پیش بینی سوالات کنکور تجربی 99

پیش بینی سوالات کنکور تجربی

جهت مشاوره در زمینه پیش بینی سوالات کنکور تجربی 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

از طریق این مقاله به بررسی پیش بینی سوالات کنکور تجربی 99 خواهیم پرداخت. استرس و هیجان این روزهای پایانی کنکور در شرایط کرونا موجب ایجاد سوالاتی در ذهن بسیاری از داوطلبان کنکوری نظیر  (پیش بینی سوالات کنکور تجربی 99 به چه صورت است , پیش بینی سطح سوالات کنکور 99 , سوالات احتمالی کنکور و… ) شده است؛  خبر خوب این است که منابعی برای پیش بینی سوالات کنکور تجربی موجود می باشد که مطالعه آن بر افزایش احتمال قبولی در کنکور تاثیرگذار خواهد بود.

در ادامه به شما بهترین روش های پیش بینی سوالات آزمون سراسری 99 را آموزش خواهیم داد.

با ما همراه باشید

سوالات کنکور تجربی 99

در چند سال اخیر منابعی برای پیش بینی سوالات کنکور تجربی تهیه گردیده است که در نهایت به سوالات مطرح شده در آزمون ، شباهت بسیاری داشته است. به همین علت استقبال بسیاری از سوی داوطلبان کنکور نسبت به تهیه این منابع بوجود آمده است. نکته مهمی که در رابطه با این موضوع وجود دارد اطلاع از اعتبار این نمونه سوالات احتمالی می باشد، که داوطلبان امکان تشخیص این موضوع را نداشته و در نتیجه نمی توانند به این منابع اطمینان نموده و وقت خود را صرف مطالعه این قبیل منابع کنکوری نمایند.

 

پیش بینی سوالات کنکور 99

این قبیل از منابع و سوالات پیش بینی شده کنکور شامل سوالات تالیفی با پاسخ های تشریحی می باشد که توسط رتبه های تک رقمی و دو رقمی کشوری کنکور های سال های اخیر (92 تا 98) طراحی گردیده است و بعد از ماه ها گزینش و ویرایش سوالات ارائه گردیده است. مزیت این که رتبه های تک رقمی و دو رقمی کشوری سال های اخیر این منابع را ارائه نموده اند این است که رتبه های برتر کنکور قبلا به خوبی سوالات کنکور را پیش بینی نموده و رتبه های برتر را کسب نموده اند. در طراحی سوالات ، علاوه بر بررسی دقیق سوالات سال های اخیر کنکور ، سوالات آزمون های سنجش امسال نیز مورد بررسی قرار گرفته اند.

 

جهت مشاوره در زمینه پیش بینی سوالات کنکور تجربی 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید