هزینه ثبت نام کنکور سراسری 1400 + جزئیات و آموزش نحوه ثبت نام

هزینه ثبت نام کنکور سراسری

جهت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام کنکور سراسری 1400 + جزئیات و آموزش نحوه ثبت نام

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام کنکور سراسری 1400 بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش از تاریخ 16 بهمن ماه شروع شده تا 24 بهمن ادامه خواهد داشت. در این مقاله نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور سراسری 1400 را توضیح خواهیم داد. متقاضیان می بایست در مهلت زمانی تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و ثبت نام خود را انجام دهند. طبق روال سال های گذشته، متقاضیان مستلزم خرید سریال ثبت نام می باشند. این ثبت نام به صورت اینترنتی صورت می گیرد. و داوطلبان می بایست برای پرداخت هزینه ثبت نام کنکور سراسری از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب استفاده نمایند.

آموزش پرداخت هزینه ثبت نام کنکور سراسری 1400

در ابتدا پس از ورود به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org از سمت چپ سایت، خرید کارت اعتباری را انتخاب کنید.  پس از ورود به صفحه خرید اینترنتی کارت اعتباری، گزینه ” خرید سریال ثبت نام کنکور سراسری 1400 “ را که در زمان ثبت نام فعال می شود انتخاب نمایید. هزینه ثبت نام در بالای صفحه نمایش داده می شود و شما می توانید پس از وارد کردن اطلاعات شخصی، پرداخت الکترونیکی خود را انجام دهید. اگر پرداخت با موفقیت صورت گرفته باشد، یک کد 12 رقمی با نام ” سریال ثبت نام “ به شما داده می شود که با استفاده از آن می توانید در کنکور سراسری ثبت نام کنید.

هزینه ثبت نام کنکور سراسری 1400 احتمالا 45 هزار تومان!

این هزینه در سال گذشته 27500 تومان بود که امسال رئیس سازمان سنجش در مصاحبه ای گفت: به تبع با گران شدن لوازم مصرفی، حق الزحمه ها و هزینه هایی که باید به محل برگزاری آزمون ها پرداخت شود، برآورد هزینه نیز بیشتر می شود. ما برآورد هزینه را در سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و پس از آن سازمان برنامه و بودجه مورد بررسی قرار دادیم. و در نهایت پیشنهاد مربوطه را در کمیسیون فرهنگی هیات دولت مطرح کردیم.

خدایی در ادامه گفت: افزایش ۳۵ درصدی قطعی نیست. اما حداکثر افزایش هزینه ثبت نام نسبت به سال پیش، 35 درصد می باشد. برای هر آزمون این افزایش جداگانه محاسبه می شود. و احتمال دارد که آزمونی کمتر از ۳۵ درصد و آزمونی دقیقا ۳۵ درصد افزایش هزینه ثبت نام داشته باشد.

اما با توجه به صحبت های رییس سازمان سنجش هزینه ثبت نام در کنکور امسال احتمالا حدود 45 هزار تومان خواهد بود.

پس از انتشار دفترچه ثبت نام کنکور 1400، هزینه دقیق ثبت نام امسال، از طریق سایت ثبت نام و همچنین از طریق سایت صدای مشاوران به اطلاع شما خواهد رسید.

 اگر چنانچه شما علاوه بر رشته امتحانی اصلی خود ( ریاضی، تجربی، انسانی ) علاقه مند به ثبت نام برای یکی دیگر از کد رشته های امتحانی (هنر ،زبان) می باشید؛ بایستی برای هرکدام از رشته های شناور، یک سریال اعتباری جداگانه نیز خریداری نمایید.

جمع بندی

در این مقاله می توانید از هزینه ثبت نام در کنکور سراسری مطلع شوید. در سال جدید این مبلغ چیزی بالغ بر 45 هزار تومان اعلام شده است. در صورت علاقه مندی به شرکت در دانشگاه پیام نور ، آزاد و غیر انتفاعی این میزان افزایش خواهد یافت . در مقاله بالا می توانید توضیح کامل و جامع را دریافت نمایید.

ارتباط با مشاوران کنکور سراسری 1400

سامانه مشاوره تحصیلی نیز آماده است تا از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی به همه سوالات شما در مورد ثبت نام و هزینه ثبت نام کنکور سراسری 1400 پاسخ دهد.

سوالت متداول

پرداخت هزینه جهت ثبت نام کنکور سراسری 1400 را چگونه انجام دهیم ؟

داوطلبان کنکور جهت پرداخت هزینه ثبت نام کنکور سراسری 1400 باید از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب استفاده کنند که نحوه انجام این کار در این مقاله آموزش داده شده است .

هزینه ثبت نام در کنکور سراسری امسال چقدر است؟

امسال با افزایش 35 درصدی هزینه های ثبت نام احتمالا این مبلغ در حدود 45 هزارتومان خواهد بود.

جهت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام کنکور سراسری 1400 + جزئیات و آموزش نحوه ثبت نام

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید