هزینه صدور گذرنامه پیاده روی اربعین 1401

سیم کارت عراقی برای زائران کربلا در اربعین 98

جهت مشاوره در زمینه هزینه صدور گذرنامه پیاده روی اربعین 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از میزان هزینه صدور گذرنامه پیاده روی اربعین و هزینه پیاده روی اربعین در سال 1401 مطلع می شوید. با توجه به نزدیک شدن به ایام محرم و اربعین حسینی، زائران گرامی می توانند برای دریافت گذرنامه پیاده روی اربعین اقدام کنند.

هزینه صدور گذرنامه پیاده روی اربعین 1401

صدور گذرنامه پیاده روی اربعین به عنوان گذرنامه موقت ، برای زائران انجام می شود. اعتبار گذرنامه پیاده روی اربعین 2 تا 6 ماه است. برای سفر زیارتی اربعین نیاز به روادید (ویزا)، ندارید. لازم است برای حضور در پیاده روی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کنید. برای انجام مراحل ثبت نام اینترنتی در سامانه سماح می توانید از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با کارشناسان تماس بگیرید ، کارشناسان این سامانه، در مراحل ثبت نام و دریافت گذرنامه راهنمای شماخواهند بود و ثبت نام اینترنتی در سایت سماح را برای متقاضیان انجام می دهند.

هزینه صدور گذرنامه اربعین

متقاضیان لازم است ابتدا، نسبت به تهیه فرم و شناسه گذرنامه ، با دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) تماس بگیرند. هزینه اخذ شناسه 1000 تومان است. سپس متقاضیان از طریق دستگاه کارتخوان مبالغ 3 هزار و 750 تومان و 100 هزار تومان را پرداخت نمایند.

نرخ هزینه صدور گذرنامه اربعین، در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی با احتساب هزینه پستی مبلغ 612، 428 ریال (چهارصد و بیست و هشت هزار و شیصد و دوازده ریال) است که از طریق دستگاه های کارت خوان موجود در دفاتر دریافت می شود.

به نقل از سردار سرتیپ دوم پاسدار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح ، دانشجویان هم می توانند با کمترین میزان وثیقه به این سفر زیارتی بروند. برای اطلاع از چگونگی خروج از کشور مشمولان خدمت وظیفه عمومی برای سفر زیارتی اربعین، تمام افرادی که وضعیت خدمت سربازی آن ها مشخص شده است، می توانند با حداقل میزان وثیقه و حتی در شرایطی، بدون وثیقه، برای دریافت مجوز خروج از کشور و صدور گذرنامه اقدام نمایند. در این سفر دانشجویان نیاز به وثیقه ندارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد وثیقه و دلایل ممنوعیت خروج سربازان برای اربعین، با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید.

 

هزینه صدور گذرنامه 1401

خبر افزایش هزینه صدور گذرنامه تکذیب شد.

به نقل از پلیس کشور، سردار علی ذوالقدری اظهار کرد: با توجه به عدم پیش بینی افزایش هزینه صدور گذرنامه در بودجه و اعتبار سالیانه کشور، هیچ برنامه‌ای برای تغییر در هزینه صدور گذرنامه وجود ندارد.

وی افزود: متأسفانه در روزهای اخیر شاهد شایعات بی پایه و اساس مبنی بر افزایش هزینه گذرنامه در فضای مجازی منتشر و موجب دغدغه خاطر هموطنان شده است، لذا ضمن تکذیب شایعات منتشره مبنی بر افزایش صدور گذرنامه، از هم وطنان درخواست می‌شود به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه تصریح کرد: کسانی که در آینده نزدیک سفر خارج از کشور ندارند، برای ارائه درخواست صدور گذرنامه عجله نکنند و به مرور زمان ضمن مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ درخواست صدور گذرنامه خود را ارائه کنند.

جهت مشاوره در زمینه هزینه صدور گذرنامه پیاده روی اربعین 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید