصیل همزمان در دانشگاه علمی کاربردی با سایر دانشگاه ها را دارند، ترجیح می دهند ، همه یا بخشی از کلاس های دانشگاه مورد پذیرش به صورت غیرحضور برگزار شود. در این مقاله مطالبی مفید در مورد کلاس های علمی کاربردی و نحوه برگزاری کلاس های علمی کاربردی و اینکه کلاس های مذکور به صورت حضوری یا غیر حضوری برگزار می شود مطالعه می نمایید.

برای اطلاع از زمان شروع کلاس ها و دریافت تقویم آموزشی دانشگاه علمی کاربردی 97-98 کلیک نمایید.

نحوه برگزاری کلاس ها در دانشگاه علمی کاربردی

نحوه برگزاری کلاس های علمی کاربردی به دو صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می شود، برخی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی به صورت غیر حضوری برگزار می شود ، در برخی از رشته ها نیز ، تعدادی از دروس به صورت غیر حضوری و بعضی از واحدها به صورت حضوری ارائه می شود، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رشته های غیر حضوری دانشگاه علمی کاربردی کلیک نمایید. حضور داوطلب در کلاس هایی که الزاما حضوری ارائه می شود، الزامیست،

اگر دانشجو در کلاس های حضوری بیش از 3/16 جلسه غیبت داشته باشد و یا در جلسه امتحان پایان نیمسال حضور نداشته باشد، اگر غیبت دانشجو به تشخیص شورای تخصصی آموزشی دانشگاه غیرموجه باشد، نمراه آن درس صفر و در صورت تشخیص موجه بودن غیبت، آن درس حذف می شود، در این صورت رعایت حد نصاب 12 واحد در طول نیمسال برای دانشجو الزامی نیست ولی نیمسال مذکور به عنوان نیمسال کامل جزو سنوات تحصیلی وی محسوب می شود.

کلاس های غیر حضوری در دانشگاه علمی کاربردی

شروع کلاس های دانشگاه علمی کاربردی معمولا اواخر شهریور ماه است ، دانشجو ملزم می باشد در زمان تعیین شده از سوی دانشگاه برای نام نویسی و انتخاب واحد علمی کاربردی اقدام نماید، عدم مراجعه  به موقع به معنی انصراف می باشد.

در هر سال تحصیلی دو نیم سال تحصیلی وجود دارد، تقویم آموزشی دانشگاه علمی کاربردی که حاوی زمان های مهم می باشد، توسط دانشگاه منتشر می گردد. هر دانشجو در هر نیمسال می تواند حداقل 12 و حداکثر 20 واحد درسی انتخاب نماید. در آخرین نیمسال دانشجو از رعایت شرط انتخاب حداقل 12 واحد معاف است.

عدم ثبت نام دانشجو در هر نیمسال به معنی انصراف از تحصیل محسوب می شود، اگر تاریخ انصراف از تحصیل دانشجویان بعد از حذف و اضافه باشد، شهریه پرداختی برگشت داده نمی شود، ولی اگر تاریخ انصراف پیش از مهلت مذکور و برگزاری کلاس ها باشد، فقط شهریه متغییر قابل بازپرداخت است، شهریه ثابت و حق نظارت غیرقابل برگشت است.

جهت مشاوره در زمینه دانشگاه علمی کاربردی حضوری است یا غیر حضوری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید