پزشکی بدون کنکور دانشگاه بین المللی 98-99

پزشکی بدون کنکور دانشگاه بین المللی

جهت مشاوره در زمینه پزشکی بدون کنکور دانشگاه بین المللی 98-99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

پزشکی بدون کنکور دانشگاه بین المللی 98-99 ، یا همان دانشگاه پردیس خودگردان امکان پذیر است. اگر از علاقندان به تحصیل رشته پزشکی بدون کنکور هستید و به دنبال خرید صندلی پزشکی بین الملل بوده و در کنکور موفق به کسب رتبه قبولی پزشکی نشده اید این مقاله را به دقت مطالعه نمایید. 

ثبت نام پزشکی بدون کنکور دانشگاه بین المللی 98 – 99

ثبت نام پزشکی بدون کنکور دانشگاه بین المللی 98 – 99 ، برای واجدین شرایط ثبت نام بدون کنکور پزشکی ، امکانپذیر است. یکی از مهمترین شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه بین الملل پرداخت شهریه است. دانشگاه بین الملل با هدف جذب بدون کنکور دانشجویان خارجی تاسیس شد ولی فعالیت این دانشگاه در جذب دانشجوی خارجی و غیرایرانی موفقیت آمیز نبود. به همین دلیل نام این دانشگاه از دانشگاه بین الملل به پردیس خودگردان تغییر کرد. هم اکنون این دانشگاه برای تربیت و پرورش دانشجویان در حال فعالیت می باشد. 

توجه!

اگر علاقمند به تحصیل در رشته پزشکی هستید، ولی موفق به کسب حداقل رتبه لازم برای قبولی پزشکی نشده اید، می توانید با ورود به دانشگاه علوم پزشکی بین الملل یا پردیس خودگردان، از مانعی به نام کنکور عبور کرده و در رشته پزشکی به تحصیل بپردازید.

توجه داشته باشید که پذیرش و ثبت نام پزشکی بدون کنکور دانشگاه بین الملل ، برای واجدین شرایط ، امکان پذیر است. برای اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور پزشکی از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با کارشناسان تماس بگیرید.

تاکید می شود که اصلی ترین شرط تحصیل بدون کنکور پزشکی در دانشگاه بین الملل یا پردیس خودگردان، پرداخت شهریه است. به این صورت که اگر در کنکور شرکت کرده اید ولی در رشته پزشکی قبول نشده اید، (موفق به کسب حداقل رتبه لازم برای قبولی پزشکی نشده اید)، فرصت تحصیل پزشکی در این دانشگاه را دارید. اولویت پذیرش دانشجوی پزشکی بستگی به توانایی پرداخت شهریه دارد.

یعنی اگر داوطلب A نسبت به داوطلب B رتبه نزدیکتری به آخرین نفر قبول شده در رشته پزشکی ، کسب کرده باشد و توان پرداخت شهریه را نداشته باشد، داوطلب B درصورتی که توانایی پرداخت شهریه پزشکی دانشگاه بین الملل را داشته باشد، می تواند از مانع کنکور عبور کرده و در دانشگاه علوم پزشکی به تحصیل بپردازد.

رشته پزشکی بدون کنکور دانشگاه بین الملل آزمون مجزا ندارد افرادی که کنکور شرکت کرده و قبول نشده اند مشروط به پرداخت شهریه ، بدون آزمون و کنکور مجدد وارد این دانشگاه ها شده و در رشته مورد علاقه خود به تحصیل میپردازند. ثبت نام در کنکور سراسری و مجاز شدن به انتخاب رشته برای ثبت نام در واحدهای بین الملل دانشگاه ها و موسسات دولتی کافی است. مهمترین شرط ثبت نام بدون کنکور پزشکی پردیس خودگردان ، پرداخت شهریه است.

توجه!

برای اطلاع از میزان شهریه پزشکی بدون کنکور دانشگاه بین المللی 98-99 از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با کارشناسان تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه پزشکی بدون کنکور دانشگاه بین المللی 98-99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
8 دیدگاه برای “پزشکی بدون کنکور دانشگاه بین المللی 98-99”
  1. سلام خدمت شما و خسته نباشید من در حال حاضر دهم هستم میخواستم ببینم بعد از کنکور اگر قبول نشدم میتوانم بهخ دانشگاه پزشکی بروم

    • سلام دوست محترم پذیرش بدون زمون برای اتباع خارجی هست

  2. سلام سوال من اینه ک برای دانشجوی پزشکی شدن در کیش به چه رتبه ای در کنکور نیاز است؟ و اینکه برای شهریه مشکلی نیست فقط رتبه ی مورد نیاز رو بگین لطفا و سوال دیگه اینکه اصلا چجوری ثبت نام کنیم؟ چون تو دفترچه انتخاب رشته دانشگاه کیش هست یا نیست؟ اگر باشه و ما انتخاب کنیم و قبول نشیم اون وقت نمیشه حضوری با شهریه ی بیشتر ثبت نام شیم؟

    • سلام دوست محترم شما باید کنکورشرکت نمایید.سهمیه کدام منطقه هستید

  3. سلام کنکور شرکت کردم و به جز روزانه و فرهنگیان بقیه رو مجاز شدم. شانسی برای دانشجوی پزشکی کیش شدن دارم؟ منطقه یک هستم و مشکلی با شهریه ی بالا ندارم.

  4. سلام من خارج از ايران مشغول به تحصيل در رشته dental nursing هستم مى خواستم بپرسم اگر همين مدرك و داشته باشم با مدارك تحصيلى كامل از ايران و انگلستان قادر به تحصيل بدون كنكور هستم يا نه ؟ ممنونم

    • سلام دوست محترم پذیرش بدون ازمون برای اتباع وجود دارد

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید