نحوه آماده سازی برای آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه 98-99

قبولی و موفقیت در آزمون تیزهوشان

جهت مشاوره در زمینه نحوه آماده سازی برای آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه 98-99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

قصد داریم نحوه آماده سازی برای آزمون مدارس تیزهوشان  و نمونه 98-99 را برای داوطلبان تیزهوشان و نمونه دولتی شرح دهیم. برنامه ریزی موثر در آماده سازی برای آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی ششم به هفتم و نهم به دهم، در قبولی داوطلبان ، تعیین کننده است. آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی با هدف انتخاب مستعدترین و باهوش ترین دانش آموزان برای تحصیل در این مدارس برگزار می شود. مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی به دلیل داشتن امکانات مناسب آموزشی ، بسیار مورد توجه والدین و دانش آموزان قرار گرفته است. قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه ، بدون برنامه ریزی و آماده سازی برای آزمون، امکانپذیر نیست. برای کسب موفقیت در این آزمون ها ، نیاز به اقداماتی متفاوت با سایر شرکت کنندگان خواهید داشت. کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور، راهنمای شما برای قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی خواهند بود.

برنامه ریزی و آماده سازی برای آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی 98-99

برنامه ریزی و آماده سازی برای آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در سال تحصیلی 98-99 ، معیار تعیین کننده در قبولی داوطلبان می باشد. برنامه ای که برای پذیرش نهایی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ششم به هفتم و نهم به دهم ، نیاز دارید، قطعا برنامه ای اختصاصی است.

نحوه آماده سازی برای آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه

این برنامه اختصاصی با توجه به منابع آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی، ضرایب دروس در آزمون این مدارس، اولویت بندی مطالعه دروس را مشخص می کند. توجه داشته باشید که منابع آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی محدود به کتاب های درسی نیست و برای قبولی در این آزمون ها نیاز به منابع غیر درسی نیز خواهید داشت. کارشناسان بهترین منابع برای آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان را به داوطلب معرفی می کنند.

از کتاب های نمونه تست آزمون دوره های قبلی نباید قافل شد. در بازار کتاب های تست و نمونه سوال به وفور وجود دارد. تشخیص بهترین کتاب های تست آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان نیز مهم است.

مقالات مرتبط برای برنامه ریزی قبولی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی (برای مشاهده روی لینک های زیر کلیک کنید) :

برنامه ریزی آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 97-98 

برنامه ریزی آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98

برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان 97-98

راهکارهایی برای قبولی در تیزهوشان

پیشنهاد ما به داوطلبان آزمون این است که جهت آماده سازی برای آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی 98-99 از راهنمایی مشاور تحصیلی بهره مند شوند. برنامه اختصاصی قبولی در آزمون را از مراکز بزرگ و معتبر تهیه کنید. مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور با سال ها سابقه فعالیت در این زمینه ، آماده ارائه برنامه ریزی حرفه ای و کمک به آماده سازی برای آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی می باشند. برای تماس با این مرکز مشاوره تحصیلی از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاوره در زمینه نحوه آماده سازی برای آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه 98-99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید