نتایج آزمون فراخوان مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی 98

نتایج آزمون سازمان تامین اجتماعی 98

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون فراخوان مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نتایج آزمون فراخوان «طرح شناسایی مدیران آینده» سازمان تامین اجتماعی 98 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی Sanjesh.org منتشر شد.
شما می توانید با در دست داشتن اطلاعات هویتی و یا کد رهگیری ثبت نام وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور شده و نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایید.
همچنین این امکان فراهم می باشد که از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس بگیرید و به صورت تلفنی از نتایج آزمون سازمان تامین اجتماعی 98 کسب اطلاع کنید.

آزمون فراخوان مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی 98

 آزمون فراخوان مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی به صورت همزمان در مراکز استان‌ های سراسر کشور و توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد.

شرکت کنندگان در این آزمون در صورت کسب حد نصاب امتیازات در مصاحبه حضوری نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و با تکمیل طرح شناسایی مدیران آینده تعداد قابل توجهی از همکاران سازمان تامین اجتماعی که واجد شرایط پذیرش مسئولیت هستند شناسایی خواهند شد.

بر اساس دستورالعملی که برای انتصاب مسئولیت‌های مختلف در سازمان مذکور به تازگی صادر شده است، برای انتصاب در بسیاری از مسئولیت‌ های دیگر نیز شرکت در آزمون مدیران آینده مورد توجه خواهد بود.

با تکمیل این طرح که در آینده بسیار نزدیک خواهد بود، هر گونه انتصابی در سمت‌های ۱۱ گانه تنها از بین افرادی انجام خواهد شد که در آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی امتیازات لازم را کسب کرده باشند.

مدیر کل و مدیر درمان تامین اجتماعی استان‌ ها، معاون بیمه‌ ای و معاون اداری مالی اداره کل، معاون درمان و معاون اداری مالی مدیریت درمان، رییس بیمارستان، رییس دی کلینیک، رییس دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی و رییس شعبه تیپ ۱ و ممتاز سمت‌های ۱۱ گانه‌ای هستند که کارکنان سازمان  برای تصدی این سمت‌ها بایستی در آزمون طرح شناسایی مدیران آینده شرکت کنند.

این آزمون در تاریخ 27 دی ماه 98 توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد.

همچنین این امکان فراهم می باشد که از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس بگیرید و به صورت تلفنی از نتایج نتایج آزمون سازمان تامین اجتماعی 98 کسب اطلاع کنید.

جهت مشاوره در زمینه نتایج آزمون فراخوان مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید