ثبت‌نام کارشناسی بدون آزمون دانشگاه ادیان و مذاهب 99

ثبت‌نام کارشناسی بدون آزمون دانشگاه ادیان و مذاهب 99

جهت مشاوره در زمینه ثبت‌نام کارشناسی بدون آزمون دانشگاه ادیان و مذاهب 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

علاقه‌مندان به تحصیل در مقطع کارشناسی غیرحضوری رشته‌های شیعه‌شناسی و فقه و حقوق اسلامی می‌توانند علاقه‌مندی خود را نسبت به تحصیل در دانشگاه ادیان و مذاهب اعلام کنند. جهت ثبت نام و آگاهی از نحوه ثبت نام در کارشناسی بدون آزمون دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی این مقاله را تا پایان مطالعه نمایید. ثبت‌نام کارشناسی بدون آزمون دانشگاه ادیان و مذاهب 99

ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه ادیان و مذاهب

ثبت نام در مقطع کارشناسی بدون کنکور دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی دارای شرایط خاصی می باشد.شرایط ثبت‌نام کارشناسی بدون آزمون دانشگاه ادیان و مذاهب شامل موارد زیر می شود :

1. پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی این دانشگاه بر اساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون ورودی است.

2. دوره‌های آموزشی به‌صورت غیرحضوری (مجازی) است.

 ۴. آموزش متن‌محور است و درسنامه‌های تهیه شده از تدریس اساتید از طریق سایت مرکز آموزش الکترونیکی و آزاد دانشگاه در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

۵. علاوه بر متن، فیلم و صوت تدریس اساتید نیز در دروس اصلی از طریق سایت در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

6. کلاس آنلاین نیز برای تلخیص مطالب دروس اصلی و رفع اشکالات دانشجویان در اواخر هر ترم در دروس اصلی رشته در نظر گرفته می‌شود.

7. ظرفیت هر رشته تحصیلی محدود است.

8. شهریه تمام دوره در طول هفت ترم 11،200،000 تومان است که دارای چهل درصد تخفیف شهریه است و با پرداخت 1،500،000 تومان در ترم اول ثیت نام صورت می گیرد. مابقی از طریق وام صندوق رفاه دانشجویی و یا وام وزارت علوم پرداخت می گردد.

 ۱۰. امکان معادل‌سازی دروس حوزوی و دانشگاهی طبق ضوابط مصوب وزارت علوم وجود دارد و از آن دروس شهریه گرفته نمی‌شود.

۱۱.  مدرك دانش‌آموختگان این رشته‌های تحصیلی را وزارت علوم صادر می‌کند.

12. امکان تحصیل در همان رشته یا رشته‌های مرتبط در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در همین دانشگاه و سایر دانشگاه‌ها وجود دارد.

 ۱3. با توجه به شيوه و کیفیت آموزشی این دانشگاه و هزینه کم تحصیل در آن و اخذ مجوزهاي لازم از طرف وزارت علوم، امکان تحصیل همزمان در رشته‌های رشته‌های کارشناسی غیرحضوری این دانشگاه با سایر رشته‌هاي كارشناسي، کارشناسی ارشد و دكترا وجود دارد.

شرایط ثبت‌نام دانشگاه ادیان و مذاهب

علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام کنند. زمان ثبت نام و انتخاب رشته تا تاریخ 1399/10/03 است و ثبت‌نام تنها از طریق تارنمای سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌پذیرد. داوطلبان دفترچه راهنما (متون و جداول) را با دقت مطالعه نمایند و حتی توصیه می‌شود در ابتدا پیش‌نویس تقاضانامه ثبت‌نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو در مرحله صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال 1399 را که مندرج در پایان دفترچه راهنما است، با دقت تکمیل نمایند و سپس بر اساس آن اطلاعات اقدام به ثبت‌نام و انتخاب رشته نمایند.

زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه ادیان و مذاهب و انتخاب رشته تا تاریخ 1399/10/03 است

تذکر: با توجه به عدم امکان فرصت تمدید ثبت‌نام به داوطلبان توصیه می‌شود ثبت‌نام خود را به روز‌های پایانی موکول نفرمایند.

لازم به ذکر است دارا بودن دیپلم نظام آموزشی جدید (3-3-6) اعم از شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش و یا مدرک پیش‌دانشگاهی (نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی) و یا دیپلم نظام قدیم و یا مدرک فوق دیپلم (کاردانی) دانشگاهی  و یا کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای برای کلیه داوطلبان ضروری است.

ثبت‌نام کارشناسی بدون آزمون دانشگاه ادیان و مذاهب 99

رشته شیعه شناسی دانشگاه ادیان و مذاهب

شیعه‌شناسی از اهمیت و جایگاهی مهم در مطالعات علوم اسلامی برخوردار است. شناخت درست یک مذهب مستلزم رویکرد علمی و دقیق به جنبه‌های مختلف آن است. این رویکرد علمی برای تعمیق باورها و پاسخ به سؤال‌ها و رفع شبهه‌ها و ابهام‌های تاریخی، عقیدتی و … مفید خواهد بود. در دوره شیعه‌شناسی، جوانب مختلف مذهب تشیع با رویکردهاي تاریخي، اعتقادی، کلامی و مبانی اندیشه‌ها و مکاتب، جغرافیا و تحولات تشیع مورد بررسی قرار می‌گیرد. از این رو، زمینه‌ای مناسب برای ادامه تحصیل در رشته‌های تاریخ اسلام، تاریخ تشیع، تاریخ تمدن اسلامی، کلام و حتی علوم سیاسی، اجتماعی و … را برای دانش‌آموختگان خود فراهم می‌کند و نیازهای معرفتی مسلمانان به‌خصوص شیعیان را با نگاهی علمی و دانشگاهی پاسخ می‌دهد.

رشته فقه و حقوق اسلامی دانشگاه ادیان و مذاهب

علم حقوق در میان رشته‌های مختلف علوم انسانی، یکی از وسیع‌ترین و پرکاربردترین رشته‌هایی است که ظرفیت فراوانی در فعالیت‌های پژوهشی و شغلی دارد. به دلیل اشتراک در منابع استنباط، فقه اسلامی نیز به‌عنوان مبنای علم حقوق در کشورهای اسلامی از اهمیتی خاص برخوردار است. دوره آموزشی فقه و حقوق اسلامی می‌تواند زمینه‌های لازم را برای ادامه تحصیل در مقاطع مختلف تحصيلات تكميلي رشته‌های متعدد حقوقي فراهم کند. همچنین فعالیت حقوقی در دستگاه‌های قضایی و اجرایی کشور از جمله عرصه‌هایی است که پیش روی دانش‌آموختگان این رشته دانشگاهی قرار دارد.

جمع بندی مقاله

دانشگاه مذاهب اسلامی در رشته های شیعه شناسی و فقه و حقوق اسلامی به صورت بدون آزمون و صرفا براساس سوابق تحصیلی دانشجو در مقطع کارشناسی می پذیرد. متقاضیان ثبت نام می بایست تا تاریخ 1399/10/03 اقدام به ثبت نام کارشناسی بدون آزمون دانشگاه ادیان و معارف نمایند.

اگر سوال پاسخ داده نشده ای در ذهنتان باقی مانده است

می توانید با مجموعه بزرگ صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید

تا مشاوران ما شما را به بهترین شکل یاری نمایند.

“موفق باشید”

جهت مشاوره در زمینه ثبت‌نام کارشناسی بدون آزمون دانشگاه ادیان و مذاهب 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید