پیش ثبت نام مدرسه شاهد در سامانه سجا 98-99

مدارس شاهد

جهت مشاوره در زمینه پیش ثبت نام مدرسه شاهد در سامانه سجا 98-99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

پیش ثبت نام مدرسه شاهد در سامانه سجا انجام می شود. پیش ثبت نام مدارس شاهد سجا در کلیه مقاطع دبستان ششم به هفتم ، نهم به دهم و میان پایه را در سامانه سجا انجام دهید. پیش ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا شامل موارد زیر است: 

  • پیش ثبت نام پایه اول ابتدایی مدارس شاهد
  • پیش ثبت نام پایه اول متوسطه – (هفتم) مدارس شاهد
  • پیش ثبت نام پایه دوم متوسطه یا دهم مدارس شاهد
  • پیش ثبت نام میان دوره مدارس شاهد

دانش آموزانی که در ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 را انجام داده اند و یا در مدارس نمونه دولتی ثبت نام کرده اند، نیز می توانند برای انجام مراحل پیش ثبت نام مدرسه شاهد در سامانه سجا اقدام کنند. دانش آموزان عزیز و والدین گرامی توجه داشته باشند که امکان انجام پیش ثبت نام مدرسه شاهد در سجا صرفا به صورت اینترنتی می باشد. البته امکان انجام مراحل پیش ثبت نام به صورت تلفنی نیز فراهم شده است. متقاضیان می توانند با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرند. کارشناسان تمام مراحل پیش ثبت نام مدرسه شاهد را برای شما انجام می دهند.پیش ثبت نام مدرسه شاهد در سامانه سجا

 

پیش ثبت نام مدرسه شاهد در سامانه سجا سال 98-99

پیش ثبت نام مدرسه شاهد در سامانه سجا به نشانی saja.medu.ir انجام می شود. برای پیش ثبت نام لازم است نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایید. احراز هویت و امتیاز ورودیان به مدارس شاهد ضروری است. ثبت نام قطعی و نهایی بعد از احراز هویت و شرایط عمومی مداس شاهد در سامانه ، به صورت حضوری انجام می شود. 

ثبت نام مدارس شاهد در دو مرحله انجام می شود. مرحله اول، پیش ثبت نام یا ثبت نام اینترنتی است. مرحله دوم، همان ثبت نام قطعی است که به صورت حضوری انجام می شود. در این مرحله بعد از احراز هویت، مقایسه امتیازات دانش آموزان (براساس جدول امتیازبندی مدارس شاهد) انجام می شود. در نهایت لیست اسامی قبول شدگان مدارس شاهد اعلام می گردد. بعد از اعلام نتایج مدارس شاهد، یک هفته مهلت دارید ، به صورت حضوری مراجعه کنید.

برای اطلاع از زمان ثبت نام مدرسه شاهد کلیک نمایید.

برای مشاهده راهنمای سایت ثبت نام مدارس شاهد کلیک کنید.

پیش ثبت نام مدرسه شاهد در سامانه سجا

نکته مهم:

** ثبت نام مداس شاهد صرفا به دانش آموزان شاهد اختصاص ندارد. بلکه دانش آموزان غیر شاهد نیز که دارای سهمیه شاهد نیستند و سهمیه آزاد محسوب می شوند می توانند در این مدارس ثبت نام کنند. 

  • ثبت نام دانش آموزان دارای سهمیه شاهد : ثبت نام این دانش آموزان در مرحله اول قطعی می شود. مرحله اول همان ثبت نام اینترنتی مدرسه شاهد در سامانه سجا است. این دانش آموزان باید مدارک لازم برای ثبت نام را به مدرسه شاهدی که در آن ثبت نام کرده اند، تحویل دهند.
  • ثبت نام دانش آموزان بدون سهمیه شاهد : ثبت نام دانش آموزان  بدون سهمیه شاهد بعد از تایید هویت و با توجه به جدول امتیازبندی برای پذیرش مدرسه شاهد انجام میشود. این گروه از متقاضیان در مرحله دوم ثبت نام قطعی خواهند کرد. 

** مرحله اول ثبت نام در سامانه saja.medu.ir  سجا ، انجام می شود. برای ثبت نام مرحله اول می توانید با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.کارشناسان مراحل ثبت نام را به صورت تلفنی برای شما انجام می دهند.

** پیش ثبت نام مدارس شاهد به صورت حضوری انجام نمی شود.

 

دانش آموزان عزیز و والدین گرامی می توانند برای  پیش ثبت نام مدرسه شاهد در سامانه سجا سال 98-99 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه پیش ثبت نام مدرسه شاهد در سامانه سجا 98-99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید