نحوه ثبت نام دندانپزشکی پردیس بین الملل دانشگاه ایران

ثبت نام دندانپزشکی دانشگاه ایران

جهت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام دندانپزشکی پردیس بین الملل دانشگاه ایران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوه ثبت نام دندانپزشکی پردیس بین الملل دانشگاه ایران موضوع مقاله ایست که در آن به بررسی ثبت نام رشته دندانپزشکی در این دانشگاه پرداخته می شود.جذب دانشجودر این دانشگاه احتمالا از مهرماه سال ۱۳۹۹ آغاز خواهد شد.

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران یکی از بهترین دانشگاه های علوم پزشکی در کشور می باشد و معمولا در رتبه بندی های جهانی بهترین دانشگاه علوم پزشکی کشور محسوب می شود.

این دانشگاه دارای دانشکده پزشکی، داروسازی، بهداشت، پیراپزشکی، دانشکده علوم توان، دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی، دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان دانشکده فناوری های نوین پزشکی می باشد. بر اساس اخباری که از این دانشگاه به دست می رسد، دانشکده دندانپزشکی این واحد دانشگاهی انجمن شده و آماده پذیرش دانشجویان می باشد.

این خصوص معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران طی مصاحبه‌ای به این موضوع اشاره نموده و خبر از آمادگی جذب دانشجو در در روز بین المللی دانشگاه ایران داده است.

داوطلبان می‌توانند هر روز از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب با شماره تلفن های موجود در سایت تماس گرفته و به صورت تلفنی در جریان جدیدترین قوانین در خصوص نحوه ثبت نام دندانپزشکی پردیس بین الملل دانشگاه ایران در مهر ماه سال جاری توسط مشاورین مجموعه صدای مشاوران قرار بگیرند.

 ثبت نام دندانپزشکی دانشگاه ایران

ثبت نام دندانپزشکی پردیس بین الملل دانشگاه ایران

زمان ثبت نام دندانپزشکی پردیس بین الملل دانشگاه ایران هنوز به صورت دقیق مشخص نشده است ، اما به احتمال بالا بر اساس گفته های دکتر مقتدایی در صورت خرید بورد تخصصی دندانپزشکی، پردیس بین المللی این واحد از مهرماه  ۱۳۹۹ پذیرای دانشجویان رشته دندانپزشکی خواهد بود.

معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران در بازدید از کلینیک دندانپزشکی دانشگاه، گاه پذیرش دانشجوی دانشکده را منوط به تایید بورد دندانپزشکی دانست و افزود: ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا علاوه بر توسعه فضای فیزیکی ، نیروی هیئت علمی لازم را جذب کنیم و بتوانیم بعد از اخذ موافقت اصولی ؛ ۵۰ درصد دانشجویان را از کنکور و ۵۰ درصد دانشجوی بین الملل را پذیرش کنیم.

وی افزود: همچنین جذب دانشجویان انتقالی از خارج کشور در صف انتظار وزارت بهداشت در دستور کار دانشکده دندانپزشکی است.

مراحل تکمیلی بازسازی ساختمان کلینیک دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران در دست انجام است و فاز اول مرکز تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری قابل بهره برداری است.

دانشگاه علوم پزشکی ایران با همکاری وی دانشگاه شهید بهشتی ساختمان جنوبی خیابان جمالزاده از این دانشگاه و تحویل گرفته و این مرکز به عنوان بخش بالینی و کلینیک دانشجویان دندانپزشکی اختصاص خواهد یافت و بخش علوم پایه رشته دندانپزشکی در بیمارستان فیروزآبادی شکل می گیرد.

جهت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام دندانپزشکی پردیس بین الملل دانشگاه ایران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید