مدارک لازم جهت فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

دوره های دانشگاه پیام نور

جهت مشاوره در زمینه مدارک لازم جهت فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

پس از اینکه داوطلبین به تمامی واحد های مربوط به رشته خود را در مقطع کارشناسی ارشد گذراندن حال باید برای فارغ التحصیلی خود اقدام نمیاند و مدارک فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور خود را به کارشناس مربوطه خود تحویل دهند. دانشجویان گرامی به نکات ذیل توجه داشته باشند که :

1) فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور با توجه به نوع رشته ها متفاوت می باشد :

رشته های آموزش محور

اگر در رشته های آموزش محور تحصیل می نمایید و از آنجایی که نیازی به ارائه پایان نامه نمی باشد زمان فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور زمانی مشخص می شود که آخرین نمره در سیستم گلستان دانشگاه پیام نور ثبت شده باشد.
رشته های آموزشی پژوهشی

اگر در رشته های آموزشی و پژوهشی تحصیل می نمایید ، از انجایی که نیاز به ارائه پایان نامه می باشد زمان فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور زمانی مشخص میشود که تاریخ دفاع و نمره آن در سیستم گلستان دانشگاه ثبت شده باشد.

2) ملاک اینکه شما دانشجوی ترم آخر محسوب شوید این است که شما باید واحد های گذرانده و باقیمانده را از کارتکس خود که از کارشناس مربوط به رشته خود دریافت می نمایید بررسی نمیایید.

3) حتما پس از کارتکس خود تمامی دروس گذرانده شده خود را بررسی نمایید تا در صورتیکه درسی را اشتباه گذرانیده اید یا هنوز نگذرانیده اید را در ترم آخر خود تا زمان فرصت جبران دارید بگذرانید تا دچار مشکل نشوید.

مدارک فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

مدارک فارغ التحصیلی دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد به شرح ذیل می باشد که به شما پیشنهاد میکنیم حتما مدارک فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور خود را پیش از اقدام آماده نمایید تا دچار مشکل نشوید. موضوع مهمی که باید به شما گوشزد کنیم این است که پیش از اقدام به انجام کارهای مربوط به فارغ التحصیلی ارشد دانشگاه پیام نور خود حتما با ورود به سیستم گلستان دانشگاه پیام نور اقدام به مشاهده نمرات خود نمایید ( نحوه مشاهده نمرات در سیستم گلستان پیام نور را در یک مقاله به شما آموزش داده ایم ) و با کارتکس دریافت کرده از کارشناس رشته خود درس های باقی مانده و گذرانده خود را چک نمایید تا به مشکل خاصی برخورد ننمایید.

مدارک فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

مدارک فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

حال پس از اینکه داوطلب مدارک فارغ التحصیلی کارشناسی دانشگاه پیام نور خود را تحویل داد باید فرم تسویه حساب فارغ التحصیلی دانشگاه پیام نور خود را تحویل کارشناس رشته خود نماید.

 ترجمه مدرک کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

برخی از دانشجویانی که می خواهند در دانشگاه های خارج ادامه تحصیل دهند نیاز دارند تا مدارک خود را به صورت ترجمه شده به دانشگاه مقصد ارسال نمایند. برای ترجمه مدرک کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور ، دانشجویان باید درخواست خود را به صورت کتبی اعلام نمایند. پس از وصول تقاضای دانش آموخته فرم تحصیلی، کارنامه کلی، ریزنمرات، گواهی تحصیلی یا دانشنامه و فرم تسویه حساب دانشجو به ستاد استان ارسال خواهد شد تا پس از بررسی به سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور و دارالترجمه ارسال گردد.

جهت مشاوره در زمینه مدارک لازم جهت فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
2 دیدگاه برای “مدارک لازم جهت فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور”
  1. با عرض سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم برای ترجمه مدرک ارشد برای تحصیل در خارج از ایران حتما باید به دانشگاه در خواست بدیم تا مدرکمون رو به زبان دیکه ای ترجمه کنن،؟؟؟ به صورت آزاد نمیتونیم بعد از دریافت مدرک به دارالترجمه ببریم و مدرکمون رو تغییر بدیم؟؟ ممنون میشم اگه جواب بنده رو بدین ،، با تشکر 🙏🙏🙏🙏

    • سلام دوست محترم برای اطلاع از جزئیات بامشاوران در ارتبط بشید

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید