نحوه دریافت مدرک تحصیلی از سامانه گلستان

ظرفیت پذیرش در کنکور سراسری تجربی

جهت مشاوره در زمینه نحوه دریافت مدرک تحصیلی از سامانه گلستان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانشجویانی که در هر مقطع در دوره تحصیل خود فارغ التحصیل شده اند لازم است مدرک تحصیلی خود را از دانشگاه هی که در آن تحصیل کرده اند دریافت کنند تا بتوانند از آن استفاده نماین در این مقاله به نحوه دریافت مدرک تحصیلی از سامانه گلستان پرداخته ایم .

مدرک تحصیل دارای جز های متفاوتی است از جمله ریزنمرات و دانشنامه. در هر دانشگاه بسته به نوع دانشگاه و نوع مدرک مراحل دریافت مدرک دانشگاه هی متفاوت است. آزاد سازی مدارک دانشگاه های دولتی با آزاد و یا علوم پزشکی با هم متفاوت هست . در این مقاله نحوه دریافت مدرک تحصیلی از سامانه گلستان شرح داده شده است.

نحوه درخواست مدرک تحصیلی از سامانه گلستان

از سال 98 به بعد تمامی مراحل دریافت مدرک تحصیلی اعم از:( گواهینامه موقت ، دانشنامه و ریز نمرات ، گواهی صلاحیت مدرسی و المثنی آنها) برای تسهیل در انجام امور آموزشی از طریق پیشخوان سامانه گلستان به آدرسgolestan.modares.ac.ir انجام می شود.

ارسال مدارک صادره ، نیز صرفا به صورت پستی خواهد بود و بررسی تقاضای صدور و دریافت مدرک به صورت حضوری امکان پذیر نمی باشد.

مراحل پیش نیاز برای درخواست صدورمدارک تحصیلی 

  1. ابتدا لازم است دانشجویان تسویه حساب کامل با دانشگاه را انجام دهند، و وضعیت ثبت فراغت از تحصیل در سامانه گلستان ( قابل مشاهده درپردازش اطلاعات جامع )
  2. مراتب فراغت از تحصیل دانش‌آموختگان بورسیه و متعهد خدمت پس از بررسی و ثبت وضعیت فراغت از تحصیل در سامانه گلستان ، به ارگان بورس‌دهنده به صورت رسمی اعلام خواهد شد ثبت درخواست تا زمان اتمام مدت تعهد و ارایه مجوز لازم از ارگان مربوط، در سامانه امکان پذیر نیست.
  3. دانش آموختگان غیر ایرانی پس از اخذ خروج قطعی از کشور و دریافت نامه مجوز صدور دانشنامه و ریزنمرات از وزارت عتف باید در سامانه ، درخواست دانشنامه و ریز نمرات را ثبت نمایند. تحویل مدرک به ایشان با توجه به مهلت اقامت در ایران ، به صورت حضوری خواهد بود.
  4. دانش‌آموختگان مشمول خدمت سربازی با مراجعه حضوری به اداره پذیرش و امور مشمولین دانشگاه، نامه معرفی به نظام وظیفه خود را دریافت می‌نمایند و مجاز به ثبت درخواست در سامانه گلستان تا زمان احراز یکی از شرایط مورد نظر نظام وظیفه نمی‌باشند.

مدت زمان لازم برای دریافت مدرک تحصیلی از سامانه گلستان

  • گواهی موقت و گواهی صلاحیت مدرسی: حداقل ده روز کاری پس از تاریخ تایید نهایی کارشناس در پیشخوان سامانه گلستان
  • دانشنامه و ریزنمرات: حداقل یک ماه پس از تاریخ تایید نهایی کارشناس در پیشخوان سامانه گلستان

مراحل دریافت مدرک تحصیلی از سامانه گلستان

برای درخواست فارغ التحصیلی در نرم افزار گلستان ابتدا به منوی پیشخوان خدمت رفته و در قسمت پیشخوان مراحل زیر را اجرایی کنید.

  • ابتدا لازم است گزینه فارغ التحصیلی را انتخاب نمایید.
    نحوه دریافت مدرک تحصیلی از سامانه گلستان
  • برروی گزینه درخواست جدید کلیک کنید.نحوه دریافت مدرک تحصیلی از سامانه گلستان
  • نوع درخواست خود را انتخاب نمایید. برروی گزینه نوع درخواست کیلک کنید و گزینه فارغ التحصیلی را انتخاب کنید. ( دانشجويان كارشناسي كه تمايل به دريافت مقطع كارداني دارند فارغ التحصيلي در مقطع كارداني را انتخاب نمايند).نحوه دریافت مدرک تحصیلی از سامانه گلستان
  • بر روی گزینه ثبت درخواست کلیک کنید و سپس زدن دكمه بازگشت تا درخواستفارغ التحصيلي دانشجو ثبت گردد.نحوه دریافت مدرک تحصیلی از سامانه گلستان
  • بر روی گزینه ثبت درخواست کلیک کنید و سپس زدن دكمه بازگشت تا درخواستفارغ التحصيلي دانشجو ثبت گردد.

بررسی و کنترل دریافت مدرک تحصیلی از سامانه گلستان

در این مرحله برای اصلاح بر روی مداد کلیک کنید، جهت حذف در خواست بر روی ضبدر کلیک کنید. در صورتی که قصد ارسال درخواست خود را دارید بر روی تیک کلیک کنید.

نحوه دریافت مدرک تحصیلی از سامانه گلستان

تایید درخواست

در صورتی که جزییات در خواست مورد تایید است برای آغاز چرخه فعالیت فارغ التحصیلی گزینه تایید را انتخاب نمایید.

در پنجره جدید که باز می شود بر روی مکان نمای کشویی وضعیت تایید کلیک کنید. سپس کلید اعمال تغییرات را انتخاب نمایید و در پایین پنجره که باز میشود در خواست دانشجویی را تایید نهایی و ارسال کنید.

نحوه دریافت مدرک تحصیلی از سامانه گلستان

مشاهده و پیگیری

دانشجویان می توانند از منوی پیشخوان خدمت- بخش فارغ التحصیلی، می توانید فارغ التحصیلی خود را پیگیری نماییدو درخواست دانشجو ابتدا توسط مدیر گروه بررسی و در صورت تایید برای کارشناس دانشکده مربوطه ارسال می گرد

د. در صورتی که درخواست شما مورد تایید کارشناس نیز قرار گرفت درخواست دانشجو به بایگانی ارسال می شود.

مراجعه به بایگانی

در این مرحله پس از رسیدن درخواست به مسئول بایگانی دانشجو لازم است به صورت حضوری به بایگانی مراجعه کند و به بایگانی رفته و 4 قطعه عکس جدید برای الصاق به گواهینامه و دانشنامه و همینطور کارت دانشجویی خود را تحویل دهید.

جمع بندی 

در این مقاله به نحوه دریافت مدرک تحصیلی از سامانه گلستان پرداخته ایم شما با اجرای مرحله به مرحله موارد فوق به سادگی می توانید مدرک تحصیلی خود را دریافت نمایید در صورت هر گونه ابهام می توانید با مشاورین صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاوره در زمینه نحوه دریافت مدرک تحصیلی از سامانه گلستان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید