مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی 97

مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی

جهت مشاوره در زمینه مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برگزاری مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی در 97/04/28 و 97/04/29 خواهد بود. دریافت کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد علمی از تاریخ 97/04/24 امکانپذیر خواهد بود. داوطلبان گرامی می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه و یا اخذ راهنمایی برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نهایی المپیاد علمی دانشجویی از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند و کارت خود را دریافت نمایند.

زمان برگزاری مرحله نهایی المپیاد دانشجویی 97

زمان برگزاری مرحله نهایی المپیاد دانشجویی سال 97 تحت عنوان بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور در روزهای 5 شنبه 97/04/28 و روز جمعه 97/04/29 می باشد.

برنامه آزمون­ ها از طریق همین صفحه دانلود نمایید و برای اطلاع  از آدرس خوابگاه ­ها و اسامی منتخبین المپیاد می توانید از طریق شماره تلفن های موجود با کارشناسان تماس حاصل بگیرد. خوابگاه ­ها از صبح روز چهارشنبه 97/04/27 پذیرای دانشجویان گرامی می باشد.

محل برگزاری مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی سال 97 :  مرحله نهایی المپیاد نیمه متمرکز و متمرکز در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی برگزار می گردد.

داوطلبان گرامی می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه و یا اخذ راهنمایی برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نهایی المپیاد علمی دانشجویی از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند و کارت خود را دریافت نمایند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی 97: زمان دریافت کارت ورود به جلسه از روز یکشنبه 97/04/24 روز یکشنبه می باشد، داوطلبان می توانند تا روز سه شنبه نسبت به دریافت کارت اقدام نمایند. برای دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانشجویی به آدرس Olympiad.sanjesh.org مراجعه نمایید و یا از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

دانلود برنامه امتحانات مرحله نهایی المپیاد دانشجویی 97

برنامه امتحانات مرحله نهايي المپیاد زبان و ادبیات فارسي ، برنامه امتحانات مرحله نهايي المپیادعلوم اقتصادی، برنامه امتحانات مرحله نهايي المپیاد الهیات و معارف اسلامي و برنامه تمامی رشته های مرحله نهایی المپیاد 97 کلیک نمایید:

با توجه به تصويب کمیته علمي المپیاد مهندسي بافت و سلولهای بنیادی، هر يک از داوطلبان محترم مجاز به انتخاب دو درس آزمون عمومي از 4 درس آزمون عمومي ميباشند. شرکت در آزمونهای اختصاصي ضروری است. لازم به ذکر است که در صورت عدم تمايل به شرکت در هر کدام از مواد امتحاني بايد تصمیم خود را قبل از حضور در جلسه بگیرند و اگر در جلسه ماده امتحاني شرکت کرده و اعلام انصراف نمايند برا ی آنان نمره صفر در نظر گرفته ميشود.

جهت مشاوره در زمینه مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید