نحوه دریافت وام ۴۰ میلیونی دانشگاه آزاد

وام 40 میلیونی دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه نحوه دریافت وام ۴۰ میلیونی دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانشگاه آزاد به منظور رفاه حال دانشجویان و ارائه خدمات تحصیلاتی به  آن ها ، صندق رفاه را به منظور ارائه وام به دانشجویان تاسیس نموده است. در سال جاری بنابر درخواست دانشجویان و  ارائه خدمات حمایتی به آن  ها وام ۴۰ میلیونی در دانشگاه آزاد به دانشجویان ارائه می شود. در ادامه این مقاله می توانید از نحوه دریافت وام ۴۰  میلیونی دانشگاه آزاد مطلع شوید. شما می توانید نحوه استفاده از سامانه ساجد به نشانی sajed.iau.ir و ثبت نام وام ۴۰ میلیونی دانشگاه آزاد را در این مقاله مطالعه نمایید.

دریافت وام دانشجویی دانشگاه آزاد

دانشجویان برای دریافت وام دانشجویی دانشگاه آزاد می توانند با ارائه مدارک دانشجویی و لازم برای دریافت وام به صندق رفاه دانشگاه واحد خود مراجعه نموده و اقدام به دریافت وام نمایند. در سال های اخیر تمام مراحل دریافت وام از طریق سامانه ساجد دانشگاه آزاد انجام می شود. وام ۴۰ میلیونی دانشگاه آزاد، از تفاهم دانشگاه آزاد با بانک ها و موسسات قرض الحسنه به منظور ارائه خدمات رفاهی به دانش آموزان ایجاد شده است و می توان از این خدمات برای شهریه و یا خدماتی مانند خوابگاه و … استفاده نمود.

سرپرست مدیریت صندوق رفاه دانشجویان و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد اعلام نموده است که در همین راستا صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد از طریق انعقاد تفاهم نامه با بانک های عامل، نسبت به اعطای تسهیلات قرض الحسنه و ارزان قیمت کمک هزینه شهریه به دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی و ایجاد امکان پرداخت اقساطی شهریه اقدام کرده است.

وام ۴۰ میلیونی دانشگاه آزاد

 رئیس صندق رفاهی دانشگاه آزاد اعلام نموده، امکان اعطای تسهیلات دانشجویی برای مقاطع مختلف تحصیلی ایجاد شده است. بر همین اساس در مقطع کاردانی تا سقف ۵ میلیون تومان، مقطع کارشناسی تا سقف ۱۰ میلیون تومان، مقطع کارشناسی ارشد تا سقف ۱۵ میلیون تومان و دکتری تخصصی و حرفه ای تا سقف ۴۰ میلیون تومان به صورت وام در اختیار دانشجویان قرار می دهد. وام ۴۰ میلیونی دانشگاه آزاد برای مقاطع مختلف متفاوت است ولی سقف این وام تعیین شده تا ۴۰ میلیون تومان می باشد که دانشجو با توجه به مقطع خود می تواند نسبت به دریافت وجه اقدام نماید.

سایت ثبت نام وام ۴۰ میلیونی دانشگاه آزاد

تمامی فرایندهای مربوط به اخذ این تسهیلات به صورت مکانیزه و غیرحضوری در بستر وب و از طریق سامانه‌ آموزشی دانشگاه و سامانه ساجد به آدرس sajed.iau.ir صورت می پذیرد. شما می توانید در این سامانه ثبت نام خود را انجام دهید و با توجه به مقطع خود  مبلغ وام مورد نظر را دریافت نمایید.

با توجه به اختلال به وجود آمده در سامانه ساجد ارائه وام ۴۰ میلیونی دانشگاه آزاد می توانید با شماره های درج شده در انتهای مقاله تماس حاصل نمایید و ثبت نام خود را در این سامانه انجام دهید.

وام دانشجویی دانشگاه آزاد چقدر است

این سوال که وام دانشجویی دانشگاه آزاد چقدر است را می توان با توجه به اعلام مسول صندق رفاه دانشگاه آزاد پاسخ داد . در هر سال با توجه به بودجه ای که  به این صندق اعطا می شد، وام دانشجویی نیز متفاوت است در سال جدید این وام تا سقف ۴۰ میلیون تومان برای مقاطع مختلف در نظر گرفته شده است جزئیات این وام را می توان در سامانه ساجد دانشگاه آزاد مشاهده نموده و در این سامانه ثبت نام نمایید.

شما می توانید با توجه به اختلال و مشکلات به وجود آمده در سامانه ساجد، با شماره های موجود در سایت صدای مشاوران تماس حاصل نمایید و ثبت نام خود را در زمان مقرر انجام دهید تا بتوانید از این سهیلات استفاده نمایید.

جهت مشاوره در زمینه نحوه دریافت وام ۴۰ میلیونی دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید