نرم افزار شاد برای ایفون

جهت مشاوره در زمینه نرم افزار شاد برای ایفون

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شبکه اجتماعی دانش آموزان یا به اختصار برنامه شاد برای آموزش مجازی در مدارس راه اندازی شده است. آیا نرم افزار شاد برای ایفون نیز وجود دارد؟ این نرم افزار مخصوص استفاده بر روی گوشی تلفن همراه (موبایل) می باشد. تاکنون این نرم افزار تنها بر روی سیستم عامل اندروید نصب می شد اما شنیده ها حاکی از آن است که نسخه جدید این برنامه که چند روز قبل، از آن رونمایی شد، قابلیت نصب روی گوشی آیفون و سیستم عامل IOS را نیز دارد. همچنین این برنامه نسخه وب نیز دارد که این نسخه نرم افزار شاد برای ایفون دار ها و افرادی ست که هنوز این اپلیکیشن را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصف نکرده اند.

با وجود آپدیت نسخه قبلی و به روز شدن امکانات برنامه، نرم افزار شاد برای ایفون همچنان مشکلات و خطاهای بسیاری دارد. در ادامه به بررسی این خطاها و راه حل رفع مشکلات این سامانه روی سیستم عامل ios و گوشی های اپل می پردازیم.

پاسخ به سوالات پر تکرار اپلیکیشن شاد

نصب نشدن شاد روی ایفون

بیشترین سوالی که دارندگان گوشی های اپل این روز ها در ارتباط با برنامه شاد می پرسند، مشکل نصب نشدن نرم افزار شاد برای گوشی ایفون است. در حالی که مسئولان سازمان سنجش اعتقاد دارند که شاد هیچگونه مشکلی ندارد و حتی بالاترین سرعت آپلود و دانلود را در مقایسه با نمونه های خارجی داراست، بیشتر خانواده ها و حتی معلمان مدارس در این باره از آموزش و پرورش شکایت دارند. مسئولان آموزش و پرورش در پاسخ به شکایات خانواده ها اعلام کردند که تمامی مشکلات این سامانه در آینده و در مسیر حرکت، شناسایی و رفع خواهند شد.

به گزارش تسنیم نیوز مدیر یکی از مدارس شهر تهران درباره مشکلات نصب نرم افزار شاد برای ایفون این سامانه اعلام کرد:

“در حالیکه گفته می‌شود نسخه ios شاد آمده است اما هنوز نتوانسته‌ایم آن را نصب کنیم، می‌گویند از نسخه تحت وب استفاده کنید که آن هم سرعت بسیار پایینی دارد و عملاً نمی‌توان کاری پیش برد و امکان ارسال ویس هم ندارد. همین موضوع باعث شده برخی خانواده ‌ها و معلمان به دنبال گوشی اندروید باشند و تصور کنید که چه هزینه‌هایی به برخی خانواده‌ها تحمیل خواهد شد. اگر چه گوشی اندروید فراوانی بیشتری دارد اما به هر حال شاید 20 یا 30 درصد جمعیت معلمان و دانش‌آموزان سیستم ios داشته باشند، تکلیف آنها چیست؟”

مهدی شرفی یکی از مسئولان وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش اظهار کرد:

“نسخه تحت وب شاد چند روزی است که آماده شده و در حال استفاده است و آنهایی که گوشی ios دارند می‌توانند نسخه تحت وب را استفاده کنند، نسخه ios را به دلیل تحریم و مشکلاتی که داریم به آسانی نمی‌توان توسعه داد البته تیم فنی و برنامه‌ریزان راهکاری پیدا کردند. هر چند آماری داریم که دومین بستر ارتباطی که شاد بر روی آن نصب شده در گوشی‌های ios است.”

نصب نسخه جدید برنامه شاد

نسخه جدید اپلیکیشن شاد اواسط شهریور ماه 99 منتشر شد. این نسخه شامل قابلیت های جدید بسیاری برای دانش آموزان و معلمان مدارس می باشد. جدا از ویژگی های نرم افزاری مانند اضافه شدن کانال های شاد، قابلیت تماس صوتی و تصویری به صورت دوسویه و امکان حضور غیاب خودکار دانش آموزان، محیط کاربری این نرم افزار نیز آپدیت شده و رابط کاربری آن دوباره طراحی شده است.

با وجود تمام این قابلیت های جدید، همچنان نرم افزار شاد برای ایفون به دلیل مشکلات فراوانی که دارد و به خاطر تحریم هایی شرکت سازنده گوشی های اپل علیه ایران وارد می نماید، از نسخه آزمایشی فراتر نرفته است. همچنان نمی توان نرم افزار شاد را برای ایفون دانلود و نصب نمود و این برنامه زیر دست ساخت است.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، مشاور وزیر آموزش و پرورش و مسئول شبکه شاد در رابطه با نصب نسخه جدید برنامه شاد اعلام کرد:

“نسخه قبلی مشکلاتی دارد و خانواده‌ها و معلمان گله مندی‌ هایی داشتند که سعی کردیم آن‌ها را برطرف کرده و آموزش در بستر امنی صورت گیرد. احراز هویت تمام کاربران برایمان مهم بود.”

برنامه شاد برای دارندگان ایفون

با توجه به مشکلات بیشمار برنامه یا نرم افزار شاد برای دارندگان گوشی ایفون، شکایات بیشماری از طرف این افراد از آموزش و پرورش شده است. راه حلی که وزارت آموزش و پرورش ارائه کرده این است که دارندگان گوشی ایفون از نسخه وب این اپلیکیشن به آدرس web.shad.ir استفاده نمایند که برای تمامی دانش آموزان با هر دستگاهی و با هر سیستم عاملی قابل استفاده می باشد.

کاربران این اپلیکیشن در پاسخ به این راه حل آموزش و پرورش برای استفاده از نسخه وب اپلیکیشن شاد، گفتند که نسخه وب این برنامه سرعت بسیار پایینی دارد و کلاس های درسی ذخیره شده در برنامه، در مدت زمان بسیار زیادی دانلود می شود. مسئولان اعلام کردند که با وجود مشکلاتی که وجود دارد در حال حاضر تنها راه حل دارندگان ایفون و ios برای استفاده از نرم افزار شاد این است که از نسخه وب استفاده نمایند یا این که در صورتی که توان مالی دارند، یک گوشی اندروید خریداری کرده و توسط آن به شبکه شاد متصل شوند.

برنامه شاد نسخه وب

برای استفاده از نسخه وب برنامه شاد و استفاده از این برنامه می توانید با هر دستگاهی اعم از گوشی موبایل، کامپیوتر، لبتاب و تبلت به نشانی shad.ir مراجعه کنید.

برنامه شاد نسخه وب

  • در صفحه ای که مشاهده می کنید، گزینه دانلود نسخه وب را انتخاب کنید تا وارد صفحه ورود اطلاعات شوید.

برنامه شاد نسخه وب

  • شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و در نهایت کدی که به تلفن همراه تان ارسال می شود را در جای خالی وارد کرده و گزینه مرحله بعد را انتخاب نمایید تا وارد صفحه برنامه شاد شوید. برای اطلاع از چگونگی کار با برنامه می توانید مقاله نحوه کار با اپلیکیشن شاد را مطالعه نمایید.

نرم افزار شاد نسخه وب برای ایفون

برای آن دسته از عزیزانی که گوشی اپل دارند و برای استفاده از نسخه وب نرم افزار شاد نیز می خواهند از مرورگر گوشی همراه خود استفاده نمایند، راهنمایی ارائه نمودیم تا بتوانند نسخه وب این نرم افزار را در گوشی همراه خود مانند یک برنامه داشته باشند.

  • در مرحله اول با گوشی ایفون خود وارد سایت شاد به آدرس shad.ir شوید. پس از ورود به صفحه اصلی سامانه، اطلاعات خواسته شده طبق تصویر زیر از منوی پایین صفحه تلفن همراه خود گزینه وسط را انتخاب نمایید.

نرم افزار شاد نسخه وب برای ایفون

  • در صفحه ای که نمایش داده می شود، گزینه Add to homescreen را انتخاب نمایید.

نرم افزار شاد نسخه وب برای ایفون

  • در این بخش در بالای صفحه سمت راست روی گزینه Add کلیک کنید.

نرم افزار شاد نسخه وب برای ایفون

اکنون نسخه وب اپلیکیشن شاد همانند یک نرم افزار در منوی گوشی شما موجود است و هر بار کافی ست وارد برنامه شوید و با وارد نمودن اطلاعات، وارد صفحه اصلی پروفایل خود در نرم افزار شاد برای ایفون شوید.

سوالات متداول

  1. آدرس اصلی نسخه وب مرورگر شاد چیست؟
    shad.ir
  2. نسخه جدید شاد چه تفاوتی با نسخه قبلی آن دارد؟
    ویژگی های جدیدی در این برنامه اضافه شده که می توان از قابلیت تماس صوتی، تماس تصویری، ایجاد کانال و… نام برد.

جمع بندی

راه حل هایی برای رفع مشکلات سامانه شاد برای دارندگان گوشی اپل در این مقاله داده شد که بهترین راه آن استفاده از نسخه وب اپلیکیشن شاد که بر روی تمام سیستم عامل ها و دستگاه های تلفن همراه و تبلت و انواع کامپیوتر ها قابل اجرا می باشد، اعلام شد. کارشناسان مجموعه صدای مشاوران هرگونه اخبار جدیدی در ارتباط با نرم افزار شاد برای ایفون را در این مقاله به روز خواهند کرد و به تمام سوالات و مشکلات شما در ارتباط با مشکلات نرم افزار شاد برای ایفون پاسخ خواهند داد.

جهت مشاوره در زمینه نرم افزار شاد برای ایفون

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
8 دیدگاه برای “نرم افزار شاد برای ایفون”
  1. با درود
    مشکلی که من با نصب این برنامه تو گوشی دارم به این صورت هست که : در قسمت احراز هویت ,اطلاعات خواسته شده رو به هر صورت وارد میکنم اعلان خطا میکنه لطفن راهنمایی بفرمایید چه اطلاعات شخصی خودم چه اطلاعات فرزندم
    ممنون

    • شما دوست محترم اگر گوشی ایفون از شبیه سازnoxاستفاده نمایید

  2. من گوشیم ایفونه باوب میرم تو شاد صدای هیچ ویسی پخش نمیشه خیلی ناراحت کنندس

    • سلام دوست محترم ایفون پشتیبانی نمیشه از نسخه شبیه ساز استفاده کنید

  3. سلام داخل برنامه شاد نسخه وب برای ایفون .لیست حضور غیاب نمیاد دختر من هر روز باید زنگ بزنه و‌حضورش اعلام کنه .ایا راه حلی دارد؟؟؟؟؟
    معلم توی خصوصی و‌گروه میفرسته اما لیست نمیاد

  4. سلام من روی ایپد شاد نصب کردم ویس فرستاده نمیشه و باز نمیشه نوشته بودین از شبیهه ساز استفاده کنید برای اینکه راهنمایی کامل بکنید باید مشاوره تلفنی انحام بشه و این مشکل با پرداخت مبلغ حل شدنیه؟

    • سلام دوست محترم شاد گوشی ایفون رو پشتیبانی نمی کند با استفاده از شبیه ساز هم گاهی مشکل ویس دارد بهتراست از نسخه تحت وب استفاده نمایید

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید