اعلام نتایج دکتری تخصصی وزارت بهداشت 99

اعلام نتایج دکتری تخصصی وزارت بهداشت 99

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج دکتری تخصصی وزارت بهداشت 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان شرکت کننده در کنکور وزارت بهداشت آگاهی از نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت می باشند. در حال حاضر سایت سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjeshp.org اقدام به اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت نموده است. در ادامه می توانید از نحوه ثبت نام بهداشت و نحوه مشاهده نتایج بهداشت آگاه شوید. همچنین لیستی از مدارک مورد نیاز ثبت نام دکتری تخصصی وزارت بهداشت برای شما ارائه شده است.

با ما تا پایان این مقاله همراه باشید

نحوه مشاهده

داوطلبان شرکت کننده در دکترای تخصصی وزارت بهداشت هم اکنون می تواند نتایج نهایی آزمون ورودی دکترای وزارت بهداشت را در سایت سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjeshp.org مشاهده نمایند. در ادامه می توانید راهنمای تصویری نحوه مشاهده نتایج دکتری تخصی وزارت بهداشت را مشاهده نمایید :

  • داوطلبان می بایست جهت مشاهده نتایج ابتدا به سایت سنجش به نشانی sanjeshp.org مراجعه نمایند.

    اعلام نتایج دکتری تخصصی وزارت بهداشت 99

  • سپس از سمت راست سایت گزینه مربوط به دکتری تخصصی را انتخاب نمایید.

    اعلام نتایج دکتری تخصصی وزارت بهداشت 99

  • با وارد کردن اطلاعات نامی می‌توانید نتایج دکتری تخصصی وزارت بهداشت را مشاهده نمایید.

نحوه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۹

پذیرفته شدگان نتایج در سایت سنجش می بایست اقدام به ثبت نام در زمان مقرر نمایند. عدم ثبت نام منزله انصراف می باشد و هیچ اعتراضی در این مورد پذیرفته نمی باشد.
افرادی که به هر دلیلی ثبت نام نکنند و یا پس از ثبت نام در دانشگاه انصراف دهند به مدت یک سال از شرکت در امتحان دوره دکتری تخصصی و پژوهشی محروم خواهند شد. این محرومیت شامل پذیرفته شدگان با پرداخت شهریه بین الملل سابق و آزاد اسلامی نمی‌شود.

تذکرات مهم

  • آیین نامه ها و به منظور جلوگیری از تقلب و تخلف در آزمون های ورودی در صورت اثبات عدم صدمه مدارک ارسالی توسط داوطلب و یا هرگونه تقلب در کلیه مراحل آزمون در هر زمان از تحصیل از ادامه تحصیل داوطلب جلوگیری به عمل می آید و طبق مقررات عمل خواهد شد.
  • در رشته هایی که دانشجو به صورت مشترک بین دو دانشگاه پذیرش می شود فرد پذیرفته شده دانشجوی دانشگاه مبدا خواهد بود. پذیرفته شدگان می بایست جهت ثبت نام به دانشگاه مبدا مراجعه نمایند. زمان دانشجو باید آمادگی داشته باشد تا تمام یا قسمتی از دوره آموزشی و پژوهشی خود را در هر محلی که دانشگاه مبدا تعیین می‌نماید بگذراند.

کارنامه نتایج دکتری تخصصی وزارت بهداشت

پس از اعلام نتایج دکتری وزارت بهداشت مردودین حاوی نمره خام درس به درصد نمره کتبی نمره آخرین فرد دعوت شده به مصاحبه رتبه در سهمیه و رتبه در کل و برای پذیرفته شدگان مرحله اول علاوه بر موارد فوق نمره مصاحبه نمره نهایی و همچنین رتبه داوطلب و رتبه آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه آزاد در هر انتخاب خواهد بود.

هنوز هیچ اطلاعیه ای در رابطه با زمان انتشار کارنامه نتایج دکتری تخصصی وزارت بهداشت اعلام نشده است. در صورت انتشار هرگونه خبری در این رابطه ، این مقاله برای شما بروزرسانی می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه دریافت کارنامه نتایج آزمون دکترای تخصصی وزارت بهداشت می توانید با سامانه صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی نمایند.

مدارک ثبت نام دکتری تخصصی وزارت بهداشت

پس از مشاهده نتایج تخصصی وزارت بهداشت نسبت به ثبت نام به صورت اینترنتی اقدام نمایند. ثبت نام دکتری تخصصی وزارت بهداشت با ارائه دسته از مدارک امکان پذیر است
در ادامه می توانید لیستی از مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در مقطع دکترای تخصصی وزارت بهداشت را مشاهده نمایید

  • عکس ۳ در ۴ داوطلب
  • کپی شناسنامه تمامی صفحات
  • کارت ملی
  • دانشنامه و ریزنمرات کارشناسی ارشد یا دکترای حرفه ای که نشان دهنده فراغت از تحصیل می باشد.لازم به ذکر است دانشجویان ترم آخر نیز می بایست مدارکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل تا تاریخ ۳۰ آبان ۹۹ باشد ارائه نمایند.
  • مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه برای آقایان
  • موافقت نامه بدون قید و شرط برای ادامه تحصیل از بالاترین مقام مسئول اداری و گواهی مرخصی بدون حقوق سالیانه برای مربیان رسمی
  • حکم استخدام رسمی قطعی جهت استفاده کنندگان از سهمیه مازاد مربیان رسمی
  • گواهی وضعیت طرح نیروی انسانی اتمام طرح نیروی انسانی معافیت یا ترخیص از طرح نیروی انسانی
  • مدارک نشان دهنده وضعیت سهمیه جهت استفاده کنندگان از سهمیه رزمندگان و ایثارگران همسر و فرزند شاهد آزاده همسر و فرزند آزاده جانبازان فرزند همسر جانباز فرزند همسر مفقود الاثر
  • اسامی پذیرفته شدگان آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی که سند تعهد محضری به محل اشتغال خود ندارند ایا بورسیه وزارت متبوع و سازمان‌های دیگر نیستند به غیر از دانشگاههای شهریه پرداز و آزاد اسلامی تعهد محضری اخذ می شود

جمع بندی مقاله
در این مقاله به نحوه مشاهده نتایج دکترای تخصصی وزارت بهداشت پرداخته شده است. داوطلبان می بایست جهت مشاهده نتایج به سایت سنجش مراجعه نمایند. پذیرفته شدگان پس از مشاهده نتایج باید اقدام به ثبت نام در زمان مقرر نمایند. در این مقاله نحوه ثبت نام و مدارک لازم برای ثبت‌نام درج شده است. در صورت انتشار اخبار در رابطه با زمان ثبت نام دکتری تخصصی وزارت بهداشت این مقاله بروزرسانی می شود.

در صورتی که در ذهنتان سوال پاسخ داده نشده ای باقی مانده است

می توانید با مجموعه بزرگ صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید

تا مشاوران ما شما را به بهترین شکل یاری نمایند.

“موفق باشید”

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج دکتری تخصصی وزارت بهداشت 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید