نمونه كارنامه قبولی كنكور ریاضی 98

نمونه كارنامه قبولی كنكور ریاضی 98

جهت مشاوره در زمینه نمونه كارنامه قبولی كنكور ریاضی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله نمونه کارنامه قبولی کنکور ریاضی 98 را برای داوطلبان آزمون سراسری سال جاری قرار داده ایم. کنکور سراسری در تاریخ 31 مرداد ماه برگزار می شود و در حدود 3 ماه تا زمان برگزاری این آزمون فرصت باقی مانده است. در زمان باقی مانده بررسی درصد های لازم برای قبولی در کنکور ریاضی می تواند به عنوان یک مشاور و راهنمای مناسب برای متقاضیان قبولی در دانشگاه های مورد نظر تلقی شود.

سازمان سنجش آموزش کشور بعد از تصحیح پاسخنامه داوطلبان کنکور سراسری، کارنامه افراد را تحت عنوان نتایج اولیه کنکور منتشر خواهد کرد. در این کارنامه اطلاعاتی از قبیل تراز اکتسابی، وضعیت مجاز بودن داوطلب برای انتخاب رشته، درصد پاسخ های صحیح داوطلب در هر درس و در نهایت رتبه شرکت کنندگان در این آزمون را را می توان مشاهده کرد.

حتی در زمان کوتاه باقی مانده تا برگزاری کنکور سراسری ۹۹ داوطلبان می توانند با مشاهده کارنامه  سالهای گذشته و داشتن یک برنامه ریزی مناسب در میدان رقابت باقی مانده و بتوانند رتبه مناسبی را در این آزمون کسب نمایند.

كارنامه كنكور ریاضی

البته مطمئنا وضعیت کسانی که با برنامه ریزی دقیق مدت ها پیش شروع به درس خواندن کردند نسبت به سایرین بهتر است، اما بسیاری از داوطلبان نیز با برنامه ریزی تحصیلی دقیق و بررسی کارنامه قبولی داوطلبان در کنکور ریاضی 98 ، اقدام به سرمایه‌گذاری در بعضی درس های خاص نموده و در همین زمان باقی مانده موفقیت های خوبی کسب کرده اند.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کارنامه های بیشتری از قبول شدگان آزمون سراسری ۹۸ با شماره تلفن های موجود در سایت تماس گرفته و علاوه بر دریافت کارنامه های بیشتری از قبول شدگان کنکور سراسری، برنامه ریزی تحصیلی خود را تا زمان برگزاری کنکور توسط مشاورین مجموعه صدای مشاوران انجام دهید.

دانلود كارنامه قبولی كنكور ریاضی

در جدول زیر با استفاده از کارنامه های قبول شدگان در کنکور ریاضی ۹۹ درصدهای لازم برای قبولی در این آزمون به تفکیک مشخص شده است. داخل با توجه به وضعیت فعلی خود و چشم انداز که برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر برای خود مشخص نموده اند میتوانند برنامه ریزی تحصیلی و سیاستگذاری لازم را برای ادامه مسیر مشخص کنند.

پذیرفته شدگان کنکور سراسری ۹۹ در گروه آزمایشی علوم ریاضی در یک فایل pdf برای داوطلبین مشخص شده است. با کلیک بر روی آن مشخص شده در در ادامه می توانید درصدهای لازم برای قبولی در کنکور ریاضی ۹۹ مشاهده نمایید.

دانلود نمونه كارنامه قبولی كنكور ریاضی 98

جهت مشاوره در زمینه نمونه كارنامه قبولی كنكور ریاضی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید