نرم افزار تخمین رتبه کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

تخمین رتبه کارشناسی ارشد

جهت مشاوره در زمینه نرم افزار تخمین رتبه کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نرم افزار تخمین رتبه کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ ، برنامه ای کامپیوتری جهت تخمین رتبه کارشناسی ارشد می باشد که بسیار مورد استقبال داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد قرار گرفته است. اطلاع از رتبه در زیرگروه های مختلف مجمعه امتحانی انتخابی بسیار دارای اهمیت است.

دانلود نرم افزار تخمین رتبه کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

نرم افزار تخمین رتبه کارشناسی ارشد با توجه به کارنامه های متعدد داوطلبان دوره های قبلی رتبه حدودی در آزمون کارشناسی ارشد هر داوطلب را محاسبه می کند. رتبه در زیر گروه های مختلف مجموعه امتحانی انتخابی است. رتبه آزمون کارشناسی ارشد وضعیت داوطلبان را نشان می دهد و از مقایسه تراز متقاضیان با یکدیگر بدست می آید و هر چه تراز داوطلب بالاتر و رتبه پایین تر باشد احتمال قبولی در آزمون کارشنسای ارشد بیشتر خواهد بود. محاسبه رتبه بر اساس درصد دروس است. نرم افزار تخمین رتبه کارشناسی ارشد با درصد خطای بسیار پایین امکان تخمین رتبه داوطلبان را به نزدیک ترین حالت به واقعیت ارائه می دهد.

برای دریافت نرم افزار تخمین رتبه و اطلاع از نحوه استقاده از آن می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید کارشناسان پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

 

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

نکات مهم دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۲ به شرح زیر است:

  • دانشجویانی که پس از پذیرش در دانشگاه و ثبت نام واخذ واحد (اعم از دانشجویان با آزمون و یا بدون آزمون ) به هر دلیلی تقاضاي انصراف از تحصیل داشته باشند طبق ضوابط و مقررات دانشگاه مشمول پرداخت هزینه انصراف می شوند. ولی در صورت پذیرفته شدن در واحدهای دیگر دانشگاه آزاد یا در همان واحد از پرداخت هزینه انصراف معاف می شوند. ولی سایر دانشجویان قبول شده در غیر از واحدهای دانشگاه آزاد ملزم به پرداخت هزینه انصراف معادل 1/5برابر شهریه ثابت یک نیم سال تحصیلی طبق تعرفه روز پرداخت نمایند.
  • شهریه پذیرفته شدگان واحدها، پردیس ها و مراکزبین المللی دانشگاه آزاد اسلامی براساس شهریه مصوب سالانه این محل هاي دانشگاهی تعیین می گردد و تا دو برابر شهریه واحدهاي داخلی می باشد.
  • با توجه به مقررات دانشگاه آزاد اسلامی جابجایی ، انتقال و میهمانی دانشجویانی که به صورت بدون آزمون در دانشگاه پذیرفته شده باشند، مطابق آئین نامه نقل وانتقالات دانشجویی ممنوع است.
  • با توجه به مقررات دانشگاه آزاد اسلامی جابجایی،انتقال و میهمانی دانشجویان مطابق آئین نامه نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی انجام می شود.
  • هرگونه جابجایی ، انتقال و میهمانی از واحدها،پردیس ها و مراکز بین المللی و برون مرزي به دیگر واحدهاي دانشگاه آزاد اسلامی ممنوع می باشد.

مطالب مرتبط:

برای تخمین رتبه کنکور سراسری کلیک نمایید.

جهت مشاوره در زمینه نرم افزار تخمین رتبه کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید