هزینه ثبت نام و شهریه دبیرستان انرژی اتمی 99 – 1400

هزینه ثبت نام و شهریه دبیرستان انرژی اتمی

جهت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام و شهریه دبیرستان انرژی اتمی 99 – 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

میزان هزینه ثبت نام و شهریه دبیرستان انرژی اتمی در سال تحصیلی 99 – 1400 چقدر می باشد؟ شهریه دبیرستان انرژی اتمی دوره اول ، شهریه دبیرستان انرژی اتمی دوره دوم و… چقدر می باشد؟ در این مقاله قصد داریم میزان شهریه دبیرستان پرمتقاضی انرژی اتمی را که از امکانات آموزشی بسیار مناسبی برخوردار می باشد، مورد بررسی قرار دهیم. دبیرستان ارژی اتمی از مدارس غیر انتفاعی می باشد که برای تامین هزینه های فوق برنامه و امکانات مدارس نیاز به منبع مالی داشته تا هزینه ها را تامین نماید. در ادامه می توانید هزینه ثبت نام در مدارس انرژی اتمی را مشاهده نمایید.

متقاضیان گرایم جهت رفع هرگونه ابهام و سوال و انجام ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی ،علاقمندان به تحصیل در دبیرستان انرژی اتمی ، برای کسب اطلاعات کامل در رابطه با ثبت نام و ادامه تحصیل در این دبیرستان روی لینک های زیر کلیک نمایند

هزینه ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی 99 – 1400

سوالی که برای اغلب داوطلبان تحصیل در مدارس مقطع دبیرستان انرژی اتمی وجود دارد این است که هزینه ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی چقدر می باشد؟این دبیرستان اقدام به انجام پیش ثبت نام می نماید ؛ هزینه پیش ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی ، مربوط به هزینه ثبت نام آزمون ورودی انرژی اتمی می باشد ، که می بایست از طریق کارت های عضور شتاب به میزان 350000 ريال (35 هزار تومان) به حساب دبیرستان انرژی اتمی واریز گردد. درصورتی که امکان پرداخت از طریق کارت بانکی را ندارید ، لازم است وجه ثبت نام را به شماره حساب دبیرستان انرژی اتمی واریز نمایید و شماره فیش واریزی را در سامانه ثبت نام دبیرستان ، در بخش انتخاب خدمات پرداخت درج نمایید. برای اطلاع از شماره حساب مربوط به هزینه ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان انرژی اتمی ، با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید ،کارشناسان پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

میزان شهریه دبیرستان انرژی اتمی 99 – 1400

میران شهریه دبیرستان انرژی اتمی و هزینه ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی به اطلاع متقاضیان می رسد. دبیرستان انرژی اتمی جزء مدارس غیر دولتی می باشد و از لحاظ امکانات آموزشی در حد مدارس تیزهوشان است. یکی از شرایط تصیل در این دبیرستان پرداخت شهریه می باشد. پرداخت شهریه شامل پایه دهم  ،یازدهم و دوازدهم به شرح ذیل می باشد.

متقاضیان تحصیل دردبیرستان می توانند برای اطلاع از میزان امکانات هر دبیرستان در هر منطقه از هر شهر ، و میزان شهریه هر یک از دبیرستان های انرژی اتمی در کشور ، از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 ، بدون شماره گیری کد از سراسر کشور ، تماس حاصل فرمایند.

شهریه دبیرستان انرژی اتمی پایه دهم |پایه یازدهم | پایه دوازدهم

شهریه مدارس مقطع دبیرستان انرژی اتمی در هر منطقه متفاوت می باشد، مدارس انرژی اتمی در شهرها و مناطق مختلف به نسبت امکانات آموزشی که ارائه می نمایند، تعرفه های مخصوص به خود را دارند. شهریه مدارس انرژی اتمی به دلیل کیفیت سطح بالای آموزشی ، نسبت به سایر مدارس غیردولتی و تیزهوشان بالاتر می باشد. امکانات و ساعات آموزشی در دبیرستان های انرژی اتمی بیشتر می باشد و بالاتر بودن شهریه در چنین شرایطی بدیهی می باشد و داوطلبان بسیاری متقاضی تحصیل در این مدارس بوده و با ثبت نام در آزمون دبیرستان انرژی اتمی به رقابت می پردازند.

شهریه دبیرستان دوره اول متوسطه انرژی اتمی به طور تقریبی 12 میلیون تومان و شهریه دبیرستان دوره دوم متوسطه انرژی اتمی تقریبا 16 میلیون تومان تخمین زده شده است . بنابراین متقاضیان تحصیل در این دبیرستان می توانند برای اطلاع از میزان امکانات هر دبیرستان در هر منطقه از هر شهر ، و میزان شهریه هر یک از دبیرستان های انرژی اتمی ، از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایند.

نحوه پرداخت شهریه دبیرستان انرژی اتمی

این دبیرستان نیز مانند سایر مدارس غیر انتفاعی بوده و می توان مبلغ را به صورت نقد و یا اقساط پرداخت نمایید. در این مدارس نحوه پرداخت شهریه دبیرستان انرژی اتمی می تواند به صورت اقساطی نیز باشد. به این صورت که به میزان یک سوم از کل شهریه در اول هر ترم تحصیلی و مابقی در طول ترم پرداخت می شود.

جمع بندی 

در مقاله بالا می توانید از نحوه و میزان شهریه دبیرستان انرژی اتمی مطلع شوید. این شهریه ها در هر سال به صورت درصدی تغیر پیدا می کند و شما می توانید با مطالعه آن از میزان و مقدار این شهریه ها مطلع شوید.

جهت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام و شهریه دبیرستان انرژی اتمی 99 – 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
2 دیدگاه برای “هزینه ثبت نام و شهریه دبیرستان انرژی اتمی 99 – 1400”
  1. سلام
    مدارس انرژی اتمی مدارس افسری محسوب میشن؟

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید