ورود اتباع خارجی به برنامه شاد

ورود اتباع خارجی به برنامه شاد

جهت مشاوره در زمینه ورود اتباع خارجی به برنامه شاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در ایران بیش از 500 هزار نفر دانش آموز اتباع خارجی وجود دارد . احراز هویت اتباع در برنامه شاد با استفاده از کدی که وزارت علوم در اختیار آن ها قرار داده است امکان پذیر است. برنامه شاد در حال حاضر برای پیگیری و ارائه دروس در وضعیت کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا ایجاد شده است.

در ادامه می توانید نحوه احراز هویت اتباع در برنامه شاد را با استفاده از راهنمای تصویری مشاهده نمایید. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

احراز هویت دانش آموزان اتباع در برنامه شاد

نرم افزار شاد به منظور پیگیری وضعیت تحصیلی دانش آموزان کشور در زمان شیوع ویروس کرونا ارائه شده است. دانش آموزان سراسر کشور باید در این برنامه احراز هویت نمایند و از کلاس های آموزشی و سایر امکانات در نظر گرفته برای آن ها استفاده نمایند.دانش آموزان با نصب برنامه شاد و عضویت در آن می توانند علاوه دسترسی به درس ها و آموزش های کلاس خود از تکالیف و نکات این درس ها آگاه شده و در آزمون های مجازی نیز شرکت نمایند .

احراز هویت در برنامه شاد با استفاده از کد ملی امکان پذیر است.دانش آموزان افغانستانی و دانش آموزان اتباع به دلیل نداشتن کد ملی از دسترسی به اپلیکیشن شاد محروم شدند. وزارت کشور به اتباع خارجی و دانش آموزان افغانستانی دلیل عدم دسترسی به برنامه شاد و نداشتن کد ملی یک کد جایگزین میدهد تا بتوانند در شرایط کرونا از دروس ارائه شده در برنامه شاد استفاده نمایند.

در ادامه می توانید نحوه احراز هویت در برنامه شاد را به صورت راهنمای تصویری و کاملا کاربردی مشاهده نمایید.

مراحل ورود اتباع به برنامه شاد

دانش آموزان افغانستانی و اتباع خارجی در حال حاضر به دلیل نداشتن کدملی نمی‌توانند به شاد دسترسی داشته باشند. دانش آموزان اتباع برای ورود به برنامه شاد می توانند از یک کد جایگزین که جایگزین کد ملی آنها می باشد و توسط وزارت کشور به اتباع خارجی تعلق گرفته است و می توانند برای احراز هویت در برنامه شاد به جای کد ملی استفاده نمایند.

دانش آموزان اتباع جهت  استفاده از نرم افزار شاد می بایست مراحل زیر را انجام دهند و در برنامه شاد احراز هویت نمایند. احراز هویت در برنامه شاد دانش آموزان عادی و اتباع تفاوت چندانی باهم ندارد. دانش آموزان اتباع باید نرم افزار شاد را روی گوشی هوشمند خود نصب نمایند یا با نسخه وب آن و با استفاده از کامپیوتر خود وارد شوند.

در مرحله بعدی دانش آموزان اتباع به منظور احراز هویت اتباع در برنامه شاد باید شماره تلفن همراه خود را وارد نمایند و کد فعالسازی را دریافت کنند. برای ساخت حساب کاربرید دانش اموزان اتباع باید نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایند. سپس می توانند عکسی را برای عکس پروفایل خود انتخاب نمایند.

در محله بعد احراز هویت اتباع در برنامه شاد دانش آموزان باید اطلاعات کامل خود از قبیل کد ملی 11 رقمی را وارد نمایند و نقش خود را به منظور احراز هویت دانش اموز انتخاب نمایند. در این مرحله دانش اموزان اتباع که فاقد کد ملی هستند می بایست کدی که وزارت علوم در اختیار آن ها قرار داده است را وارد نمایند.

در صورتی که در روند ورود و احراز هویت به برنامه شاد با مشکل مواجه شدید می توانید با سامانه صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید تا به بهترین نحو شما را راهنمایی نمایند.

نحوه احراز هویت در برنامه شاد

در حال حاضر بسیای از دانش اموزان و والدین آن ها درگیر با وضعیت احراز هویت در برنامه شاد می باشند.  دانش اموزان اتباع خارجی و دانش اموزان افغانستانی می توانند با استفاده از کدی که از سامانه سناد و وزارت علوم دریافت می نمایند همانند سایر دانش اموزان در برنامه شاد احراز هویت نمایند.

در ادامه این مقاله راهنمای تصویری احراز هویت اتباع در برنامه شاد برای شما عزیزان به صورت کاملا کاربردی ارائه شده است.

  1. نصب و اجرای برنامه شاد و کلیک بر روی گزینه ورود به شاد

  2. در این قسمت ابتدا باید اقدام به وارد کردن شماره تلفن همراه کنید و منتظر بمانید تا کد فعالسازی برای شما درج شود.
  3. در مرحله بعد باید اقدام به وارد کردن کد فعالسازی ارسال شده به شماره تلفن همراه نمایید.
  4. وارد کردن نام و نام خانوادگی و انتخاب عکس پروفایل
  5. برای انتخاب عکس پروفایل باید بر روی عکس دوربین کلیک نمایید.می توانید با دوبین از خود عکس بگیرید یا فایل تصویر را از گالری خود انتخاب نمایید.
  6. انتخاب نقش دانش آموزان در صفحه جدید
  7. با دریافت پیغام ” دانش آموز گرامی شما هم اکنون جهت احراز هویت به سامانه آموزش و پرورش هدایت می شوید ” بر روی دکمه احراز هویت کلیک نمایید.
  8. در این صفحه باید  اطلاعات خود را به دقت وارد نمایید و در کادر مشخص شده نیز کد 11 رقمی اتباع خارجی خود را وارد کنیدو سپس بر روی عبارت ورود به کلاس های من که در انتهای صفحه قرار دارد کلیک کنید .

جمع بندی مقاله

برنامه شاد به منظور پیگیری وضعیت تحصیلی دانش آموزان و ارائه مطالب آموزشی به آن ها در زمان شیوع ویروس کرونا در سطح کشور ایجاد شده است. در این مقاله به بررسی نحوه احراز هویت اتباع در برنامه شاد پرداخته شده است. دانش آموزان افغانسانی و سایر اتباع خارجی می توانند با استفاده از کدی که وزارت علوم در اختیار آن ها قرار می دهد به جای کد ملی در برنامه احراز هویت نمایند.

در صورتی که در ذهنتان سوال پاسخ داده نشده ای باقی مانده است

می توانید با مجموعه بزرگ صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید

تا مشاوران ما شما را به بهترین شکل یاری نمایند.

“موفق باشید”

جهت مشاوره در زمینه ورود اتباع خارجی به برنامه شاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید