هزینه ثبت نام مدارس شاهد در سال 98

ثبت نام میان پایه شاهد

جهت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام مدارس شاهد در سال 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از هزینه ثبت نام مدارس شاهد در سال 98 مطلع می شوید. دفتر امور شاهد و ایثارگران هزینه ثبت نام مدارس شاهد را در هر دوره اعلام کرد. همچنین میزان تخفیف شهریه ثبت نام مدارس شاهد به اطلاع فرزندان شاهد و جانبازان می رسد. ثبت نام در مدارس شاهد برای دانش آموزان شاهد و غیرشاهد امکانپذیر است. البته مطابق با جداول امتیازبندی مدارس شاهد، دارندگان سهمیه در اولولیت می باشند. دانش آموزان شاهد با توجه به میزان سهمیه از تخفیف و تحصیل رایگان برخوردار می شوند.

میزان هزینه ثبت نام مدارس شاهد در سال 98

دبیر کل دفتر امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش مبلغ هزینه ثبت نام مدارس شاهد در سال 98 را به طور رسمی اعلام کرد که در این صفحه مشاهده می کنید.

بنیاد شهید برای فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70درصد ، هزینه فوق برنامه و کمک سرانه را پرداخت میکند. این گروه از افراد فقط باید 25 درصد از هزینه را بپردازند. تحصیل در مدارس شاهد برای فرزندان شهدا،  آزادگان و جانبازان 50درصد و بالاتر رایگان است.

میزان تخفیف با توجه به درصد جانبازی متفاوت می باشد. برای اطلاع از تخفیفات شهریه مدارس شاهد از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

دانش آموزان برای ثبت نام در مدارس شاهد باید به صورت اینترنتی و یا تلفنی اقدام نمایند. برای ثبت نام اینترنتی به نشانی saja.medu.ir مراجعه نمایید و جهت ثبت نام تلفنی با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید و کد رهگیری ثبت نام مدارس شاهد را دریافت کنید.

کارشناسان صدای مشاور تمام مراحل ثبت نام مدارس شاهد در مقاطع ابتدایی ، اول متوسطه و دوم متوسطه برای متقاضیان انجام خواهند داد.

در ثبت نام اینترنتی برای ورود به سامانه سجا نیاز به کد ملی و سریال شناسنامه دانش آموز و اطلاعات مربوط به ایثارگری برای دارندگان سهمیه دارید. برای اطلاع از زمان ثبت نام مدرسه شاهد کلیک نمایید

هزینه ثبت نام در مدارس شاهد

میزان هزینه ثبت نام در مدارس شاهد در سامانه سجا و در سال تحصیلی 98-99، مبلغ 24000 تومان است. بعد از پرداخت هزینه ثبت نام ، با استفاده از نام کاربری و رمز عبور وارد پنل شخصی خود در سامانه سجا شوید. در مرحله ثبت نام اینترنتی، لازم است مشخصات فردی دانش آموز را وارد کنید و مراحل پیش ثبت نام را تکمیل کنید.

 

شهریه ثبت نام مدارس شاهد

مدیر کل دفتر امور شاهد و ایثارگر آموزش و پروش هزینه ثبت نام مدارس را اعلام کرد:

میزان شهریه مدارس شاهد دوره ابتدایی : حدود 380 الی 640 هزار تومان

میزان شهریه مدارس شاهد دوره اول متوسطه : حدود 440 الی 730 هزار تومان

میزان شهریه مدارس شاهد دوره دوم متوسطه : حدود 530 الی 950 هزار تومان

بعد از انجام مراحل ثبت نام و اعلام نتایج قطعی با در دست داشتن مدارک مورد نیاز برای ثبت نام مدارس شاهد، مراجعه نمایید. اطلاعات ثبت نامی با مدارک ارائه شده مقایسه می شود هرگونه تناقص تخلف محسوب می گردد.

والدین گرامی و دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند، که ثبت نام در سامانه سجا و با پرداخت هزینه ثبت نام مدارس شاهد از طریق تماس تلفنی امکان پذیر است. می توانید با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید. کارشناسان مراحل پیش ثبت نام و ثبت نام مدارس شاهد را برای شما انجام خواهند داد. 

جهت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام مدارس شاهد در سال 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید