مدرک فارغ التحصیلی دانشگاه پیام نور معتبر است؟

مدرک فارغ التحصیلی دانشگاه پیام نور معتبر است؟

جهت مشاوره در زمینه مدرک فارغ التحصیلی دانشگاه پیام نور معتبر است؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یکی از سوالاتی که داوطلبین کنکور سراسری در زمان انتخاب رشته کنکور 97 با آن رو به رو هستند و می خواهند در انتخاب رشته خود رشته های دانشگاه پیام نور را انتخاب کنند و یا در ثبت نام بدون کنکور پیام نور 97 شرکت نمایند این می باشد که آیا مدرک دانشگاه پیام نور معتبر است یا خیر؟

در جواب این سوال باید بگوییم که دانشگاه پیام نور جزء دانشگاه های دولتی کشور محصوب می شود و مدرک آن توسط وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری صادر خواهد شد. در ضمن دانشگاه پیام نور بر اساس رتبه بندی اعلام شده توسط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام توانسته است با کسب نمره 100 شاخص آموزشی ، رتبه یک کیفیت آموزشی کشور را در کنار دانشگاه های بزرگ دولتی از قبیل دانشگاه شریف و علوم پزشکی تهران کسب نماید.

دانشگاه پیام نور به عنوان تنها دانشگاه آموزش باز و از راه دور در جمهوری اسلامی ایران تاسیس گردیده است. دانشگاه پیام نور در حال حاضر دارای 495 مرکز و واحد آموزشی در سراسر کشور می باشد که در تمامی استان ها پراکنده گردیده است و در حال حاضر با داشتن 850 هزار دانشجو می توان گفت یکی از پرطرفدار ترین دانشگاه های کشور می باشد.

دانشگاه پیام نور از 4 روش اقدام به پذیرش دانشجو می نماید:

1) پذیرش از طریق کنکور سراسری ( در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری )

2) پذیرش از طریق دوره های فراگیر ( در مقطع کارشناسی ارشد )

3) پذیرش به صورت نیمه حضوری

4) پذیرش به صورت الکترونیکی

دانشجویان در دانشگاه پیام نور نیازی به شرکت در کلاس های آموزشی نخواهند داشت و می توانند با مطالعه منابع درسی اعلام شده در دانشگاه پیام نور می توانند در آزمون ها شرکت نمایند. به همین علت است که اکثر دانشجویانی که دانشگاه پیام نور را انتخاب میکنند یا شاغل هستند یا وقت کافی برای حضور در کلا س را ندارند. البته این موضوع دلیل بر این نمی شود که دانشگاه پیام نور کلاسی برای آموزش دروس خود ندارد بلکه ماهیت کلاس های تشکیل شده در این دانشگاه بیشتر در جهت رفع اشکالات درسی توسط استاد برگزار می شود.

ارزش مدرک دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور راهی هموار برای تحصیل در ایران و ادامه تحصیل در خارج از کشور

اعتبار مدرک دانشگاه پیام نور برای ادامه تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور

ارزش مدرک دانشگاه پیام نور با توجه به اینکه یک دانشگاه دولتی می باشد و مدرک آن توسط دانشگاه وزارت علوم و تحقیقات صادر می شود، در کشور با مدارک فالرغ التحصیلی دانشگاه های دولتی تقریبا برابری می باشد. در زمینه ارزش و اعتبار جهانی مدرک دانشگاه پیام نور می توان گفت با توجه به اقدامات دانشگاه پیام نور از قبیل احداث شعبات دانشگاهی خود در کشورهای اروپایی و ارائه مقالات علمی و …. توانسته اعتبار و جایگاه جهانی خود را افزایش دهد. براساس وبومتریکس، دانشگاه پیام نور پنجمین دانشگاه برتر ایران و دویست و سی و دومین دانشگاه برتر آسیاست . همچنین دانشگاه پیام نور بزرگترین شبکه آموزش عالی دولتی ایران و در بین دانشگاه های باز ، دانشگاه پیام نور در آسیا دوم و در جهان ششم می باشد . بنابراین تمامی داوطلبینی که در یکی از مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه پیام نور تحصیل نموده اند و مدرک فارغ التحصیلی خود را دریافت نموده اند می توان به راحتی گفت که ارزش مدرک دانشگاه پیام نور بسیار بالاتر از برخی از شعبات دانشگاه آزاد می باشد و می توانند به راحتی با ترجمه مدرک پیام نور خود در دانشگاه های کشور های اروپایی از قبیل آلمان ، سوئد ، اتریس ، سوئیس ، آلمان ، ایتالیا ، انگلستان و …. تحصیل خود را ادامه دهند.

دانشگاه پیام نور با اقداماتی از قبیل احداث شعبات دانشگاهی خود در کشورهای اروپایی و ارائه مقالات علمی و … توانسته است اعتبار و جایگاه جهانی این دانشگاه را افزایش دهد بنابراین می بایست به دانشجویانی که در دانشگاه پیام نور تحصیل کرده اند و مدرک فارغ التحصیلی خود را دریافت نموده اند ، این نوید را بدهیم که دانشگاه پیام نور از اعتبار بیشتری نسبت به دانشگاه آزاد در دانشگاه های کشورهای اروپایی همچون آلمان ، سوئد ، اتریس ، سوئیس ، آلمان ، ایتالیا ، انگلستان و …. برخوردار است و به راحتی قادر خواهند بود در خارج از کشور به تحصیلات خود ادامه دهند .

جهت مشاوره در زمینه مدرک فارغ التحصیلی دانشگاه پیام نور معتبر است؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید