مبالغ وام دانشجویان علوم پزشکی

مبالغ وام دانشجویان علوم پزشکی

جهت مشاوره در زمینه مبالغ وام دانشجویان علوم پزشکی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از نحوه دریافت وام دانشجویان علوم پزشکی می توانید مطلع شوید. جدید ترین اخبار دریافت وام دانشجویی را می توانید از سایت صدای مشاوران دریافت نمایید. در ادامه مقاله می توانید از مراحل دریافت وام و همچنین مبالغ وام دانشجویان علوم پزشکی مطلع شوید…

نحوه دریافت وام دانشجویان علوم پزشکی

نحوه دریافت وام به دانشجویان علوم پزشکی مقاطع ناپیوسته منوط به تعیین تکلیف بدهی مقاطع قبلی آنان است. دانشگاه ها موظف هستند در این خصوص ترتیبی اتخاذ کنند تا قبل از تنظیم لیست متقاضیان از بلامانع بــودن ادامه تحصیل آنان در مقطع فعلی اطمینان حاصل کنند.

بر این اساس پرداخت وام به دانشجویان انتقالی و جابجایی با رعایت ضوابط بلامانع است. دانشجویان مهمان نیز بایــد از طریق دانشگاه علوم پزشکی مبدا درخواست وام کنند و همه تسهیلات اعطایی موضوع این دستورالعمل مشمول کسر ۴ درصد کارمزد می شوند.

مراحل دریافت وام دانشجویان علوم پزشکی

مراحل دریافت وام دانشجویان علوم پزشکی، بررسی و ارسال درخواست ها به این صورت است که ابتدا تقویم تسهیلات در پورتال دانشجویی باید ثبت شود تا تعیین نوع تسهیلات، سال و نیمسال برای وام های ضروری و ودیعه مسکن تنها سال انتخاب شود و مشاهده و بررسی درخواست های ثبت شده از طریق پورتال تسهیلات دانشجویی در سیستم یکپارچه صندوق و انتقال آنها به سند صورت می گیرد و اطلاعات سال و نیمسال درخواست اینترنتی تعیین شده در تقویم تسهیلات باید با اطلاعات سند یکسان باشد و وضعیت درخواست باید بدون اشکال انتخاب شده باشد.

معدل و واحد دانشجو در درخواست وام ها به جز دستیاران تخصصی و مقاطع دکترای تخصصی و دکترای پژوهشی(D.Ph ) باید به نحو مقتضی به تأیید آموزش دانشگاه برسد و مسئولیت صحت اطلاعات در این زمینه بر عهده دانشگاه است. برای وام ضروری تعداد واحد گذرانده و معدل ترم قبل، وام تحصیلی و مسکن تعداد واحد ترم جاری و معدل ترم قبل و برای ودیعه مسکن مقاطع عادی تعداد واحد گذرانده و میانگین معدل ترم های گذرانده باید ثبت شود.

در صورت وجود هر گونه سوال و ابهام در رابطه با وام دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی می توانید با شماره های مندرج در این مقاله تماس حاصل نموده و از سوال خود رفع ابهام نمایید.

تسهیلات وام دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سال های ۱۳۹۳ و بعد از آن، از طریق پورتال تسهیلات پرداخت اینترنتی قابل پرداخت است و تسهیلات وام شهریه قبل از سال ۱۳۹۳ با درج تاریخ فراغت از تحصیل در پایان تحصیل و محاسبه کارمزد، از طریق سایت صندوق به آدرس www.srd.ir قابل پرداخت خواهد بود.

مبلغ وام دانشجویان علوم پزشکی

وام تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی مجرد ماهیانه یک میلیون و 900 هزار ریال و دانشجویان متاهل ماهیـانه چهار میلیون و 250 هزار ریال تعریف شده است. همچنین به دانشجویان متاهل مرد ماهیانه به ازای هر فرزند 500 هزار ریال تسهیلات اولاد تعلق می گیرد. ضمن اینکه وام مسکن دانشجویان مجرد ماهیانه یک میلیون و 500 هزار ریال و دانشجویان متاهل ماهیانه سه میلیون ریال پرداخت خواهد شد. به دانشجویانی که تحت پوشش کمیته امداد هستند ماهیانه تا سقف 5 میلیون ریال وام تحصیلی و سه میلیون و 500 هزار ریال وام مسکن اعطا خواهد شد.

وام ضروری به دانشجویان نوبت روزانه که با مشکل مالی روبه رو هستند پس از گذشت 1 نیمسال از شروع تحصیل  یک نوبت در طول تحصیل برای  مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته، کارشناسی ارشد و دکترای حرفه ای یک میلیون، مقاطع دکترای تخصصی و دکترای پژوهشی (D.Ph)  و دستیاران یک میلیون و 600 هزار پرداخت خواهد شد.

جمع بندی

در این مقاله تمامی مراحل و روش های دریافت وام دانشجویی علوم پزشکی آورده شده است . شما می توانید از مبلغ وام دانشجویی برای دانشجویان مجرد و متاهل در این مقاله مطلع شوید.

جهت مشاوره در زمینه مبالغ وام دانشجویان علوم پزشکی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید