چگونه تست بزنیم و درصد های بالا کسب کنیم

روش و تکنیک های تست زنی کنکور و آزمون های تستی

جهت مشاوره در زمینه چگونه تست بزنیم و درصد های بالا کسب کنیم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله می خواهیم روش های تست زنی سریع که به شما کمک می کند درصدی بالاتر و بهتری بزنید را شرح دهید. با توجه به نزدیک شدن کنکور سراسری این سوال برای داوطلبان پیش می آید که چگونه تست بزنیم و یا روش های بهتر تست زنی چیست؟؟

چگونه تست بزنیم؟؟

اینجا می‌خواهیم چند روش موفق که باعث می شود درصد های بالاتری در زمان برگزاری کنکور کسب کنید را توضیح دهیم

نکته اول و مهمترین نکته اینکه حتما به ترتیب دفترچه پیش بروید. سوالات دفترچه به صورت روان شناسی شده و با استانداردهای خاصی چیده شده اند و توصیه اکید ما به شما داوطلبان این است که حتماً و حتماً به ترتیب دفترچه پیش بروید.

مطلب مهم بعدی این است که هیچ سوالی را نخواندن نگذارید. مثلاً برخی داوطلبان جلسه آزمون با خود می‌گویند فلان درس نخواندم پس سوالاتش را جواب نمی دهم. این کار می‌تواند یک خطای بزرگ باشد بنابراین تمام سوالات را بخوانید چرا که ممکن است با سوالات بسیار ساده روبرو شوید و در صورتی که این سوالات را از دست بدهید می تواند خسارت جبران ناپذیری به شما بزند.

همانطور که در بالا گفتیم به ترتیب دفترچه پیش بروید این را نیز می گوییم که به ترتیب سوالات را پاسخ دهید زیرا سوالات از ساده به سخت چیده شده و در صورتیکه این نظم را به هم بزنید نظر ذهنی شما نیست به هم خواهد ریخت.

هم سوال و هم پاسخ را حتما کامل بخوانید و فقط به خواندن سوالات و یا فقط خواندن گزینه ها اکتفا نکنید زیرا گاهی ممکن است با خواندن کامل سوال و پاسخ به راحتی به گزینه درست دست پیدا کنید.

سریع هر گزینه را انتخاب نکنید. دام های بسیاری در گزینه ها وجود دارد پس حتما این سوال و جواب را تحلیل کنید زیرا ممکن است برخی موارد دو گزینه شبیه به هم باشد و شما با سریع جواب دادن به گزینه انتخاب اشتباه را انجام داده باشید پس حتماً سوالات را تحلیل کنید تا بتوانید بفهمید کدام گزینه می تواند دقیق تر باشد.

در برخی از سوالات گزینه هادقیقاً همان کلمه داخل کتاب نیست و شما باید گزینه ای که به موضوع آن شباهت بیشتری دارد را انتخاب کنید با خود نگویید که جواب سوال در گزینه ها نیست قطعا جواب سوال در گزینه ها وجود دارد فقط باید شباهت را پیدا کنید.

زمانی که با سوالات دشوار مواجه میشوید مضطرب نشوید. این سوالها برای همگان سخت است آرامش خود را حفظ کنید و در کنار آن سالها یک علامت ضربدر بگذارید تا در زمانی که وقت بیشتری داشتید به سراغ این سوالها بیاید.

اگر سوالی بود که جواب آن را اصلاً نمی دانستید از آن سوال بگذارید و با گذاشتن یک علامت منفی کنار آن سوال را علامت گذاری کنید زمانی که برمیگردی به سوال های دشوار پاسخ دهید دیگر به این سوال‌ها نگاه نکنید.

تمام نکته های لازم در رابطه با تست زنی را گفتیم اما باز هم باید بگویم مهمترین مسئله حفظ آرامش شما در جلسه آزمون است.

اگر استرس خاصی در رابطه با کنکور سراسری دارید می‌توانید با روانشناسان و مشاوران کنکور سامانه صدای مشاور تماس بگیرید و جهت رفع مشکل از آنها کمک دریافت کنید

جهت مشاوره در زمینه چگونه تست بزنیم و درصد های بالا کسب کنیم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید