لیست رشته های دانشگاه پیام نور 99

لیست رشته های دانشگاه پیام نور

جهت مشاوره در زمینه لیست رشته های دانشگاه پیام نور 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانشگاه پیام نور به دو روش با کنکور و بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو می نماید، در این مقاله به بررسی لیست رشته های دانشگاه پیام نور با کنکور می پردازیم. برای اطلاع از زمان ثبت تغییر رشته و تغییر گرایش ، نحوه تغییر رشته در دانشگاه پیام نور ، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ، مهلت ثبت مهمان دانشگاه پیام نور 99 و اعتراض به سوالات امتحان دانشگاه پیام نور 99 روی لینک های آبی کلیک نمایید.

لیست رشته های با کنکور پیام نور 99

لیست رشته های با کنکور پیام نور مقطع کارشناسی (پذیرش براساس نتایج کنکور سراسری99) به حضورتان اعلام می گردد. لازم به ذکر است عنوان ورودی های سنتی و تجمیع-فراگیر پیام نور به این معنی می باشد که دانشجویانی که از طریق کنکور ثبت نام نموده اند اصطلاحا گروه سنتی و دانشجویانی که از طریق بدون کنکور ثبت نام نموده اند را اصطلاحا ورودی های طرح تجمیع یا فراگیر پیام نور گویند. ارزش مدرک هر دو گروه و میزان شهریه آنها یکسان و برابر خواهد بود.

کلیه داوطلبانی که در کنکور سراسری سال 99 شرکت نمایند، می توانند نسبت به انتخاب واحد رشته های دانشگاه پیام نور، اقدام نمایند. لیست کامل رشته های با کنکور و بدون کنکور پیام نور در اختیار شما عزیزان قرار داده شده که می توانید دانلود نمایید. در صورت ایجاد هر گونه تغییر در لیست سال 99، به روزرسانی از طریق همین مقاله انجام خواهد شد. داوطلبان عزیز لازم است لیست مذکور را به دقت مطالعه فرمایید و در صورتی وجود هرگونه سئوال یا ابهام با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید.

مدارک مورد نیاز ثبت نام دانشگاه پیام نور

۱-دیپلم ۴ ساله
۲-مدرک پیش دانشگاهی
۳- مدرک کاردانی (فوق دیپلم)
لازم به ذکر است کسانی که آخرین مدرک آنها دیپلم فنی و حرفه ای است اجازه ثبت نام در مقطع کارشناسی را ندارند و باید یکی از مدارک بالا را داشته باشند.

نحوه انتخاب رشته دانشگاه پیام نور 99

انتخاب رشته دانشگاه پیام نور 99 همزمان با دیگر دانشگاه ها در کشور انجام می شود. و داوطلبان بعد از مشاهده نتایج اولیه کنکور سراسری می توانند در رشته های مورد نظر که به صورت pdf برای شما قرار گرفته شده اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته نمایید. انتخاب رشته به صورت اینترنتی و در سایت سازمان سنجش انجام خواهد شد شما می توانید  از لیست رشته های مورد نظر رشته دلخواه را انتخاب نموده و در سایت ثبت نام نمایید. داوطلبان باید به این نکته توجه نمایند که انتخاب رشته دانشگاه پیام نور با دانشگاه سراسری ادغام شده می باشد و تنها مجاز به انتخاب 150 رشته از میان لیست رشته ها می باشید.

لیست رشته های دانشگاه پیام نور

ثبت نام دواطلبان دانشگاه پیام نور به صورت اینترنتی انجام می شود و انتخاب رشته از نیمه دوم شهریور 99 آغاز می شود و از طریق تماس تلفنی با کارشناسان صدای مشاوران می توانید به سرعت و دقت انتخاب رشته و ثبت نام نمایید. توجه داشته باشید که ظرفیت رشته های پر متقاضی خیلی سریع کامل می شود. شما هم زمان با انتخاب رشته با کنکور پیام نور، امکان ثبت نام بدون کنکور پیام نور را نیز دارید.

لیست رشته های بدون کنکور و با کنکور دانشگاه پیام نور 99

دانلود لیست رشته های بدون کنکور و با کنکور دانشگاه پیام نور رشته های گروه ریاضی

دانلود لیست رشته های بدون کنکور و با کنکور دانشگاه پیام نور رشته های گروه علوم انسانی

دانلود لیست رشته های بدون کنکور و با کنکور دانشگاه پیام نور رشته های گروه علوم تجربی

دانلود لیست رشته های بدون کنکور و با کنکور دانشگاه پیام نور رشته های گروه هنر و زبان خارجه

داوطلبان عزیز می توانند جهت رفع هر گونه سئوال و ابهام در مورد لیست رشته های پیام نور 99 و انجام راحت و سریع انتخاب رشته پیام نور 99 با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

سوالات متداول 

نحوه انتخاب رشته دانشگاه پیام نور در لیست رشته های بدون کنکور به چه صورت است؟ 

داوطلبان متقاضی ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور می توانند از طریق سایت سازمان سنجش اقدام به پذیرش در لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور نمایند.

لیست رشته های با کنکور پیام نور 99 چه زمانی اعلام می شود؟

همزمان با انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری لیست رشته های با کنکور 99 نیز اعلام خواهد شد و به محض انتشار در این مقاله قرار خواهد گرفت.

با دیپلم تجربی می توان در رشته های بدون کنکور انسانی شرکت کرد؟

بله داوطلبان در هر گروهی که تحصیل کرده باشند می توانند در رشته های بدون کنکور پیام نور شرکت نمایند.

برای اطلاعات بیشتر از نحوه انتخاب رشته و آگاهی از پرطرفدار ترین لیست رشته های دانشگاه پیام نور 99 می توانید با سامانه صدای مشاوران و شماره های درج شده در انتهای مقاله تماس حاصل نمایید.

جمع بندی

در این مقاله از لیست رشته های دانشگاه پیام نور صحبت شد و داوطلبان می توانند با استفاده از لیست ر شته هایی که در این مقاله قرار دارد اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته در دانشگاه پیام نور نمایند. این لیست رشته های به صورت pdf  قرار دارد. لیست رشته ها مربوط به سال 98 می باشد به محض انتشار لیست رشته ها در سال 99 این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

 در این مقاله همچنین نحوه انتخاب رشته در رشته های بدون کنکور و با کنکور دانشگاه پیام نور را با یکدیگر بررسی کرده ایم.

جهت مشاوره در زمینه لیست رشته های دانشگاه پیام نور 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید