نتایج مصاحبه دکتری آزاد 98

جهت مشاوره در زمینه نتایج مصاحبه دکتری آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اعلام نتایج مصاحبه دکتری آزاد 98 با دانشگاه‌های سراسری متفاوت است. پذیرش دوره دکتری دانشگاه آزاد 98 نیز مانند دانشگاه‌های سراسری به صورت نیمه متمرکز صورت خواهد گرفت و داوطلبان بایستی برای ورود به دوره دکتری 98 در مصاحبه تخصصی دانشگاه آزاد شرکت کنند و مورد ارزیابی قرار بگیرند و نمره قبولی را در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98 کسب کنند. مانند دوره دکتری دانشگاه سراسری، در دانشگاه آزاد نیز پذیرش شدن در آزمون دکتری 98 به معنی پذیرفته شدن داوطلبان در دوره دکتری نیست و داوطلبان علاقه‌مند به تخصیل در دوره دکتری دانشگاه آزاد باید به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98 توجه داشته و خود را برای حضور در جلسه مصاحبه آماده کنند و پس از شرکت در مصاحبه، منتظر اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد برای ورود به دوره دکتری دانشگاه آزاد 98 باشند. این مقاله پیرامون زمان و اعلام نتایج نهایی مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98 برای آشنایی داوطلبان دوره دکتری 98 با این مهم نوشته شده است.

برای دریافت نتایج مصاحبه دکتری آزاد 98 خود می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری آزاد 98

زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98 هنوز تعیین نشده است. این احتمال وجود دارد که نتایج در اواخر خرداد 98 اعلام شود. نتایج دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد را به صورت کارنامه در سایت منتشر می شود. در حال حاضر زمان دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری آزاد 98 اعلام نشده است. اما به محض اعلام اطلاع رسانی خواهد شد. نتایج در سایت azmoon.org قرار میگیرد.

داوطلبان دکتری علاقه‌مند به دکتری دانشگاه آزاد 98 برای دریافت نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98 باید زمان اعلام شده، به سایت مذکور مراجعه کرده و نتیجه خود را از این طریق دریافت کنند. نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98، نتیجه نهایی علاقه‌مندان به دانشگاه آزاد تلقی می‌گردد و داوطلبان پذیرفته شده در این مرحله می‌توانند برای ثبت نام به دانشگاه آزاد اسلامی محل قبولی خود رجوع کنند و ثبت نام دکتری خود را انجام دهند. داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد 98 باید برای دریافت نتیجه دکتری دانشگاه آزاد 98 خود به نحوی که در ادامه مقاله توضیح می‌دهیم، اقدام کنند و نتیجه خود را مشاهده و دریافت کنند. داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد 98 نیز مانند داوطلبان دکتری دانشگاه‌های سراسری فرصت تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 98 را دارند و در صورت پذیرفته نشدن می‌توانند در بازه زمانی تعیین شده برای تکمیل ظرفیت دوره دکتری دانشگاه آزاد 98 که در ادامه این مقاله در مورد آن توضیح می‌دهیم، اقدام به انتخاب رشته کنند.

نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 97

نحوه دریافت نتایج مصاحبه دکتری آزاد 98

داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد 98 برای مشاهده و دریافت نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98 باید در بازه زمانی تعیین شده به سایت azmoon.org رجوع نمایند و نتیجه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد خود را دریافت کنند. داوطلبان پس از ورود به سایت azmoon.org باید به روی نتیجه آزمون دکتری تخصصی 98 کلیک کنند و کارنامه نهایی خود را مشاهده و دریافت کنند. داوطلبان برای دریافت نتیجه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98 خود می‌توانند به دو صورت اقدام کنند؛ یک شیوه دریافت نتیجه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98 با کد دسترسی انتخاب رشته و شماره شناسنامه است و شیوه دیگر با اطلاعات فردی (نام، نام خانوادگی، نام پدر و شماره شناسنامه) امکان‌پذیر است. داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد 98 می‌توانند در صورت بروز مشکل برای دریافت نتایج مصاحبه دکتری آزاد 98 خود با مشاوران صدای مشاوران تماس بگیرند و از آن‌ها راهنمایی بخواهند. پس از دریافت نتیجه، پذیرفته‌شدگان دکتری دانشگاه آزاد 98 بایستی برای اطلاع از زمان ثبت نام و ثبت نام به دانشگاه‌های واحد محل قبولی خود مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام دکتری خود اقدام کنند.

اعتراض به نتایج دکتری آزاد 98

اعتراض به نتایج مصاحبه دکتری آزاد 98 نیز مانند دانشگاه‌های سراسری برای داوطلبان دکتری 98 پس اعلام نتایج نهایی دکتری مصاحبه آزاد 98 ممکن است. داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد 98 در صورتی که از نتیجه نهایی دکتری دانشگاه آزاد 98 خود رضایت ندارند می‌توانند به آن معترض شوند و اعتراض خود را به صورت مکتوب به سمع و نظر دانشگاه آزاد اسلامی برسانند. داوطلبانی که به نتیجه دکتری دانشگاه آزاد 98 خود اعتراض دارند باید متن مکتوب اعتراض خود را به شماره 49854132 برای دانشگاه آزاد اسلامی فکس کنند. دانشگاه آزاد اسلامی پس از بررسی اعتراضات به نتایج دکتری 98، نتیجه اعتراض را به داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد 98 اعلام خواهد کرد.

تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 98

برای همه داوطلبان دکتری 98 که بر اساس نتیجه اولیه دکتری 98 برای انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، امکان انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 98 وجود دارد. تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 98 از طریق سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی azmoon.org قابل انجام است و لازم است داوطلبان برای انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 98 و دریافت نتیجه تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 98 به سامانه مرکز سنجش و پذیرش یعنی azmoon.org مراجعه کنند. زمان‌بندی مصاحبه و ثبت نام واحدهای دانشگاه آزاد نیز از طریق همین سایت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برای دریافت نتایج مصاحبه دکتری آزاد 98 خود می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه نتایج مصاحبه دکتری آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید