نحوه ثبت نام در سامانه مبنا mabna.fatemi.ir

هزینه ثبت نام جشنواره ریاضیات کانگورو

جهت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام در سامانه مبنا mabna.fatemi.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله راهنمای ثبت نام در سامانه مبنا mabna.fatemi.ir است. ثبت نام جشنواره ریاضیات کانگورو از طریق سامانه مبنا به نشانی mabna.fatemi.ir انجام می شود.

راهنمای نحوه ثبت نام سامانه مبنا mabna.fatemi.ir 

داوطلبان جشنواره ریاضی کانگورو با استفاده از این راهنما می توانند وارد سامانه مبنا mabna.fatemi.ir شوند و برای ثبت نام در جشنواره ریاضیات کانگورو 1402 اقدام نمایند. دوازدهمین جشنوارۀ ریاضیات کانگورو در سال جاری برگزار می شود. از سال 2009 جشنواره کانگورو از طریق موسسه ی فاطمی و دبیرخانه ی ریاضیات کانگورو برگزار می شود. نشانی سامانه نیز با توجه به نام برگزارکنندگان جشنواره، mabna.fatemi.ir است و متعلق به موسسه فرهنگی فاطمی است.

سامانۀ مبنا یا همان مرکز برنامه‌ریزی و نوآوری های آموزشی است. این سامانه محلی برای ارائه بهترین محصولات و خدمات آنلاین و رویدادهای ملی و بین المللی آموزشی و ترویجی ویژۀ دانش آموزان است. سامانه مبنا از سال ۱۳۹۶ توسط مؤسسۀ فرهنگی فاطمی راه اندازی شده است. دانش آموزان، مدارس، آموزشگاه ها و سایر مراکز آموزشی می توانند با عضویت در این سامانه، از خدمات شامل ثبت نام و اعلام نتایج جشنواره کانگورو و … استفاده کنند.

برای ثبت نام در این سامانه کافیست به نشانی سامانه مبنا mabna.fatemi.ir مراجعه کنید. سپس روی دکمه عضویت پنل کلیک نمایید.

سپس پنجره ای برای انتخاب نوع عضویت به عنوان دانش آموز یا مدرسه باز می شود:

به طور مثال دانش آموزان روی دکمه دانش آموز هستم کلیک میکنند. سپس فرمی حاوی پرسش هایی درمورد اطلاعات شخصی دانش آموز را مشاهده خواهید کرد. با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام، می توانید به عضویت  سامانه مبنا mabna.fatemi.ir در بیایید. با دسترسی به پنل شخصی خود در این سامانه، می توانید از امکانات آن بهره مند شوید.

سامانه مبنا 1

در صورت ثبت‌نام گروهی تا پایان آذرماه، مدارس یا مراکز آموزشی از 10 درصد تخفیف ثت نام زودهنگام برخودار خواهند شد. پیشنهاد می دهیم حتما در اسرع وقت نسبت به وارد کردن اطلاعات دانش آموزان اقدام کنید. امکان ثبت نام به صورت تلفنی فراهم می باشد. برای ثبت نام در سامانه مبنا و جشنواره کانگورو و کسب اطلاعات بیشتر، از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

مدارس و مراكز آموزشی فقط تا ۲۵ بهمن ماه، فرصت دارند با عضویت در سامانۀ مبنا برای ثبت نام دانش آموزان اقدام کنند. لازم به ذکر است زمان ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

جهت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام در سامانه مبنا mabna.fatemi.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید