نحوه ویرایش معدل کنکور ارشد ۹۸

سامانه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال

جهت مشاوره در زمینه نحوه ویرایش معدل کنکور ارشد ۹۸

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ویرایش معدل کنکور ارشد ۹۸ تا 24خرداد 98 ادامه دارد. در این مقاله از نحوه ویرایش معدل در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد مطلع می شوید. داوطلبان دارای مغایرت که نسبت به اصلاح معدل کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ اقدام ننمایند ، متخلف بوده و از آزمون حذف می شوند.

ویرایش معدل کنکور ارشد در زمان ویرایش کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 98

ویرایش معدل کنکور ارشد ۹۸ در زمان ویرایش کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد امکانپذیر است. پیش از زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد، سازمان سنجش آموزش کشور پیش از زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد تمام جزئیات نحوه تصحیح معدل در کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ برای داوطلبان اعلام کرد. ثبت صحیح اطلاعات داوطلبان از اهمیت بسیاری برخوردار است و وجود مغایرت در معدل و سایر اطلاعات با مشخصات و اطلاعات واقعی داوطلب، تخلف محسوب می شود. داوطلبانی که نسبت به رفع مغایرت اقدام ننمایند، از ادامه فرایند آزمون کارشناسی ارشد حذف می شوند. پیرو قوانین با این داوطلبان برخورد خواهد شد.

ویرایش معدل کنکور ارشد ۹۸

به همین علت سازمان سنجش به داوطلبانی که معدل کارشناسی آنها مشکل دارد ، فرصت داده است که نسبت به اصلاح معدل کارشناسی در زمان ویرایش کارت ورود به جلسه سراسری و آزاد اقدام نمایند.

برای اطلاع از زمان ویرایش کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد کلیک نمایید.

داوطلبانی که معدل دوره کارشناسی آنها با توجه به ثبت نام اینترنتی ، صحیح نمی باشد، برای ویرایش معدل کنکور کارشناسی ارشد اقدام نمایند. مهلت ویرایش معدل ارشد 98 تا تاریخ 24خرداد 98می باشد. داوطلبان برای ویرایش معدل به سایت سازمان سنجش و قسمت ویرایش اطلاعات کارت مراجعه نمایند.

نکته مهم:

داوطلبانی که تا تاریخ 97/11/30 فارغ التحصیل شده اند، ملزم به ثبت معدل فارغ التحصیلی در سامانه می باشند. داوطلبان آزمون ارشد که تا تاریخ 98/06/31 فارغ التحصیل می شوند لازم است میانگین نمرات خود را ثبت کنند.

داوطلیان عزیز می توانند برای ویرایش معدل کنکور ارشد ۹۸ و ویرایش اطلاعات در زمان ویرایش کنکور ارشد 98 با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه نحوه ویرایش معدل کنکور ارشد ۹۸

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید