نحوه استفاده از طرح شهاب در ثبت نام تیزهوشان 98 – 99

فرمول محاسبه امتیاز کل آزمون تیزهوشان

جهت مشاوره در زمینه نحوه استفاده از طرح شهاب در ثبت نام تیزهوشان 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از نحوه استفاده از طرح شهاب در ثبت نام تیزهوشان 98-99 مطلع می شوید. سازمان مرکز ملی استعدادهای درخشان در خصوص طرح شهاب در ثبت نام تیزهوشان، زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان هفتم و دهم، آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم شرح داد. در این صفحه از شرح کامل خبر مطلع می شوید:

نحوه استفاده از طرح شهاب در ثبت نام تیزهوشان سال 98 – 99

رئیس سازمان مرکز ملی استعدادهای درخشان درخصوص استفاده از طرح شهاب در ثبت نام تیزهوشان شرح داد:

طرح شهاب و طرح برگزاری کلاس تیزهوش یا فرد تیزهوش :

مهاجرانی رئیس این سازمان، اعلام کرد طرحی با عنوان کلاس تیزهوش یا فرد تیزهوش برگزار خواهد شد. حتی یک استعداد نیز نباد هدر رود. در این طرح شورای دبیران مدرسه موظف می باشند که دانش آموزان برتر در متوسطه اول و دوم را به سازمان ملی استعدادهای درخشان معرفی نمایند. این گروه از دانش آموزان اگر نمره لازم را در تست های هوش کسب نمایند، می توانند از کتاب های تکمیلی استفاده کرده و در نشست های علمی حضور داشته باشند. 

نتایج آزمون پایه هفتم تیزهوشان:

مهاجرانی اعلام کرد، نتایج آزمون پایه هفتم در اواسط مرداد ماه اعلام خواهد شد. هر 10 نفر اول پذیرفته شده در این آزمون از شهرستان ها می باشند. استعدادها در تهران جمع نشده است.

نتایج آزمون پایه دهم تیزهوشان: 

نتایج آزمون پایه دهم تیزهوشان در نیمه مرداد ماه اعلام خواهد شد. برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج می توانید با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید. (شماره تلفن های مندرج در همین صفحه).

زمان برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم و هشتم :
آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم و هشتم، برگزار خواهد شد. به دلیل وجود صندلی های خالی در برخی از مناطق و شهرها، در تاریخ 98/06/08 آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان پایه هشتم، برگزار می شود. 

مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه هفتم به هشتم از تاریخ 98/05/12 الی 98/05/17 میباشد. برای انجام ثبت نام به سامانه تکمیل ظرفیت تیزهوشان هشتم مراجعه کنید و یا از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با کارشناسان تماس حاصل فرمایید. کارشناسان سامانه صدای مشاور تمام مراحل ثبت نام را برای متقاضیان انجام خواهند داد. برای اطلاع ازشرایط ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت پایه هشتم مدارس تیزهوشان کلیک کنید.
 نحوه استفاده از طرح شهاب در ثبت نام تیزهوشان

المپیاد دانش آموزی سمپاد :

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان ، درمورد رشته علوم انسانی در مدارس سمپاد اعلام کرد، این موضوع از برنامه های جدی برای این سازمان است. به همین دلیل المپیادهای علوم انسانی رو به گسترش است. المپیاد جغرافیا با حضور 5400 نفر برگزار شد. قبول شدگان المپیاد از امتیاز ورود بدون کنکور به دانشگاه دولتی برخوردار نمی باشند. در سال 99 المپیاد اقتصاد و حقوق نیز برگزار می شود. این سازمان در تلاش برای جهانی کردن المپیاد ادبیات است. در سال 98 حدود 3000نفر در المپیاد علوم انسانی شرکت کرده اند.

جهت مشاوره در زمینه نحوه استفاده از طرح شهاب در ثبت نام تیزهوشان 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید