نرم افزار تخمین رتبه آزمون دکتری

نرم افزار تخمین رتبه آزمون دکتری

جهت مشاوره در زمینه نرم افزار تخمین رتبه آزمون دکتری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نرم افزار  تخمین رتبه دکتری 99 نرم افزاری برای تخمین رتبه داوطلبان دکتری می باشد . نرم افزار تخمین رتبه دکتری سال هاست مورد استفاده و استقبال داوطلبان قرار گرفته است. مبنای عملکرد نرم افزار تخمین رتبه دکتری 99 بر اساس اطلاعات مهم کارنامه های آزمون دکتری سال های قبل می باشد. در این مقاله شرح کامل استفاده از این نرم افزار را ملاحظه می نمایید.

داوطلبان تحصیل در مقطع دکتری 99 می توانند برای اطلاع از نحوه دریافت نرم افزار تخمین رتبه دکتری رایگان و اطلاع از نحوه استفاده از این نرم افزار از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

دانلود نرم افزار تخمین رتبه دکتری

دانلود نرم افزار تخمین رتبه دکتری و بهره مندی از این نرم افزار بعد از برگزاری کنکور دکتری و گزینش نهایی اهمیت دارد ، رتبه ای که داوطلبان کسب می نمایند در زیرگروه های مختلف مجموعه امتحانی انتخابی است که از طریق کارنامه دکتری منتشر می شود. رتبه داوطلب وضعیت هر داوطلب را نسبت به سایر رقبا نشان خواهد داد که از براساس مقایسه تراز متقاضیان با یکدیگر بدست خواهد آمد. داوطلبان توجه داشته باشند که هر چقدر تراز بالاتر باشد و رتبه پایین تر احتمال قبولی شما در رشته و دانشگاه های برتر بیشتر خواهد بود.

تاثیر معدل در دکتری 99

تاثیر معدل در دکتری 99 پیش از آزمون دکتری 99 ابهام داوطلبان دکتری 99 است. در سال‌های پیشین، معدل موثر داوطلبان دکتری 20 درصد در نتیجه اولیه آزمون دکتری‌شان تاثیر داشت و اگر دو داوطلب عملکرد مشابهی در آزمون دکتری اسفندماه داشتند، فردی که معدل موثر بالاتری داشت، بدون شک رتبه بهتری در نتایج اولیه آزمون دکتری کسب می‌کرد. معدل موثر داوطلبان دکتری به این صورت محاسبه می‌شد که 40 درصد متعلق به معدل دوره کارشناسی داوطلب آزمون دکتری و 60 درصد متعلق به معدل دوره کارشناسی ارشد داوطلب بود.

با جمع معدل کارشناسی و کارشناسی ارشد داوطلب با وزن ذکر شده، معدل موثر داوطلب برای آزمون دکتری محاسبه می‌شد و به میزان 20 درصد در نتیجه آزمون دکتری او تاثیر می‌گذاشت و 80 درصد اختصاص به نمره آزمون دکتری اسفند ماه داشت. به این ترتیب داوطلبانی که معدل بهتری داشتند از شانس بیش‌تری برای ورود به دوره دکتری برخوردار بودند و اما گفتنی است که امسال در دفترچه ثبت نام دکتری 99 توضیحی در مورد تاثیر معدل در دکتری 99 ارائه نشده بود و پس از آن سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که معدل در دکتری 99 تاثیری نخواهد داشت. این خبر سازمان سنجش آموزش کشور برای داوطلبانی که معدل خوبی نداشتند، خبر خوشایندی بود و آنان را بیش‌تر به آزمون دکتری 99 امیدوار کرد.

داوطلبان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد 99 می توانند برای اطلاع از نحوه دریافت نرم افزار تخمین رتبه دکتری رایگان و اطلاع از نحوه استفاده از این نرم افزار از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه نرم افزار تخمین رتبه آزمون دکتری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
2 دیدگاه برای “نرم افزار تخمین رتبه آزمون دکتری”
  1. سلام ببخشید شما نمیدونید سهمیه ویژه فرهنگیان شاغل برای دکتری دانشگاه شهید رجایی چجوریه؟ آخه گفتن دانشجوی تمام وقت میخوان؟ آیا ماموریت تحصیلی میدن؟ با رتبه 187 دکتری معماری میشه قبول شد روزانه؟ من دانشجوی ارشد رجایی ام و هنوز امسال ارشد رو تموم میکنم… مقاله هم ندارم

    • بله امکانش هست
      برای اطلاعات بیشتر با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ و یا سایر شماره های همین صفحه تماس بگیرید

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید