پشت کنکور ماندن برای 98 – 99

پشت کنکور ماندن برای

جهت مشاوره در زمینه پشت کنکور ماندن برای 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شاید شما هم از دسته داوطلبانی باشید که تصمیم گرفته اند پشت کنکور ماندن برای 98 را تجربه می کنید. می خواهیم درمورد مزایای پشت کنکور ماندن و معایب پشت کنکور ماندن و راه کارهایی برای موفقیت پشت کنکوری ها و بهبود شرایط داوطلبان پشت کنکوری ارائه دهیم. داوطلبان سوالات متعددی درمورد پشت کنکور ماندن,قوانین پشت کنکور ماندن,۳سال پشت کنکور ماندن,شرایط پشت کنکور ماندن و سربازی,پشت کنکور ماندن برای 98,چند سال میتوان پشت کنکور ماند, پشت کنکور نمانید,پشت کنکور ماندن برای ۹۸ می پرسند ، پیشنهاد می کنیم این صفحه را مطالعه کرده و برای مشاوره موفقیت در کنکور با صدای مشاور تماس بگیرید.

داوطلبان عزیز کنکور می توانند برای دریافت برنامه اختصاصی کنکور و مشاوره درمورد راهکارهای موفقیت پشت کنکور ماندن برای 98 ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند

پشت کنکور ماندن برای 98

شاید شما هم از داوطلبانی باشید که در کنکور 97 قبول نشده اند و یا در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود مورد پذیرش قرار نگرفته اند و پشت کنکور ماندن برای کنکور 98 را انتخاب کرده اند، پشت کنکور ماندن دارای معایب و مزایایی هست که مختصر و مفید درمورد آن شرح خواهیم داد، و راهکارهایی برای موفقیت پشت کنکوری ها پیشنهاد می دهیم.

مزایای پشت کنکور ماندن برای داوطلبان

چند مورد از مزایای پشت کنکور ماندن برای داوطلبان کنکور 98 :

با پشت کنکور ماندن فرصت مناسبی برای رفع ایرادات و ضعف های تست زنی و مطالعه کنکوری خواهید داشت

فرصت بیشتری برای تست زنی و مطالعه کنکور دارید و درگیر امتحانات مدرسه نیستید

فرصت بیشتری برای یادگیری و تسلط بر دروسی که در آن ضعف دارید خواهید داشت

قبلا دروس را خوانده اید و پیش زمینه ذهنی خوبی دارید، با مرور دروس از پیش خوانده تسلط بیشتری کسب خواهید کرد، البته مشروط به اینکه با قدرت مطالعه و تمرین کنید ،شل نگیرید و پا روی ترمز نگذارید.

نسبت به رقبای جدید ، از تجربه و آرامش بیشتری برخوردارید.

با دقت بیشتری به انتخاب منابع کنکوری و تست و برنامه ریزی برای کنکور می پردازید، پیشنهاد می کنیم این بار خودتان برنامه ریزی نکنید و از خدمات مراکز مشاوره تحصیلی معتبر که سال ها با مشاوره و برنامه های اختصاصی کنکوری، باعث قبولی رتبه های برتر کنکور شده اند، استفاده کنید.

 

معایب پشت کنکور ماندن برای داوطلبان

یکی از سخت ترین شرایط برای اغلب پشت کنکوری ها دور شدن از جو رقابتی مدرسه و هم کلاسی ها است، پشت کنکوری ها حس غریب تنها ماندن و عقب ماندن از دوستان و رقبای مدرسه را دارند.

پشت کنکور ماندن برای

بی حوصلگی و غمگین بودن برای یک سالی که باید پشت کنکور بمانند یکی از حس های دست و پاگیر برای مطالعه کنکور است

اینکه دوستانتان دو ترم از شما جلوتر هستند حس خوبی به شما نمی دهد.

سوالات اقوام دوستان و اطرافیان درمورد اینکه چرا قبول نشده اید، برایتان ناخوشایند است.

مطالعه دوباره کتاب های تکراری خسته کننده به نظر می رسد

عمل نکردن به برنامه مطالعه کنکوری و مطالعه کم باعث فراموش شدن مطالبی می شود که قبلا یادگرفته بودید.

 

راه کارهایی برای موفقیت پشت کنکوری ها

همانطور که در بالا معایب پشت کنکور ماندن را خوانید، از شما می خواهیم به یک نقطه مشترک به تمام دلایلی که به عنوان معایب ذکر کردیم، اشاره کنید…..

اگر دقت کرده باشید حتما متوجه شده اید، تمام معایب پشت کنکور، ریشه در احساسات منفی دارد، پشت کنکوری ها اغلب احساس بدی دارند و این باعث می شود که منطقی رفتار نکنند و در مطالعه کنکوری این فرصت را به هدر بدهند.

تا این لحظه از زندگیتان افکار منفی و ناامید کننده چه سودی برای شما داشته است؟؟ قطعا هیچ تاثیر مثبتی نداشته!

پشت کنکور ماندن برای

پس با نگاهی کلی خودتان هم به این نتیجه خواهید رسید که راه استفاده از فرصت طلایی پشت کنکور ماندن و قوی تر شدن نسبت به سال گذشته، تغییر دادن روحیه تان است، می توانید جای تمام افکار منفی را با احساس خوب و انگیزه جایگزین کنید، شاید بگویید گفتنش راحت است اما چطور می شود این احساسات منفی را برطرف کرد چند پیشنهاد برای شما داریم:

برای رهایی از حس دور شدن از حس رقابت کنکور، جمعی دوستانه و با جو رقابتی با دوستان پشت کنکوری خود تشکیل دهید ، از پیشرفت های خود در تسلط به دروس داشته اید صحبت کنید و اقداماتی که برای افزایش احتمال قبولی خود نسبت به رقبایتان انجام دهید، مثلا از آنجا که شرط معدل در کنکور بسیار موثر است ، از روش ترمیم معدل و راهکارهای افزایش تراز استفاده کنید و یا از خدمات مشاوره تحصیلی مرکزی معتبر و برتر استفاده کرده و برنامه ای اختصاصی برای مطالعه هدفمند کنکور دریافت کنید، زیر نظر مشاور مطالعه کنید از راهکارهایی که برای کسب رتبه های برتر به شما پیشنهاد می دهند استفاده کنید و لذت و هیجان موفقیت در کنکور را از این طریق در خودتان فعال کنید. کسی از شما انتظار ندارد به تنهایی در این مسیر قدم بردارید، از تجربیات کارشناسانی که با ستراتژی های حرفه ای راهنمای شما خواهند بود، استفاده کنید وخودتان را محدود به مطالعه انفرادی در قار تنهایی خودتان نکنید.

پشت کنکور ماندن برای

به خاطر داشته باشید که شما برای خودتان درس می خوانید ، پس نظرتان مثبت دیگران را بپذیرید و بگذراید نظرات منفی دیگران برای خودشان باقی بماند، با کسی بحث نکنید، فقط به هدفتان فکر کنید و قوی باشید. اینکه میخواهید در چه رشته ای به تحصیل بپردازید، بستگی به علاقه شخصی شما دارد، البته لازم است برای انتخاب رشته آگاهانه با مشاور خودتان مشورت کنید و از شرایط تحصیل در رشته و بازار کار آن مطلع شوید.

 

خودتان را با کسی مقایسه نکنید، با مطالعه صحیح و حرفه ای کنکور، امکان موقیت و کسب رتبه برتر برای شما وجود دارد، شما فرصتی طلایی در اختیار دارید تا توانایی های خود را برای تست زنی صحیح افزایش دهید، مسیر رسیدن به هدف را به شیوه ای صحیح تر طی کنید.

داوطلبان عزیز کنکور می توانند برای دریافت برنامه اختصاصی کنکور و مشاوره درمورد راهکارهای موفقیت پشت کنکور ماندن برای 98 ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند

جهت مشاوره در زمینه پشت کنکور ماندن برای 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
1 دیدگاه برای “پشت کنکور ماندن برای 98 – 99”
  1. سلام
    من سال ۹۸ اولین کنکورم رو دادم (یعنی همین چند ماه پیش) و چون نتیجه ام خوب نبود میخوام یه سال دیگه هم بمونم و طبق گفته شما که هر کسی میتونه یه سال پشت کنکور بمونه پس من هیچ مشکلی ندارم و نیاز نیست کاری انجام بدم و میتونم یه سال دیگه بمونم
    اما بعضی ها میگن چون من نیمه دومی هستم دیگه نمیتونم دو سال پشت سر هم کنکور بدم و باید برم سربازی و همین یه بار شانس رو برای کنکور داشتم
    آیا درسته؟
    شما تو متن حرفی درمورد نیمه دومی ها نزدین

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید