مشاوره برای قبولی در رشته دندانپزشکی

مشاوره برای قبولی در رشته دندانپزشکی

جهت مشاوره در زمینه مشاوره برای قبولی در رشته دندانپزشکی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دندانپزشکی . . . پزشکی . . . مهندسی . . . خلبانی . . . شاید اینها آرزوهای دورانی از زندگی هر کدام ما باشد. اما نباید این آرزو ها را خیلی دور از دسترس دانست و از رسیدن به آن ناامید بود. تا زمانی که نگاهتان به این زمینه رویاپردازانه باشد، ارزش خود را درست درک نکرده اید. تنها به همین نکته توجه کنید که افراد زیادی امروز دندانپزشک هستند. این یعنی می شود دندانپزشک شد و آنچنان که بعضیها فکر می کنند قبولی در رشته دندانپزشکی نقطه دوری نیست. نقطه شروع جایی است که شما تصمیم میگیرید داندانپزشک شوید. یعنی زمانی که دیگر داندانپزشکی برایتان رویا نیست بلکه هدف زندگیتان شده است. اگر به این نقطه رسیدید قدر خودتان را بدانید چرا که خیلی ها این شهامت را در خود نمی بینند که در نقطه شروع این راه بایستند.

برای مشاوره قبولی دندانپزشکی می توانید از طریق تلفن ثابت 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

مشاوره برای قبولی دندانپزشکی

از آنجا که هر کاری به مشاوره درست نیاز دارد تا زحمات انسان به نتیجه برسد و تلاشش به هدر نرود، در موضوع مهمی چون قبولی دندانپزشکی نیز نقش مشاوره برای پیدا کردن راه درست و ماندن در آن راه، غیر قابل انکار است. هیچ سایت اینترنتی نمی تواند آنچه را که شما نیاز دارید به طور کامل بیان کند چرا که شرایط و موقعیت های افراد با هم متفاوت است. برنامه عملی هر فرد ممکن است منحصر به خود آن فرد باشد هرچند در کلیات تفاوت چندانی نیست.

اهمیت دروس مختلف برای قبولی دندانپزشکی

در گروه رشته های تجربی آنچه به طور کلی قابل ذکر است اهمیت دروسی همچون زیست و شیمی است ولی اگر برای دندانپزشکی درس میخوانید باید بدانید قبولی در این رشته نیاز به بهتر بودن نسبت به سایر داوطلبین کنکور دارد پس نباید به هیچ درسی کم توجهی کنید. بدیهی است بسیاری از رتبه های برتر کنکور، رشته دندانپزشکی را انتخاب می کنند بنا براین رقابت سختی پیش رو دارید و نمیتوانید از هیچ فرصتی چشم پوشی کنید. به دروسی مانند ریاضی یا فیزیک به دید فرصتی برای پیشی گرفتن از دیگر رقبا نگاه کنید.

برای مشاوره در این زمینه می توانید از طریق تلفن ثابت 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

برنامه ریزی برای قبولی در دندانپزشکی

برنامه ریزی درست یکی از مهمترین عوامل قبولی در رشته دندانپزشکی است. برنامه ریزی با در نظر گرفتن وضعیت فعلی و شناخت درست مشکلات و نقص های شما امکان پذیر است. باید بتوانید بالاترین میزان ساعتی را که قادر به مطالعه هستید، بدست بیاورید. این مدت مربوط به ساعتی است که بازدهی شما در حد مطلوبی باشد و بتوانید آنرا ادامه دهید؛ نه مطالعه زیاد در چند روز متوالی و کم کاری در روزها بعد. این امر برای هر فرد میتواند بسته به شرایط فکری و آمادگی فیزیکی او متفاوت باشد. اینکه ساعات استراحت بین کارتان به چه صورت باشد، محیط پیرامونتان به لحاظ انظباط و نور و آرامش چگونه باشد و … میتواند روی کیفیت کار تاثیر به سزایی داشته باشد. ساعت کارتان را طوری روی تمام موارد درسی خرد کنید که نقص ها و ضعف های کارتان پوشش داده شود.

موانع پیش رو برای قبولی دندانپزشکی

گاهی ممکن است به خودتان بیاید و ببینید مدت زیادی گذشته و شما مشغول فکر کردن های بیهوده بوده اید. فکرهایی که بعضا ناخواسته به ذهن انسان خطور می کند و بدون اینکه فرد بخواهد، مدتها او را مشغول می سازد. می دانید در این شرایط چه لحظات با ارزشی از دست می رود. زمان هایی که میتواند آینده تان را تغییر دهد. ساده تر بگویم؛ ساعاتی که استفاده بهینه از آنها میتواند تعیین کند در آینده چه ماشینی سوار شوید، چه خانه ای داشته باشید، جایگاه اجتماعی شما چقدر با ارزش باشد و … نباید با افکار بیهوده و رویاپردازانه به هدر برود. دلایل این حالت در افراد مختلف تا حدی مشابه و در برخی موارد متفاوت است. گاهی مقابله با آن کار چندان دشواری هم نیست ولی به دلیل آگاهی پایین فرد در این زمینه، مشکل برطرف نمی شود. ارزیابی مداوم از کارتان میتواند تا حد زیادی مفید باشد. اینکه بدانید پیشرفت شما چه میزان بوده است و اگر از برنامه عقب افتاده اید، مشکل را حس کنید تا به دنبال حل آن باشید. گاهی ایجاد یک صدا مانند ضربه زدن روی میز یا دست زدن محکم میتواند شرایط پراکندگی ذهن را تا حدی بهبود بخشد و افکار مزاحم را دور کند. همچنین مشاوره در زمینه های اطباع و امزجه که در طب سنتی مورد بحث است، راه دیگری برای بهبود مسئله است.

جهت مشاوره در زمینه مشاوره برای قبولی در رشته دندانپزشکی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید