مراحل استخدام پذيرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش

مراحل استخدام آموزش و پرورش

جهت مشاوره در زمینه مراحل استخدام پذيرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مراحل استخدام پذيرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش طی اطلاعیه ای اعلام شد. وزارت آموزش و پرورش از پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی خواست با در دست داشتن مدارک لازم جهت تکمیل مراحل استخدام خود اقدام کنند.
متن اطلاعیه به شرح ذیل می باشد.

پذيرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش ، می توانند برای اطلاع از جزئیات مراحل استخدام توسط کارشناسان ، از طریق تلفن 9099071613 ثابت با کارشناسان تماس بگیرند.

اطلاعیه آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش

با عنايت به برگزاری آزمون استخدام پیمانی سال 1398 وزارت آموزش­ و پرورش (موضوع مجوزهاي شماره151610 مورخ 98/03/28 و160491مورخ 98/04/01 سازمان اداری­واستخدامی كشور)،درخصوص نتايج یک برابر ظرفيت آزمون مذكور؛ پذيرفته­ شدگان مكلفند به منظور طي ساير مراحل قبل از استخدام (بررسي صلاحيت­هاي عمومی گزينش، گواهي عدم سو پيشينه، آزمايشات و معاينات پزشكی، تشكيل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شركت در دوره مهارت­ آموزی) به شرح ذيل اقدام نمايند؛

1- داوطلباني كه در خصوص نتايج نهايي آزمون سوالاتي دارند می­ توانند از طريق بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی: www.sanjesh.orgاقدام نمایند.

2- قبول­ شدگان یک برابر ظرفيت جهت پيگيري امور مربوط به استخدام خود به ادارات امور اداري اداره كل آموزش­ و پرورش استان مراجعه و راهنمایی لازم را دريافت نمايند.

پذيرفته­ شدگان قبل از مراجعه به هسته گزينش اداره كل آموزش ­و پرورش استان محل استخدام سهميه خدمتی اقدامات ذيل را به عمل آورند:

3- در صورت عدم تحويل فرم اطلاعات فردي و مدارك درخواست شده در مرحله مصاحبه استخدامی ضرورت دارد پس از چاپ فرم اطلاعات فردي از سايت دبيرخانه هيات مركزي گزينش به نشاني  www.gozinesh.medu.ir، نسبت به تكميل دقيق فرم و الصاق یک قطعه عكس به آن اقدام و به همراه تصوير كليه صفحات شناسنامه و كارت ملی (حداكثر به مدت 48 ساعت از تاريخ انتشار اسامی)، به وسيله پست پيشتاز به آدرس هسته­ های گزينش استان محل خدمت خود، ارسال و يا به صورت حضوری تحويل نمايند. لذا در تكميل فرم اطلاعات فردی دقت كافی معمول گردد. بديهی است مسئوليت هرگونه نقص و نارسايي در تكميل فرم به عهده فرد خواهد بود.

عدم تكميل فرم مربوط و يا عدم ارسال به موقع آن به هسته گزينش استان محل خدمت، به منزله انصراف از استخدام تلقي مي­گردد.

معاینات پزشکی استخدام آموزش و پرورش

در ادامه مراحل معاینات پزشکی پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش را معرفی خواهیم نمود. رعایت دقیق و گام به گام این مراحل از ضرورت بالایی برخوردار است.

معاينات پزشكي (تكميلی) آزمایشات پاراكلینیکی و تشكيل پرونده استخدامی افراد واجد شرايط معرفي شده به اداره كل آموزش­ و پرورش استان محل خدمت همزمان با بررسی صلاحيت­ هاي عمومی صورت مي­ پذيرد. براین اساس داوطلب واجد شرايط پس از انتشار اسامی در سايت سازمان سنجش آموزش كشور ضمن حضور در امور اداري ادارات كل آموزش­ و پرورش استان سهميه خدمتی، نسبت به اخذ معرفی ­نامه جهت گواهي عدم سو پيشينه و… به منظور تشكيل پرونده استخدامی با رعايت ساير قوانين و مقررات مربوط در زمان مقرر اقدام نمايند.

چنانچه به هر دليلی صلاحيت عمومی فرد پذيرفته شده مورد تایيد قرار نگيرد انجام معاينات پزشكي و سو پيشينه هيچ گونه حقی برای استخدام فرد پذيرفته شده ايجاد نخواهد كرد.

در صورت تایيد صلاحيت­ های عمومی، انجام آزمايشات، معاينات پزشكی و… پذيرفته­ شدگان نهایی مكلفند به منظور شركت در دوره مهارت­ آموزي به اطلاعيه­ ای كه به همين منظور حداقل یک ماه پس از انتشار اسامی، در پرتال وزارت آموزش­ و پرورش به نشانی www.medu.ir درج خواهد شد مراجعه نمايند.

براساس برنامه­ ريزی­ هاي انجام گرفته و زمان بندی پيش­ بينی شده، دوره مهارت­ آموزی آزمون مذكور، پس از اعلام نتايج بررسی صلاحيت­ های عمومی (گزينش) به اطلاع پذيرفته ­شدگان خواهد رسيد. لذا شايسته است داوطلبان پذيرفته شده آمادگی ­های لازم جهت ثبت ­نام و حضور در دوره ياد شده را داشته باشند.

ثبت نام دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش پرورش

جهت مشاوره در زمینه مراحل استخدام پذيرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید