مشاوره برای قبولی در رشته پزشکی

مشاوره برای قبولی در رشته پزشکی

جهت مشاوره در زمینه مشاوره برای قبولی در رشته پزشکی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برای موفقیت در هر کاری مشاوره یکی از نکات کلیدی است. قبولی در کنکور هم از این قاعده مستثنی نیست. رشته پزشکی که جای خود را دارد. زمانی که برای پزشک شدن تصمیم گرفتید باید انرژی و تلاش خود را در راه درستی صرف کنید تا زحماتتان به هدر نرود. شاید زمانی که درگیر درس خواندن باشید، نتوانید خود را درست ارزیابی کنید و با خود بگویید با وجود تلاش زیاد چه مشکلی در کارتان وجود دارد که نتیجه مطلوب حاصل نمی شود. مشاوره در واقع استفاده از تجربه افراد گوناگون و راهنمایی توسط فردی آگاه است.

برای مشاوره قبولی پزشکی می توانید از طریق تلفن ثابت 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

قبولی در رشته پزشکی

برای قبولی در رشته پزشکی باید برنامه ریزی درستی داشته باشید. این مستلزم آگاهی از وضعیت فعلیتان است. باید بدانید دقیقا در کجا قرار دارید. نقاط ضعف و قوت خود را درست بشناسید و برای پرکردن کاستی ها برنامه عملی داشته باشید.

مطالعه برای قبولی در رشته پزشکی

میزان مطالعه و کیفیت مطالعه نیز بسیار مهم است. وقتی میخواهید در رشته ای قبول شوید که گل سرسبد رشته ها است پس باید کیفیت و کمیت کارتان هم یک سرو گردن بالاتر از بقیه باشد. میزان ساعت مطالعه و نیز وقفه های بین ساعات کار با توجه به شرایط فکری و فیزیکی هر فرد متفاوت است. همچنین محیط مطالعه به لحاظ سکوت و نور کافی و نظم فضای اطراف، از اهمیت قابل اعتنایی برخوردار است که روی کیفیت کارتان اثرگذار خواهد بود. اگر محیط خانه مناسب نبود میتوانید از محیط کتابخانه استفاده کنید یا به هر محیط آرامی که می شناسید بروید. این مکان میتواند پشت بام خانه باشد یا گوشه ای دنج در پارک اطراف محل زندگیتان.

میزان ساعات مطالعه برای قبولی در این رشته باید حداکثر ساعتی باشد که در توان فکری و جسمیتان می بینید. میزان ساعت با توجه به شرایط هر فرد از طریق تجربه و مشاوره بدست می آید. علاوه بر آن باید بدانید این زمان را چگونه روی دروس مختلف تقسیم کنید تا بتوانید هم اهمیت ضرایب دروس را در کنکور لحاظ کنید و هم نقاط ضعف خودتان را پوشش دهید.

برای مشاوره در این زمینه می توانید از طریق تلفن ثابت 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

موانع پیش رو برای قبولی پزشکی

نکته ای که بسیاری از دانش آموزان را در این مقطع درگیر می کند افکار مزاحمی است که  گاهی ناخواسته وارد ذهن می شوند و مدتی از زمان مطالعه را در این مقطع حساس از آنها می گیرد. این افکار گاهی ناشی از اضطراب و ترس از آینده است، گاهی به دلیل مشکلات شخصی است که هر فرد ممکن است در زندگی خود داشته باشد، بخشی از آن هم به دلیل شرایط سنی جوانی و مزاج و طبع افراد می باشد که ممکن است تا سالها ادامه داشته باشد. بسته شرایط هر فرد باید راه حل درست برای کمرنگ شدن این موضوع معین شود. مطمئن باشید در آینده، اینکه به چه دلیل نتوانسته اید درس بخوانید، چه برای خودتان و چه برای افراد دیگر، از اهمیت زیادی برخوردار نخواهد بود بلکه نتیجه ای که گرفته اید آینده تان را رقم می زند. پس بنای فکریتان را بر غلبه کردن بر این دست مشکلات قرار دهید. در این زمینه نیز کمک مشاور می تواند مسیر را برایتان کوتاهتر کند.

برای مشاوره در این زمینه می توانید از طریق تلفن ثابت 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

تصمیم نهایی برای قبولی پزشکی

در نهایت اینکه اگر مسیری را بروید که همیشه رفته اید، نتیجه ای را می گیرید که همیشه گرفته اید. اگر میخواهید نتیجه ای بهتر بگیرید باید رنج تغییر در مسیر درست را بپذیرید. مسیری که شاید سخت به نظر بیاید ولی می تواند لذت بخش باشد. فقط باید مطمئن شوید مسیرتان را درست انتخاب کرده اید.

جهت مشاوره در زمینه مشاوره برای قبولی در رشته پزشکی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید