ویزا 90 روزه فنلاند

ویزا 90 روزه فنلاند

جهت مشاوره در زمینه ویزا 90 روزه فنلاند

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دریافت ویزا 90 روزه فنلاند با چه شرایطی امکان پذیر است؟ چه کسانی می توانند اقدام به دریافت ویزای فنلاند نمایند؟ویزای فنلاند  برای افراد واجد شرایط امکاناتی نظیر مدارک رسمی اقامت، خانه، مدرسه و مهدکودک برای فرزندان، تجهیزات کار از راه دور، معرفی به شبکه‌های فناوری در هلسینکی و کمک برای اقامت دائم فراهم می‌کند.

در این مقاله می توانید از نحوه و شرایط دریافت ویزا 90 روزه فنلاند آگاه شوید.

ویزا 90 روزه فنلاند

دریافت ویزای فنلاند

طرح مهاجرتی 90 روزه برای دریافت ویزای فنلاند در حال حاضر بسته شده است . ویزای فنلاند امکانات متعددی از جمله مدارک رسمی اقامت، خانه، مدرسه و مهدکودک برای فرزندان، تجهیزات کار از راه دور، معرفی به شبکه‌های فناوری در هلسینکی و کمک برای اقامت دائم فراهم می‌کند.

طبق اخبار منتشر شده مقامات کشور فنلاند گفته اند استقبال بسیاری از طرح ویزای 90 روزه فنلاند شده است و جذب افراد متخصص خارجی در بازار کار فناوری ارائه شده باعث این استقبال شدید است. طبق طرح ویزای 90 روزه فنلاند به متخصصان در حوزه فناوری که واجد شرایط هستند، ویزایی ۹۰روزه اعطا می‌شود.

متخصصان می توانند از این طریق وارد کشور فنلاند شوند و در صورت تمایل و وجود شرایط اقدام به دائمی کردن ویزای فنلاند خود نمایند.

 

برای این طرح 5هزار و ۳۰۰ متقاضی اقدام کرده‌اند که به گفته مقامات حدود 30درصد از آنان را شهروندان کانادا و آمریکا تشکیل می‌دهد. بقیه این افراد از کشورهای دیگر بوده‌اند، از جمله بریتانیا با ۵۰ متقاضی که در این بین قرار دارد.

مدیر مرکز تجارت هلسینکی می‌گوید: «اکثریت متقاضیان خانواده داشتند و می‌خواستند دست‎کم در ابتدا برای کارفرمایان فعلی خود از راه دور کار کنند. ۸۰۰ نفر کارآفرین و صاحب شرکت‌های دانش‌بنیان بودند، ۶۰نفر سرمایه‌گذار و مابقی نیز افراد در جست‌وجوی شغل.»

فنلاند که زادگاه نوکیا، اس‌ام‌اس، اینترنت پرسرعت 5G و لینوکس به شمار می‌رود؛ بازار استارت‌آپی پررونقی به ارزش ۶میلیارد یورو دارد. این کشور در جهان بالاترین میزان سرانه استارت‌آپ دیجیتال نسبت به جمعیت را داراست.

به تازگی شرکت‌های عظیم فناوری همچون گوگل اقدام به گشودن پردیس‌های فناوری در فنلاند کرده‌اند. مقامات فنلاندی انتظار دارند در سال ۲۰۲۱ دست‌کم ۵۰هزار شغل جدید در این حوزه ایجاد شود.

در صورتی که در ذهنتان سوال پاسخ داده نشده ای باقی مانده است

می توانید با شماره های گروه صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید

تا مشاوران ما شما را به بهترین شکل یاری نمایند.

ویزا 90 روزه فنلاند

انواع ویزاهای فنلاند

ویزای فنلاند دارای انواع مختلفی میابشند که در ادامه می توانید مطالعه نمایید:

ویزای تک ورودفنلاند
اجازه می دهد تا دارنده یک بار ورود به فنلاند داشته باشد و حداکثر تا 90 روز در هر 180 رو در فنلاند حضور داشته باشد.

ویزای دوگانه فنلاند

اجازه می دهد دو بار ورود به فنلاند داشته باشید و ممکن است در یک دوره 90 روزه در هر دوره 180 روزه اجازه حضور داشته باشید.

ویزای چندگانه فنلاند
برای چندین بار ورود به طور منظم به منطقه شنگن ویزا اعطا می شود. ویزای چند ورودی معمولا برای حداکثر پنج (5) سال معتبر است.

ویزای حمل و نقل فرودگاهی فنلاند
اجازه می دهد که گذرنامه ویزا از طریق منطقه بین المللی فرودگاه در طول توقف یا تغییر بین دو پرواز حضور بابید . ورود در منطقه مرزی خارج فرودگاه ممنوع است.

 

جمع بندی مقاله

ویزای فنلاند  برای افراد واجد شرایط امکاناتی نظیر مدارک رسمی اقامت، خانه، مدرسه و مهدکودک برای فرزندان، تجهیزات کار از راه دور، معرفی به شبکه‌های فناوری در هلسینکی و کمک برای اقامت دائم فراهم می‌کند. این ویزا به متخصصان حوزه فناوری ارائه می شود. در این مقاله می توانید شرایط و نحوه دریافت ویزای 90 روزه فنلاند را مطالعه نمایید.

 

جهت مشاوره در زمینه ویزا 90 روزه فنلاند

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید