نحوه اعتراض به سوالات کنکور سراسری 97

نحوه اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد

جهت مشاوره در زمینه نحوه اعتراض به سوالات کنکور سراسری 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوه اعتراض به سوالات کنکور سراسری 97 در این صفحه به اطلاع داوطلبان کنکور 97 می رسد و مطابق قانون و برمبنای دلایل موجه قادر به ثبت اعتراض به نتایج کنکور 97 و اعتراض به سوالات کنکور و پاسخنامه کنکور سراسری خواهند بود. همانطور که می دانید پیش از برگزاری کنکور ، منابع این آزمون از سوی آموزش و پرورش اعلام می گردد و در صورتی که سوالات مطرح شده در کنکور با منابع اعلام شده مطابقت نداشته باشد ، این موضوع قابل پیگیری و اعتراض می باشد و داوطلبان از طریق تماس با شماره ده رقمی 9099071613 می توانند اعتراض خود را ثبت نموده و روند ثبت اعتراض کنکور را پیگیری نمایند.

ثبت اعتراض به سوالات کنکور 97

نحوه ثبت اعتراض به سوالات کنکور 98 به این صورت می باشد که ابتدا باید سوالات کنکور 97  را از طریق همین سایت دانلود نمایید و مورد بررسی قرار دهید و در صورتی که سوالی خارج از منابع درسی کنکور 97 مطرح شده بود، به نحوه طراحی سوالات و خارج از لیست منابع بودن این سوالات اعتراض نمایید. برای اینکار لازم به سایت سازمان سنجش و قسمت سیستم پاسخگویی مراجعه نمایید و اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید و در صورت وجود هرگونه مشکل در این زمینه از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس بگیرید.

ثبت اعتراض به پاسخنامه کنکور 97

سوالات و پاسخنامه کنکور 97 در همین سایت منتشر شده است، درصورتی که به پاسخ های منتشر شده اعتراض دارید و اطمینان دارید که پاسخی که در پاسخنامه درج گردیده است ، غلط است ، در بازه زمانی محدود اجازه ثبت اعتراض به پاسخنامه کنکور را خواهید داشت. برای ثبت اعتراض به پاسخنامه کنکور 97 به سایت sanjesh.org سازمان سنجش مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایید، کارشناسان اعتراض داوطلبان را ثبت خواهند نمود و امکان پیگیری تلفنی برای اطلاع از نتایج اعتراض به سوالات ، پاسخنامه و نتایج آزمون سراسری 97 وجود دارد. توجه داشته باشید که باید دلیل صحیح و منطقی مبنی بر اشتباه بودن پاسخ مندرج در پاسخنامه کنکور را داشته باشید و به هیچ عنوان مراجعه حضوری به سازمان سنجش نداشته باشید.

توجه:

در صورتی که از یک یا چند نوع از سهیمه های کنکور برخوردار می باشید و سهمیه به درستی در نتایج کنکور درج و لحاظ نگردیده است می توانید اعتراض خود را به نتایج ، ثبت و پیگیری نمایید.

جهت مشاوره در زمینه نحوه اعتراض به سوالات کنکور سراسری 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید