پزشکی دانشگاه آزاد بدون کنکور 98

ظرفیت خودگردان دانشگاه آزاد یعنی چه - فرق ظرفیت مازاد و پردیس

جهت مشاوره در زمینه پزشکی دانشگاه آزاد بدون کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آیا تحصیل در رشته پزشکی دانشگاه آزاد بدون کنکور در سال تحصیلی 98-99 امکانپذیر است؟ رشته پزشکی یکی از پرطرفدارترین رشته ها در گروه آزمایشی تجربی می باشد، تعداد بسیاری از داوطلبان با هدف قبولی در رشته پزشکی و کسب جایگاه اجتماعی مناسب و درآمد بالا ، سال ها تلاش کرده و مدتی را پشت کنکور می مانند ، سوالی که برای داوطلبان و علاقمندان رشته های پزشکی وجود دارد این است که آیا امکان تحصیل بدون کنکور در دانشگاه آزاد وجود دارد، و یا آیا راهی برای تحصیل پزشکی بدون کنکور وجود دارد؟ خبر خوب این است که علاقمندان به تحصیل بدون کنکور پزشکی و پیراپزشکی امکان تحصیل در این رشته ها را خواهند داشت، لازم به ذکر است که ارزش مدرک صادر شده برای فارغ التحصیلان رشته پزشکی بدون کنکور با ارزش مدرک فارغ التحصیلان رشته پزشکی با کنکور برابر می باشد و تمامی دانشجویان از امکانات مشابه در دانشگاه برخوردار خواهند بود. برای ثبت نام در رشته پزشکی بدون کنکور لازم است از مدارک مورد نیاز و شرایط تحصیل بدون کنکور پزشکی و لیست رشته های بدون کنکور پزشکی مطلع باشید.

پزشکی دانشگاه آزاد بدون کنکور برای کسب اطلاع بیشتر روی لینک های آبی زیر کلیک نمایید: رشته های بدون کنکور پزشکی ، شهریه پردیس خودگردان پزشکی 98 ،شهریه پردیس خودگردان پزشکی دانشگاه شهید بهشتی 98

داوطلبان تحصیل بدون کنکور در رشته های پزشکی و پیراپزشکی می توانند جهت انجام ثبت نام بدون کنکور ، از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور ، با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایند.

ارائه مدارک لازم جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 در مقاطع مختلف دانشگاه آزاد بدون کنکور در رشته های متعدد، برای پذیرش دانشجو الزامی می باشد. مدارک لازم جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در ذیل ذکر گردیده است. برای اطلاع از شهریه دانشگاه آزاد 98 – 99 در مقاطع و رشته های مختلف کلیک نمایید.

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

پزشکی دانشگاه آزاد بدون کنکور

ثبت نام پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد

درحال حاضر دانشگاه آزاد به ارائه بیش از 95درصد از رشته ها، به صورت بدون کنکور نموده است. رشته پزشکی جزء این 95درصد نمی باشد، امکان تحصیل بدون کنکور در رشته های پیراپزشکی در دانشگاه آزاد وجود دارد. در حال حاضر دانشگاه های متعدد علوم پزشکی در سراسر ایران ، از جمله برترین دانشگاه های کشور نظیر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشگاه تهران و…، با شرایط خاص ، 80درصد از ظرفیت خود را به پذیرش بدون کنکور دانشجو اختصاص داده اند؛ و علاقمندان به تحصیل در رشته های پزشکی ، دندانپزشکی و … می توانند با خرید صندلی در دانشگاه مورد علاقه خود به تحصیل بدون کنکور بپردازند، برای کسب اطلاعات درمورد نحوه خرید صندلی پزشکی ، از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایید:

توجه!

برای اطلاع از شرایط ثبت نام رشته های پیراپزشکی دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور پزشکی با شرایط خاص در دانشگاه های مختلف علوم پزشکی ایران و خارج از کشور از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس بگیرید.

امکان تحصیل پزشکی بدون کنکور با هزینه های مختلف و مناسب در خارج از کشور (نظیر دانشگاه مدرن هنگ کنگ و…) وجود دارد، علاقمندان به تحصیل در خارج می توانند جهت کسب مشاوره تحصیل بدون کنکور پزشکی در خارج از کشور با شماره تلفن های موجود تماس حاصل فرمایند.

 

جهت مشاوره در زمینه پزشکی دانشگاه آزاد بدون کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
2 دیدگاه برای “پزشکی دانشگاه آزاد بدون کنکور 98”
  1. دیدگاه در مورد چی؟ پاسخگو بودنتون ؟ چطور به خودتون اجازه میدین دیدگاه بخواین ؟ شماره های اشتباه گذاشتید .که مدام اشغال میزنه . و بقیه هم یا خاموشه یا جوابگو نیستن .اصلا سایتتون تعریف شده هست ؟من مدتهاست تماس میگیرم حتی موفق نشدم صدای کسی رو بشنوم .بیشتر به سایت کلاهبرداری شبیه تا علمی .علم رو زیر سوال نبرید با این حرکات ناشی از بی فرهنگی و بی تمدنی

    • سلام.خظوط به صورت سراسری وکشوری هست وهمکاران مشاور ماپاسخگو.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید