نحوه ورود معلمان ماده ۲۸ آموزش و پرورش

نحوه ورود معلمان ماده ۲۸ به سامانه آزمون 99

جهت مشاوره در زمینه نحوه ورود معلمان ماده ۲۸ آموزش و پرورش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوه ورود معلمان ماده ۲۸ به سامانه آزمون ۱۴۰۲ از چه تاریخی امکان پذیر است ؟ زمان برگزاری آزمون اصلح چه تاریخ است؟ سوالات آزمون اصلح دارای چه ویژگی ای هایی هستند و از چه منابعی طرح می شوند؟ پاسخ تمامی سوالات شما درباره نحوه و زمان برگزاری و ورود معلمان ماده ۲۸ به سامانه آزمون در این مقاله بررسی شده است.

با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

ورود معلمان ماده ۲۸ به سامانه آزمون

تمامی مهارت‌آموزان مشمول آزمون کتبی اصلح، اعم از ورودی های سال 1401 و مهارت‌آموزان باقی مانده باید در زمان مقرر  چهارشنبه 19 آذر از ساعت 14 تا 19 با استفاده از کد ملی و شماره دانشجویی اقدام به ثبت نام نمایند.

ورود معلمان ماده ۲۸ به سامانه آزمون طبق روشی که در ادامه می خوانید امکان پذیر است :

  1. ابتدا سایت آزمون‌های الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان به نشانی azmoon.cfu.ac.ir مراجعه نمایید.
  2. پس از احراز هویت پیامکی،  فرم اطلاعات حرفه‌ای را تکمیل نمایید.
  3. در نهایت می توانید فایل سه سناریوی آزمون را دریافت کنید.

** در صورت عدم مراجعه و احراز هویت در زمان مقرر تمامی مسئولیت ها بر عهده هنر آموز می باشد.

سوالات آزمون اصلح

سوالات آزمون اصلح از کدام منابع طراحی می شود ؟ آیا امکان بازگشت به سوال قبلی در  آزمون اصلح وجود دارد؟ در ادامه نکات مهم مربوط به سوالات آزمون اصلح را میتوانید مطالعه نمایید :

    • طبق اخبار اعلام شده هنر آموزان میتوانند با مطالعه سه سناریوی آزمون بهه تمامی سوالات سناریو محورپاسخ دهند و جای نگرانی برای آن ها وجود ندارد.
    • امکان بازگشت به سوالات قبل وجود ندارد.
    • نشر کلی و جزئی سوالات، حتی در حد یک سوال جرم محسوب می شود.
    • افراد دارای منشی برای رگفتن وقت بیشتر برای پاسخگویی به سوالات در روزهای سه شنبه و چهارشنبه، 18 و 19 آذرماه از ساعت 8 صبح تا 16 با مراجعه به سایت معاونت نظارت و یا دیگر سایت های مدیریت امور پردیس‌های استان خود با شماره تلفن در نظر گرفته ارتباط برقرار نمانید.
    •  5 دقیقه پس از شروع هر کدام از بخش های آزمون کتبی، امکان ورود مهارت‌آموزان به سامانه آزمون اصلح وجود نخواهد داشت.
    • در قبال کیفیت اتصال اینترنتی مهارت‌آموزان و تاخیر در ورود به سایت ، مرکز سنجش فرهنگیان هیچ مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت.

 

مسئول برگزار کننده آزمون جامع مهارت آموزان، از پایش‌ مراجع ذی‌ ربط و تحلیل پاسخ ‌های رسیده در راستای شناسایی افراد تخطی کننده سخن گفت و افزود: در صورت دریافت هر گونه گزارش در این خصوص، گواهی های صلاحیت حرفه ‌ای و گذراندن دوره مهارت‌آموزی فرد خاطی، در هر مرحله‌ای از خدمت، ابطال و امتیازات آن از فرد سلب می ‌شود.

کچوئیان، با اشاره به محرمانه بودن سئوالات آزمون کتبی ارزشیابی صلاحیت‌ های حرفه ‌ای و تهیه شدن این سئوالات با هزینه وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه تاکید کرد: در اختیار قراردادن این سؤالات از طریق سامانه مجازی آزمون، صرفا برای پاسخگویی شخص مهارت‌آموز است. بنابراین هر گونه نشر کلی و جزئی سئوالات، حتی در حد یک سؤال و در گروه ‌های کوچک، به منزله جرم تلقی و علاوه بر سلب حقوق ذکر شده، علیه فرد خاطی اقدامات قضائی لازم نیز انجام خواهد شد.

عدم احراز هویت در سامانه آزمون

گروهی از هنر آزموان موفق به احراز هویت در سامانه آزمون نشده اند. عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان در این رابطه این طور گفته است که در صورتی که موفق به احراز هویت در سامانه آزمون نشدید طبق روند زیر عمل نمایید:

      • ارسال پیام و یا تماس با شماره تلفن نماینده مرکز هوشمندسازی استان مربوطه
      • از تماس با شماره تلفن های سازمان مرکزی خودداری کنید.

 

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، خطاب به مهارت آموزان گفت: چنان چه فرد یا افرادی موفق به ورود به سامانه آزمون، برای احراز هویت پیامکی نشوند باید از طریق ارسال پیام و یا تماس با شماره تلفن نماینده مرکز هوشمندسازی استان مربوطه مراتب را پیگیری و از تماس با شماره تلفن های سازمان مرکزی خودداری کنند.

وی، روز چهارشنبه را زمان در نظر گرفته شده برای ورود به سایت معاونت نظارت دانشگاه و سایر سایت های مدیریت امور پردیس های استانی به منظور دریافت شماره تماس نمایندگان مرکز هوشمندسازی هر استان اعلام کرد.

زمان برگزاری آزمون جامع

آزمون اصلح طبق اخبار منتشر شده ، صبح روز جمعه ساعت 9 صبح آغاز می‌شود. مهارت آموزان پس از اطمینان از ورود نهایی به سایت و احراز اصالت ورود، می توانند وارد سامانه آزمون شوند و به سوالات پاسخ دهند.

زمان برگزاری آزمون جامع روز جمعه 21 آذر ماه می باشد.

جمع بندی مقاله

آزمون اصلح در تاریخ روز جمعه 21 آذر ماه برگزار می شود. در این مقاله ورود معلمان ماده ۲۸ به سامانه آزمون بررسی شدهاست. منابع آزمون اصلح همان سناریو های ارائه شده می باشد. تاریخ ثبت نام در این آزمون چهارشنبه 19 آذر از ساعت 14 تا 19 می باشد. ورود معلمان ماده ۲۸ به سامانه آزمون طبق روشی که در این مقاله بررسی کرده ایم امکان پذیر است.

 

در صورتی که در ذهنتان سوال پاسخ داده نشده ای باقی مانده است

می توانید با مجموعه بزرگ صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید

تا مشاوران ما شما را به بهترین شکل یاری نمایند.

“موفق باشید”

 

جهت مشاوره در زمینه نحوه ورود معلمان ماده ۲۸ آموزش و پرورش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید