وام شهریه دانشگاه پیام نور 1400

وام شهریه دانشگاه پیام نور

جهت مشاوره در زمینه وام شهریه دانشگاه پیام نور 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله میزان وام شهریه دانشگاه پیام نور و نحوه و شرایط دریافت وام شهریه دانشگاه پیام نور به اطلاع متقاضیان وام دانشجویی جهت شهریه دانشگاه پیام نور می رسد.

نحوه پرداخت وام شهریه دانشگاه پیام نور در سال 1400

“معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور ضمن تشریح نحوه پرداخت وام شهریه در سال تحصیلی جدید گفت: وام های شهریه دانشگاه پیام نور مطابق سال گذشته، شامل وام صندوق رفاه وزارت علوم و وام قرض الحسنه بانک های مهر و انصار خواهد بود.

دکتر محمدهادی امین ناجی با عنوان اینکه مهم ترین اولویت دانشگاه پیام نور به ویژه در شرایط اقتصادی فعلی ، رفع دغدغه و نگرانی خانواده ها برای پرداخت شهریه تحصیلی است، افزود: صندوق رفاه وزارت علوم در سال گذشته با افزایش اعتبار ویژه دانشگاه پیام نور، بیش از ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات مالی و شهریه ای به دانشجویان این دانشگاه پرداخت کرد و در نظر داریم امسال نیز اعتبار ویژه ای برای دانشجویان این دانشگاه درنظر گرفته شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با اشاره به اطلاعیه جدید صندوق رفاه وزارت علوم تصریح کرد: کلیه دانشجویان برای انجام هر فعالیتی در سامانه صندوق رفاه نیاز به کد اعتبار سنجی ارسال شده به تلفن همراه به نام خود را دارند و باید برای استعلام ثبت احوال شماره تلفن همراه کلیه دانشجویان با کد ملی، نام و نام خانوادگی و کلیه اطلاعات فردی دانشجو تطابق داشته باشد.

وی افزود: دانشجویان برای استفاده از وام شهریه صندوق رفاه باید هر چه سریعتر نسبت به تهیه سیم کارت به نام شخص دانشجو اقدام کنند.

امین ناجی همچنین به دیگر وام های شهریه دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: علاوه بر صندوق رفاه دانشجویان، طی قراردادهای دانشگاه با بانک های عامل ، کل شهریه دانشجویان را در قالب وام و با سود کمتر از ۲ درصد پرداخت می شود.

به گزارش روابط عمومی پیام نور، وی با عنوان اینکه در سال گذشته بالغ بر ۹ میلیارد تومان وام شهریه به دانشجویان با سود کمتر از ۲ درصد فراهم شد، تاکید کرد: جزئیات نحوه پرداخت وام های شهریه این دانشگاه به زودی و از طریق پرتال دانشگاه به نشانی www.pnu.ac.ir اطلاع رسانی خواهد شد.”

به نقل از ایسنا

وام شهریه دانشگاه پیام نور 99

شرایط دریافت وام شهریه دانشگاه پیام نور 1400

شرایط دریافت وام شهریه دانشگاه پیام نور در سال ۱۴۰۰ برای دانشجویان ورودی جدید و قدیم به شرح ذیل می باشد:

  • دانشجویان متقاضی وام شهریه دانشگاه پیام نور ملزم به تشکیل پرونده می باشند.
  • وام دانشجویان دانشگاه پیام نور از ترم اول برای کلیه دانشجویان کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری قابل دریافت می باشد.
  • وام در صورت تخصیص اعتبار به دانشجویان تعلق می گیرد. وام شهریه دانشگاه در واقع همان وام شهریه صندوق دانشجویی می باشد.
  • دفترچه اقساط وام صرفا برای دانشجویانی که هر دو مقطع تحصیلی خود را در دانشگاه پیام نور میباشند به صورت کلی صادر خواهد شد.
  • وام شهریه از حساب شهریه دانشجو کسر خواهد شد، در صورتی که دانشجو شهریه خود را قبلا پرداخت نموده باشد در حساب وی به صورت بستانکار محاسبه خواهد شد.
  • مهلت بازپرداخت وام صندوق رفاه یا همان وام شهریه برای دانشجویان انصرافی – اخراجی – ترک تحصیل و یا دانش آموختگانی که از تاریخ فراغت از تحصیلشان بیشتر از 9 ماه گذشته است، بعد از روشن شدن وضعیت دانشجو توسط مدیریت آموزش دانشگاه به صورت کامل و با احتساب کارمزد وام از زمان دریافت طی یک فیش کلی که فقط تا پایان وقت اداری همان روز قابل پرداخت می باشد انجام می شود.
  • مبلغ و شرایط دریافت وام دانشگاه پیام نور از هر مقطع تحصیلی متفاوت بوده و  هر سال تغییر می نماید. متقاضیان دریافت وام شهریه نیاز به ضامن معتبر خواهند بود؛ بنابراین برای اطلاع از شرایط ضامن، میزان مبلغ وام شهریه پیام نور ، نحوه بازپرداخت و میزان اقساط وام، از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایند؛ کارشناسان پاسخگوی دانشجویان گرامی خواهند بود.

 

مبلغ وام شهریه دانشگاه پیام نور چقدر است؟

دانشجویان کارشناسی پیام نور می توانند در 8 نوبت هر ترم مبلغ 10 میلیون ریال
دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور می توانند در 4 ترم هر ترم مبلغ 20 میلیون ریال
و دانشجویان دکترا پیام نور نیز در 8 نوبت مبلغ 5 میلیون تومان وام شهریه دریافت کنند.

مدارک لازم برای وام دانشجویی پیام نور چیست ؟

تمامی مدارک لازم برای ثبت درخواست وام دانشجویی پیام نور در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است .

نحوه بازپرداخت وام شهریه دانشگاه پیام نور به چه صورت است؟

بازپرداخت وام شهریه دانشگاه پیام نور بعد از فارغ التحصیلی شما آغاز می شود. بدین صورت که شما هنگامی که فارغ التحصیل شوید باید برای پرداخت اقساط خود و دریافت دفترچه اقدام کنید. توضیحات تکمیلی در همین محتوا ارائه شده است.

جهت مشاوره در زمینه وام شهریه دانشگاه پیام نور 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید