مهمان اضطراری دانشگاه پیام نور

زمان ثبت نام بدون کنکور پیام نور

جهت مشاوره در زمینه مهمان اضطراری دانشگاه پیام نور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مهلت مهمان اضطراری دانشگاه پیام نور برای سال 99 اعلام شد. دانشجویانی که در ترم جاری موفق به گرفتن مهمان نشدند می توانند از 99/02/07 تا 99/02/24 به پیشخوان گلستان مراجعه کنند و یا برای ثبت درخواست مهمان حضور در امتحان، با تلفن ثابت از سراسر کشور، با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرند ، کارشناسان درخواست مهمان اضطراری یا همان درخواست مهمان حضور در امتحان را برای شما ثبت می کنند.

مهلت درخواست مهمان اضطراری دانشگاه پیام نور 99 – 1400

درخواست مهمان در دانشگاه پیام نور شامل: درخواست مهمان دائم، درخواست مهمان ترم – موقت و درخواست مهمان اضطراری یا حضور در امتحان است. با اعلام درخواست مهمان اضطراری می توانید امتحانات خود را در نزدیک ترین مرکز پیام نور به محل زندگی خود بدهید ، همانطور که می دانید امتحانات دانشگاه پیام نور به صورت همزمان با سوالات یکسان و هماهنگ کشوری برگزار می شود.

شرایط مهمان شدن در دانشگاه پیام نور

  • فقط دانشجویانی می توانند درخواست مهمان اضطراری در دانشگاه پیام نور را دهند، که شهریه متغییر خود را پرداخت کرده باشند.
  • دانشجویان دانشگاه پیام نور برای امتحانات پایان ترم خود می توانند ، محل امتحان خود را تغییر دهند، به این امکان برای دانشجویان کارشناسی، مهمان اضطراری گویند و برای دانشجویان کارشناسی ارشد به عنوان تعیین محل آزمون شناخته می شود.
  • تقویم آموزشی دانشگاه پیام نور حاوی زمان های مهم در هر نیمسال تحصیلی است ، برای مشاهده تقویم آموزشی پیام نور روی لینک زیر کلیک کنید:

تقویم آموزشی دانشگاه پیام نور نیمسال اول 99 – 1400

  •  ثبت درخواست مهمان اضطراری و تعیین محل آزمون از طریق سامانه گلستان انجام می شود، برای ثبت درخواست خود به سامانه گلستان مراجعه کنید و یا از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس بگیرید تا درخواست شما را در سیستم ثبت کنند. این امکان برای دروس عملی وجود ندارد .امکان تعیین محل آزمون دانشگاه پیام نور برای بخش تئوری دروسی که به صورت تئوری عملی می باشند، وجود دارد و فقط می توانید بخش تئوری امتحان را تغییر دهید. تعیین محل امتحان دروس عملی توسط استاد می باشد.
  • تعیین محل آزمون اختیاری است و در صورت عدم تعیین محل آزمون در سیستم گلستان ، امتحانات دانشجو در همان مرکز خودش برگزار می گردد.
  • در تعیین محل آزمون ، شهریه و استاد تغییری نمی کند و صرفا محل امتحانات تغییر خواهد کرد.
    کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد پیام نور شامل مجازی ، سراسری ، فراگیر امکان استفاده از این امکان را دارند به غیر از دانشجویان برون مرزی.
  • امکان انتخاب هر شهری را دارید اگر دانشجوی ارشد هستید و دانشگاه مورد نظرتان ارشد ندارد باز هم می توانید برای امتحان در آن دانشگاه درخواست بدهید.
  • پس از ثبت درخواست ، تمام درخواست ها با هم و بعد از اتمام مهلت ثبت درخواست تایید می شوند.

جهت مشاوره در زمینه مهمان اضطراری دانشگاه پیام نور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید