نحوه اعمال سهمیه 25 درصدی ایثارگران و جانبازان

تاثیر سهمیه 25 درصدی ایثارگران و جانبازان در کنکور

جهت مشاوره در زمینه نحوه اعمال سهمیه 25 درصدی ایثارگران و جانبازان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوه اعمال سهمیه 25 درصدی ایثارگران و جانبازان در این مقاله به اطلاع متقاضیان گرامی می رسد و اطلاعات مفیدی در رابطه با تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران و تاثیر سهمیه 25 درصدی ایثارگران، تخفیف و یا تحصیل رایگان با سهمیه ایثارگران و جانبازان، افزایش سهمیه ورود ایثارگران و جانبازان در کنکور ۱۴۰۲-۱۴۰۳ کسب خواهید نمود.

نحوه اعمال سهمیه 25 درصدی ایثارگران و جانبازان

همانطور که می دانید اطلاعیه ای از سوی سازمان درباره اعمال سهمیه 5 درصد ایثارگران موضوع ماده 90 قانون برنامه 5 ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور، منتشر گردید و مبنی بر ایجاد و اعمال سهمیه ۵ درصد برای جانبازان با جانبازی کمتر از ۲۵ درصد، همسر و فرزندان آنان و همچنین همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل ۶ ماه مدت حضور داوطلبانه در جبهه در کنکور سراسری، داوطلبان واجد شرایط می توانند با استفاده از این سهمیه علاقمندی خود را اعلام نمایند.برای مشاهده تاثیر و شرایط استفاده از سهمیه ایثارگران و جانبازان روی لینک های سبز رنگ زیر کلیک کنید:

نحوه اعمال سهمیه 25 درصدی ایثارگران و جانبازان تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران و جانبازان زیر 25 درصدی کنکور ۱۴۰۲

نحوه اعمال سهمیه 25 درصدی ایثارگران و جانبازاندریافت کد 12رقمی ایثارگری سپاه و ارتش در ثبت نام کنکور ۱۴۰۲

نحوه اعمال سهمیه 25 درصدی ایثارگران و جانبازان شرایط استفاده مجدد از سهمیه ایثارگران در کنکور ۱۴۰۲

لازم به ذکر است که مجلس شورای اسلامی با افزایش سهمیه ورود ایثارگران در کنکور و دانشگاه ه ها از  ۲۵ درصد به ۳۰ درصد موافقت نموده است و ورود با 5 درصد سهمیه اختصاصی برای همسران و فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و همسران و فرزندان رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه به 30 درصد افزایش یافت و اگر سهمیه 25 درصد ایثارگران تکمیل نشود و 5 درصد سهمیه اختصاصی همسران و فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و همسران و فرزندان رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه برای متقاضیان دارای شرایط مکفی نباشد، دولت مانده ظرفیت خالی 25 درصد ایثارگران را مازاد بر 5 درصد مذکور به همسران و فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و همسران و فرزندان رزمندگان دارای حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه را که دارای شرایط می باشند، اختصاص می دهد.

کلیات مصوبه سهمیه ایثارگران به تصویب رسیده است و جزئیات در حال بررسی در کمیسیون می باشد و برای تعیین تکلیف نهایی باید جمع بندی نهایی اعلام گردد، متقاضیان می توانند برای اطلاع از نتایج بررسی، تایید نهایی اصلاحیه و صحن علنی مجلس و مشاوره در رابطه با شرایط استفاده از سهمیه ایثارگران و جانبازان از طریق شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس حاصل فرمایند. این یعنی احتمال تایید و یا تغییر در این مصوبه وجود خواهد داشت. وجود تمام تغییرات احتمالی بستگی به تایید نهایی اصلاحیه و صحن علنی مجلس دارد.

متقاضیان گرامی می توانند جهت اطلاع از شرایط استفاده از سهمیه 5 و 25 درصدی ایثارگران و جانبازان ، اطلاع از میزان تخفیف تحصیل در دانشگاه ها و دریافت کد پیگیری 12 رقمی ، از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

نحوه اعمال سهمیه 25 درصدی و تخفیف و تحصیل رایگان در دانشگاه ها

امکان تحصیل با تخفیف و یا رایگان برای ایثارگران، در دانشگاه هایی که شهریه اخذ می نمایند،برای داوطلبانی که از سهمیه 5 درصدی ایثارگران و سهمیه ایثارگران 25% استفاده می نمایند، بنابر مصوبات و کسب شرایط لازم  از 30 تا 100 درصد تخفیف در دانشگاه های شبانه، آزاد، پیام نور و غیرانتفاعی و پردیس های خودگردان بهره مند خواهند شد.

توجه داشته باشید که پیرو اعلام سازمان سنجش همسران و فرزندان جانبازان زیر 25% و یا رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه باید  با استفاده از کد پیگیری  12 رقمی آمادگی خود را برای برخورداری از این سهمیه اعلام نمایند. برای دریافت کد 12 رقمی و مشاوره در زمینه نحوه اعمال سهمیه 25 درصدی ایثارگران و جانبازان از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور ، با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاوره در زمینه نحوه اعمال سهمیه 25 درصدی ایثارگران و جانبازان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
4 دیدگاه برای “نحوه اعمال سهمیه 25 درصدی ایثارگران و جانبازان”
  1. ببخشید کسی که ۱۹ ماه ایثارگری داره جز سهمیه ۵درصدی هست یا ۲۵ درصدی

  2. سلام خسته نباشید انهایی سهمیه 25 درصد و بالاتر دارند لازم به دریافت کد 12 رقمی هستند ؟

  3. سلام وقت بخیر. پدر من 2سال کامل در جبهه حضور داشته و کارت ایثارگری هم داره، میخواستم بدونم جز سهمیه 5درصدی هست یا 25 درصدی؟

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید