نحوه خرید بیمه سربازی | شرایط خرید بیمه سربازی | خدمت سربازی به جای سابقه تامین اجتماعی

خرید بیمه سربازی

جهت مشاوره در زمینه نحوه خرید بیمه سربازی | شرایط خرید بیمه سربازی | خدمت سربازی به جای سابقه تامین اجتماعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشمولان پس از پایان دوره خدمت ضرورت در یکی از ارگان های نظامی، ممکن است تلاش کنند تا خدمت سربازی به جای سابقه تامین اجتماعی را در سابقه بیمه خود ثبت کنند. به همین دلیل سوالات بسیاری در خصوص نحوه خرید بیمه سربازی و شرایط خرید بیمه سربازی در ذهن سربازان ترخصی شده وجود دارد که در این مقاله تلاش می شود تا به این سوالات پاسخ داده شود.

براساس قانون مصوب شده در مجلس شورای اسلامی و آیین نامه اجرایی هیئت وزیران مدت خدمت نظام‌ وظیفه و حضور داوطلبانه در جبهه کلیه مشمولین قانون تامین اجتماعی با پرداخت حق بیمه دوره سربازی، به‌عنوان سابقه کار محسوب می‌شود.

افرادی که خدمت سربازی آن ها پایان می پذیرد می توانند اقدام به جایگزینی طول مدت خدمت سربازی به جای سابقه بیمه تامین اجتماعی یا همان سابقه کار نمایند. البته بسیاری از ترخیص شدگان پس از خدمت سربازی به سراغ این موضوع نمی روند زیرا اطلاعات دقیقی در خصوص شرایط و نحوه خرید خدمت سربازی ندارند. در این مقاله تلاش شده است اطلاعات دقیقی در این خصوص به خوانندگان ارائه شود.

شما می توانید همه روزه برای کسب اطلاعات دقیق تر در این خصوص با شماره تلفن های موجود در سایت تماس گرفته و در جریان جزئیات طرح خرید بیمه سربازی و استفاده از طول مدت خدمت به جای سابقه کار را جویا شوید. مشاورین مجموعه صدای مشاوران به صورت تلفنی به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

خدمت سربازی به جای سابقه تامین اجتماعی

 

ایران یکی از معدود کشورهایی است که در آن قانون سربازی به صورت اجباری وجود داشته و بسیاری از مشمولین از جدا افتادن از بازار کار و موفقیت نگران هستند. به همین جهت سازمان بیمه تامین اجتماعی قوانین را در جهت افزایش رضایتمندی پس از خدمت سربازی برای مشمولین وضع نموده است. یکی از این قوانین تعیین دوره خدمت سربازی به جای سابقه تامین اجتماعی می باشد. شما می توانید بر اساس قانون این کار را انجام دهید و سابقه بیمه خود را دو سال بهبود ببخشید.

برای این کار در ابتدا لازم است شما اطلاع دقیقی در خصوص سابقه بیمه تامین اجتماعی خود داشته باشید. در ادامه توضیح خواهیم داد که این امر پیش نیاز مطالبه و جایگزینی خدمت سربازی به جای سابقه بیمه تامین اجتماعی می باشد. در این خصوص لازم است با مراجعه به سایت TAMIN.IR نسبت به استعلام سابقه بیمه خود اقدام نمایید.

برای این کار شما بایستی ابتدا در این سایت ثبت نام نمایید و شماره تلفن مربوط به شخص شما باشد. در غیر این صورت شما بایست پس از ثبت نام در این سایت با مراجعه حضوری به کارگزاری های تامین اجتماعی نسبت به استعلام سابقه خود اقدام نمایید.

شرایط خرید بیمه سربازی

شرایط خرید بیمه سربازی

برای استفاده از بیمه دوران خدمت وظیفه قوانینی وجود دارد که با نام شرایط خرید بیمه سربازی شناخته می شود. متقاضیان می بایست پس از استعلام از سامانه سابقه بیمه تامین اجتماعی، در صورتی که واجد شرایط زیر باشند، نسبت به خرید بیمه سربازی خود اقدام نمایند.

به موجب قانون کلیه بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی مجاز هستند برای خرید سابقه بیمه سربازی درخواست بدهند.

مهدی شکوری، رییس گروه فنی و احتساب سوابق سازمان تامین اجتماعی در گفتگویی خبری با تاکید بر حق سربازان برای محاسبه سابقه بیمه سربازی در سابقه بیمه تامین اجتماعی آن ها افزود: شرایط خرید بیمه سربازی به دو شرط خاص بستگی دارد.

  1. شرط اول
     فرد متقاضی در زمان ثبت درخواست خرید بیمه سربازی باید بیمه پرداز سازمان تامین اجتماعی باشد اعم از اینکه بیمه او اختیاری باشد یا اجباری.
  2. شرط دوم
    فرد متقاضی قبل از آغاز دوره خدمت سربازی باید به مدت حداقل دو سال حق بیمه پرداخت کرده باشد.

متقاضیان واجد دو شرط ذکر شده می توانند پس از طی مراحل اداری و قانونی نسبت به خرید بیمه سربازی اقدام نمایند.

نحوه خرید بیمه سربازی

نحوه خرید بیمه سربازی

نحوه خرید بیمه سربازی در ادامه شرح داده می شود. از آن جا که در صورت محاسبه بیمه دوران خدمت وظیفه، افراد دو سال زودتر بازنشسته می شوند و می توانند از مزایای بازنشستگی استفاده نمایند، لازم است هرچه سریع تر نسب به خرید بیمه خود اقدام نمایند.

چنان چه واجد شرایط ذکر شده در بخش قبل باشید، می توانید برای انجام این کار اقدام نمایید. شما می بایست همراه با مدارک مورد نیاز این امر شامل اصل کارت پایان خدمت، اصل شناسنامه و کارت ملی به شعب بیمه تامین اجتماعی که مدارک بیمه ای شما در آن جا موحود است مراجعه نموده و درخواست خود را ثبت نمایید.

در صورت دارا بود سابقه حضور داوطلبانه در جبهه حتما این نکته را به مسئول مربوطه در کارگزاری اعلام نمایید.

اکنون می بایست فرم احتساب سوابق مدت خدمت خود را تکمیل نموده و به کارگزاری تحویل دهید. چنانچه کارت پایان خدمت خود را در اختیار ندارید ، می توانید اصل گواهی خدمت سربازی خود که در پایان خدمت از سوی یگان خدمتی برای شما صادر شده است و به آن نامه کارت نیز می گویند و دارای تاریخ آغاز و پایان دوره خدمت بوده را ارائه نمایید.

شما می توانید هر روزه برای کسب اطلاعات دقیق تر در این خصوص با شماره تلفن های موجود در سایت تماس گرفته و در جریان جزئیات طرح خرید بیمه سربازی و استفاده از طول مدت خدمت به جای سابقه کار قرار بگیرند. مشاورین مجموعه صدای مشاوران به صورت تلفنی به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

جهت مشاوره در زمینه نحوه خرید بیمه سربازی | شرایط خرید بیمه سربازی | خدمت سربازی به جای سابقه تامین اجتماعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید