کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد

کد دسترسي به انتخاب رشته دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلباني که قصد انتخاب رشته در دانشگاه هاي آزاد اسلامی را دارند به منظور شرکت درمرحله انتخاب رشته دانشگاه آزاد علاوه بر مشخصات فردی نظير کد ملی، به کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد که يک کد هفت رقمي است نياز دارند.

کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد در انتهاي کارنامه اوليه که توسط سازمان سنجش www.sanjesh.org در اختيار داوطلبان قرار گرفته است.

کنکور سراسری و کنکور دانشگاه آزاد همزمان برگزار می شود اما مراحل انتخاب رشته در دانشگاه هاي سراسری و دانشگاه آزاد از هم جداست. تمامي داوطلبانی که متقاضی شرکت در دانشگاه آزاد بوده اند  با توجه به کارنامه اوليه و انتخاب کد رشته هاي دانشگاه آزاد نسبت به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اقدام کنند.

کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد يک کد هفت رقمي است که در انتهای کارنامه اوليه درج شده است. براي شرکت در دانشگاه هاي آزاد اسلامی لازم است در در زمان ثبت نام در کنکور سراسری اعلام علاقه مندی شرکت در دانشگاه هاي ازاد را ثبت کرده باشيد.

در مقاله به نحوه دسترسی به کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد پرداخته ايم.

کد دسترسي به انتخاب رشته دانشگاه آزاد

شرايط شرکت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد

براي ثبت نام در دانشگاه آزاد و انتخاب رشته در اين دانشگاه لازم است تا داوطلبان شرايطي را دارا باشند. لازم است تا داوطلبان در زمان تعيين شده از سوي سازمان سنجش نسبت به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اقدام نمايد.

  1. ثبت نام در کنکور سراسري 99
  2. دريافت کارت ورود به جلسه
  3. حضور در جلسه کنکور سراسري
  4. مجار به انتخاب رشته در دانشگاه آزراد اسلامي
  5. دسترسي به کد انتخاب رشته در کارنامه اوليه

دريافت کد دسترسي به انتخاب رشته دانشگاه آزاد

همانطور که در ابتدا مقاله گفته شد کد دسترسي به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد  اسلامي يک کد ( هفت رقمي ) است. که در انتهاي کارنامه اوليه شما درج شده است.

براي دريافت کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامي لازم است مراحل زير را گام به گام طي کنيد:

  1. براي انتخاب رشته دانشگاه آزاد ابتدا لازم است وارد سايت دانشگاه آزاد اسلامي به نشاني Azmoon.org  شويد.
    کد دسترسي انتخاب رشته دانشگاه آزادمتقاضيان گروه آزمايشی علوم تجربی که درکارنامه اعلام نتايج اوليه مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی شده‌اند لازم است، به منظورانتخاب رشته در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه‌ آزاد اسلامی از روزچهارشنبه 2 مهر ماه لغايت 5 مهرماه به سامانه سازمان سنجش به نشاني  www.sanjesh.org  مراجعه و براساس دفترچه راهنما مندرج در سامانه مذکور نسبت به انتخاب رشته اقدام نمايند.و  زمان انتخاب رشته متقاضيان رشته هاي با آزمون دانشگاه آزاد اسلامي شرکت کننده در آزمون سراسری (به جزرشته هاي پزشکی، دندانپزشکی، داورسازی و دامپزشکيی) متعاقباً از طريق سامانه www.azmoon.org اعلام می شود . ( با دردسترس قرار گرفتن لينک انتخاب رشته اين مقاله به روز رسانی مي شود).
  2. گزينه انتخاب رشته با آزمون کنکور سراسری را انتخاب نماييد.
  3. در اين مرحله شما مي توانيد نوع دوره – شناسه انتخاب رشته – شماره شناسنامه و سال تولد خود را وارد نماييد.
  4. لازم به ذکر است که داوطلبان متقاضی شرکت در دانشگاه آزاد اسلامی می توانند 20 کد رشته و کد دانشگاه را انتخاب نمايند و در نهايت با اولويت بندی کد هاي انتخابی خود را وارد سيستم کنند.

زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد

داوطلبان که متقاضی شرکت در رشته هاي پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه‌ آزاد اسلامی از روزچهارشنبه 2 مهر ماه لغايت 5 مهرماه به سامانه سازمان سنجش مراجعه فرمايند و نسبت به ثبت کد رشته هاي محل مورد نظر اقدام کنند.

و  زمان انتخاب رشته متقاضيان رشته هاي با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری (به جزرشته هاي پزشکی، دندانپزشکی، داورسازی و دامپزشکی) در هفته هاي آينده اعلام می شود. ( با اعلام تاريخ انتخاب رشته توسط دانشگاه آزاد اين مقاله بروزرسانی خواهد شد) .

سوالات متداول

  1. زمان انتخاب رشته دانشگا آزاد اسلامی چه تاريخی است؟
    داوطلبان که متقاضی شرکت در رشته هاي پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه‌ آزاد اسلامی از روزچهارشنبه 2 مهر ماه لغايت 5 مهرماه به سامانه سازمان سنجش مراجعه فرمايند و نسبت به ثبت کد رشته هاي محل مورد نظر اقدام کنند.
  2. در چه سايتی کد رشته محل مورد نظر خود را درج کنيم؟
    رشته هاي پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی سايت سازمان سنجش به نشاني sanjesh.org و مابقی رشته ها در سايت دانشگاه آزاد اسلامي به نشاني azmoon.org .
  3. کد دسترسي به انتخاب رشته چيست؟
    کد دسترسي به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد  اسلامي يک کد ( هفت رقمي ) است. که در انتهاي کارنامه اوليه شما درج شده است.

جمع بندي 

متقاضيان شرکت در دانشگاه آزاد لازم است تا در زمان ثبت نام در کنکور سراسري علاقه خود را نسبت به شرکت در دانشگاه آزاد اسلامی اعلام نمايند. در انتهاي کارنامه اوليه کنکور يک کد هفت رقمی درج شده است اين کد کد دسترسی به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامي می باشد. در صورتی که زمان ثبت نام و درج کد انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی با مشکل مواجعه شديد می توانيد با مشاورين صداي مشاوران تماس حاصل فرماييد برترين مشاوران کشور در خدمت رسانی به شما حاضرند.

جهت مشاوره در زمینه کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید