نحوه دریافت وام شهریه دانشجویی دانشگاه آزاد

نحوه دریافت وام شهریه دانشجویی دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه نحوه دریافت وام شهریه دانشجویی دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوه دریافت وام شهریه دانشجویی دانشگاه آزاد در روزهای منتهی به انتخاب واحد دانشگاه آزاد اهمیت دوچندانی پیدا می کند. لذا دانشجویان برای انتخاب واحد موظف هستند بدهی قبلی خود با دانشگاه را پرداخت نمایند. این موضوع از آنجا اهمیت فراوانی پیدا می کند که حدود 85 درصد از دانشجویان کشور ملزم به پرداخت شهریه به دانشگاه هستند. در این مقاله به معرفی وام های دانشجویی در دانشگاه آزاد خواهیم پرداخت.

 

انواع وام های شهریه دانشجویی دانشگاه آزاد

امروزه دانشگاههای مختلف دولتی و غیردولتی، انواع متنوعی از وام‌ها را در اختیار دانشجویان قرار می دهند. این مبالغ هرچند ناچیز اما در مواقعی می توانند به دانشجویان کمک بسزایی کنند.

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند هم از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان این دانشگاه و هم از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هم از تسهیلات منابع بانک ملی ایران بهره‌مند شون

وام‌های دانشگاه آزاد اسلامی در سه دسته کوتاه مدت (بدون کارمزد)، میان مدت (با کارمزد 2.5درصد) و بلند مدت (با کارمزد 2.5 درصد) تقسیم می شوند که بازپرداخت آنها به ترتیب با بازپرداخت 34 ماه، 30 ماه و 60 ماهه بعد فراغت از تحصیل است.

نحوه دریافت وام شهریه دانشجویی دانشگاه آزاد

وام صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند وام بلندمدت شهریه از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را اخذ کنند؛ دانشجویان دوره کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در هر ترم تحصیلی ۵۰۰ هزار تومان، دانشجویان دوره کارشناسی ارشد یک‌ میلیون تومان و دانشجویان دوره دکتری تخصصی دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با کارمزد چهار درصد دریافت کنند و حداکثر ۶۰ ماه پس از فارغ التحصیلی می بایست آن را باید پرداخت کنند.

 

برای این منظور متقاضيان مي‌توانند با مراجعه به پورتال صندوق رفاه به نشاني www.SWF.ir برای دریافت این وام ثبت نام كنند. پس از آن، واحدها با ذخيره اطلاعات متقاضيان ، اخذ مدارك موردنياز، اولويت‌بندي متقاضيان و ارسال مشخصات به صندوق رفاه وزارت علوم نسبت به پرداخت وام به دانشجويان اقدام مي‌كنند. همچنین دانشجویان می توانند با در دست داشتن مدارک لازم به متصدی صندوق رفاه دانشجویی در واحد دانشگاهی مربوطه خود مراجعه نموده و نسبت به دریافت این وام اقدام نمایند.

 اگر به دنبال اطلاعات تخصصی و مشاوره در زمینه دریافت وام شهریه دانشجویی دانشگاه آزاد هستید ؛ می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین مرکز صدای مشاوران تماس گرفته و از آخرین اخبار مطلع شوید.

تسهیلات بانک ملی ایران برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

بانک ملی ایران نیز برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تسهیلاتی در نظر گرفته است که این تسهیلات با ۱۴ درصد کارمزد قابل پرداخت می باشد. و حداکثر تا ۶۰ ماه باید پرداخت شود. به دانشجویان کارشناسی دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دانشجویان کارشناسی ارشد پنج میلیون تومان و به دانشجویان دکتری ۱۰ میلیون تومان از محل منابع بانک مرکزی تسهیلات اختصاص داده شده است. دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با مراجعه به شعب بانک ملی موجود در دانشگاه خود می توانند نسبت به تکمیل مدارک و اخد این وام اقدام نمایند.

همچنین تعداد اقساط در دوره‌هاي كارداني و كارشناسي ناپيوسته حداكثر 36 ماه، دوره كارشناسي حداكثر 60 ماه و دوره كارشناسي‌ارشد پيوسته، ناپيوسته و دكتري تخصصي حداكثر 72 ماه است.

 
 

 

 

وام صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی چه میزان است؟

دانشجویان دوره کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در هر ترم تحصیلی ۵۰۰ هزار تومان، دانشجویان دوره کارشناسی ارشد یک‌ میلیون تومان و دانشجویان دوره دکتری تخصصی دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با کارمزد چهار درصد دریافت کنند.

تسهیلات بانک ملی ایران برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به چه صورت است؟

به دانشجویان کارشناسی دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دانشجویان کارشناسی ارشد پنج میلیون تومان و به دانشجویان دکتری ۱۰ میلیون تومان از محل منابع بانک مرکزی تسهیلات اختصاص داده شده است.

تعداد اقساط وام دوره کارشناسی صندوق رفاه به چه صورت است؟

تعداد اقساط در دوره‌هاي كارداني و كارشناسي ناپيوسته حداكثر 36 ماه می باشد.

جهت مشاوره در زمینه نحوه دریافت وام شهریه دانشجویی دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید