نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ۹۹

نتایج اولیه کارشناسی ارشد پزشکی

جهت مشاوره در زمینه نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ۹۹ در هفته اول مهر ماه اعلام خواهد شد. این نتایج در سایت sanjeshp.ir  که مخصوص آزمون های پزشکی و وزارت بهداشت می باشد، اعلام خواهد شد. در ادامه این مقاله از نحوه و زمان دریافت نتایج آزمون کارشناسی ارشد پزشکی مطلع خواهید شد. لینک دریافت نتایج را می توانید در این مقاله مشاهده نمایید.

دریافت نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ۹۹

 در این مقاله از نحوه دریافت نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ۹۹ صحبت شده است و می توانید با استفاده از اطلاعات مندج و مطالب مقاله، به دریافت نتایج اولیه خود اقدام نمایید. این آزمون در سال 99 برگزار شده است و زمان دقیق اعلام نتایج از طرف سازمان سنجش پزشکی کشور هفته اول مهر ماه اعلام شده است.

تعداد شرکت کنندگان آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ۹۹

 تعداد شرکت کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۹۹ تعداد ۸۱ هزار و ۱۷ نفر ثبت نام کرده‌اند که حدود ۴۹ هزار و ۱۰۲ نفر کارت ورود به جلسه خود را دریافت کردند. و ازاین تعداد بستگی به ظرفیت دانشگاه ها پذیرش در این مقطع و تعداد افاد پذیرش شونده متفاوت می باشد. در ادامه می توانید از زمان دریافت نتایج و پذیرش اولیه خود را در این آزمون مطلع شوید.

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ۹۹

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد پزشکی در هفته اول مهر ماه اعلام خواهد شد. داوطلبان می توانند در این زمان به سایت اعلام نتایج که در این مقاله قرار دارد مراجعه کرده و نتایج خود را دریافت نمایند. در سال 99 ظرفیت پذیرش ها اندکی تغییر کرده و داوطلبان می توانند برای اطلاع از ظرفیت پذیرش ها در سال ۹۹ با شماره های درج شده در انتهای مقاله تماس حاصل نموده و اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

سایت اعلام نتایج کارشناسی ارشد پزشکی

سایت اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد پزشکی به نشانی sanjeshp.ir می باشد و داوطلبان برای دریافت نتایج خود می توانند با مراجعه به این سایت نتایج اولیه خود را دریافت نمایند. در حال حاضر لینک دریافت نتایج آزمون پزشکی غیر فعال است و در زمان مقرر فعال خواهد شد داوطلبان می توانند در این زمان با توجه به راهنمای زیر اقدام به دریافت کارنامه خود نمایند.

در صورت فراموشی رمز عبور و یا کد رهگیری می توانید با شماره های درج شده در انتهای مقاله تماس حاصل نمایید و رمز عبور و کد رهگیری خود را توسط کارشناسان مجموعه صدای مشاوران بازیابی نمایید.

نحوه دریافت نتایج آزمون کارشناسی ارشد پزشکی

در ابتدا باید وارد سایت سنجش پزشکی به نشانی  sanjeshp.ir شده و  گزینه کارشناسی ارشد را انتخاب نمایید.

کارنامه اولیه آزمون کارشناسی ارشد پزشکی

در زمان مقرر و با فعال شدن لینک دریافت نتایج گزینه ی کارنامه عملی فعال خواهد شد.

کارنامه اولیه آزمون کارشناسی ارشد پزشکی

کارنامه اولیه آزمون کارشناسی ارشد پزشکی

در ادامه  با وارد کردن کد رهگیری ،  می توانید نتایج اولیه این آزمون را مشاهده کنید .

کارنامه اولیه آزمون کارشناسی ارشد پزشکی

در حال حاضر لینک دریافت نتایج کارشناسی ارشد پزشکی فعال نشده و داوطلبان می توانند به محض فعال شدن به همین سایت مراجعه کرده و نتایج خود را مشاهده نمایند.

همچنین می توانید با خرید بسته های تماسی از سایت صدای مشاوران در صورت در دسترس نبودن تلفن ثابت، نتایجکارشناسی ارشد پزشکی

 خود را بدون کمترین اتلاف وقتی، توسط مشاوران ما دریافت نمایید.

انتخاب رشته کارشناسی ارشد پزشکی

پس از دریافت نتایج اولیه کارشناسی ارشد پزشکی داوطلبان می توانند اقدام به انتخاب رشته در رشته های مورد نظر نمایند این رشته ها را می  توانید با توجه به کارنامه اولیه خود و رتبه به دست آمده انتخاب نمایید. داوطلبان باید توجه داشته باشند که انتخاب رشته کارشناسی ارشد پزشکی فرآیندی حساس و سرنوشت ساز است و توصیه مجموعه ما به متقاضیان انتخاب رشته این می باشد که ابتدا نسبت به مطالعه کامل و جامع دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد پزشکی پرداخته و سپس اقدام به انتخاب رشته نمایید. در این آزمون ۴۶ هزار و ۸۲۴ نفر یا به نوعی بیش از ۵۷ درصد شرکت کنندگان مجاز به انتخاب رشته شدند.

ظرفیت پذیرش آزمون ارشد پزشکی

ظرفیت پذیرش آزمون ارشد پزشکی اعلام شد؛ در آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال ۹۹ ، بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، بیش از ۴۶ هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند که بیش از ۴۰ هزار نفر آنها در نهایت پذیرش خواهند شد. این اعداد با توجه به ظرفیت پذیرش دانشگاه ها در سال 99 اعلام شده است.

در این زمینه می توانید از مشاوران ما در مجموعه صدای مشاوران و کارشناسان برجسته در زمینه انتخاب رشته کمک گرفته و این امر مهم را با آگاهی انجام دهید.

جهت مشاوره در زمینه نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید