سازمان سنجش اعلام کرد، با توجه به کنترل های متعدد و بررسی های انجام شده از صحت نتایج اعلام شده و اطمینان حاصل شده، فرصت اعتراض نیز در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

نحوه اعتراض به نتایج نهایی دکتری دانشگاه سراسری 98 - 99

نحوه اعتراض به نتایج نهایی دکتری سراسری 98

اعتراض به نتایج نهایی دکتری سراسری 98 به دو روش انجام می شود. روش اول : از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش و استفاده از سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش انجام می شود. در این روش باید وارد سامانه شوید، بنابراین لازم است پروفایل داشته باشید. برای استفاده از پروفایل شخصی ، باید در سامانه پاسخگویی سنجش ثبت نام کنید. با وارد کردن اطلاعات آزمون دکتری شامل، شماره داوطلبی و شماره پرونده برای ثبت اینترنتی اعتراض دکتری 98 اقدام نمایید.

روش دوم: این روش ساده تر و سریع است. داوطلبان دکتری دانشگاه سراسری، می توانند برای اعتراض به نتایج دکتری سراسری، با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند. (شماره تلفن های مندرج در همین صفحه)

کارشناسان سامانه صدای مشاور ، مراحل ثبت اعتراض به نتایج نهایی دکتری سراسری را برای متقاضیان انجام می دهند. در پایان کدرهگیری اعتراض به نتایج آزمون دکتری 98 را دریافت کنید.

نحوه اعتراض به نتایج نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 – 99

با توجه به اعلام نتایج نهایی دکتری ، در این مقاله نحوه اعتراض به نتایج نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 – 99 ، به اطلاع داوطلبان گرامی دکتری دانشگاه آزاد می رسد. نتایج نهایی در شهریور ماه بر روی سایت Azmoon.org قرار گرفت. 

در این مقاله از زمان و نحوه اعتراض به نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 – 99 مطلع می شوید. با توجه به اعلام نتایج نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 ، داوطلبان می توانند برای اعتراض به نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند. (شماره تلفن های مندرج در همین صفحه). 

کارشناسان این سامانه، مرحل ثبت اعتراض به نتایج نهایی دکتری بدون آزمون آزاد را برای داوطلبان انجام می دهند. در پایان کد رهگیری دریافت نمایید.