لیست رشته های دانشگاه پردیس خودگردان 98

شهریه پردیس های خودگردان علوم پزشکی

جهت مشاوره در زمینه لیست رشته های دانشگاه پردیس خودگردان 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

پردیس دانشگاهی خودگردان دوره تحصیلی از دوره های موجود در دانشگاه‌های دولتی در ایران می باشد و با هدف پذیرش دانشجو در قبال دریافت هزینه ایجاد می‌شوند. پذیرش دانشجویان از طریق کنکور سراسری سازمان سنجش یا آزمون اختصاصی، بر اساس مقررات و آیین‌ نامه‌های دانشگاه و با نظارت سازمان سنجش آموزش کشورانجام می شود.

در این مقاله می توانید لیست کامل رشته های دانشگاه پردیس خودگردان را دانلود نموده و جهت انتخاب رشته استفاده نمایید. این لیست شامل نام دانشگاه هایی که پردیس خودگردان دارند، ظرفیت و کد رشته هر کدام، می باشد. جهت انتخاب رشته پردیس های خودگردان نیاز به خرید کارت اعتباری جداگانه نیست، از کارت اعتباری برای انتخاب رشته دانشگاه های سراسری استفاده نمود. توجه داشته باشید که جهت انتخاب رشته صحیح و سریع می توانید از راهنمایی و کمک کارشناسان صدای مشاور بهرمند گردید.

لیست رشته های دانشگاه پردیس خودگردان 98

دانلود لیست رشته های دانشگاه پردیس خودگردان 98

بعد از سال 1391 دانشگاه آزاد پردیس، اقدام به ثبت نام بدون کنکور در بسیاری از رشته های خود کرده است. بیش از 95 درصد رشته های دانشگاه آزاد پردیس، بدون کنکور است. جهت دانلود لیست رشته های دانشگاه پردیس خودگردان و لیست دانشگاه های پردیس خودگردان، می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید.

دانلود فایل لیست رشته های دانشگاه پردیس خودگردان

شرایط ثبت نام دانشگاه های پردیس خودگردان 98

شرایط ثبت نام پردیس خودگردان، قبلا به صورت نیمه متمرکز بود، یعنی داوطلبان جهت ورود به دانشگاه باید مصاحبه انجام می دادند، اما اکنون به صورت متمرکز و بدون مصاحبه و از طریق کنکور سراسری می توان در این دانشگاه ها ثبت نام نمود و به هیچ عنوان نمی توان بدون کنکور ثبت نام کرد. البته استثناهایی نیز وجود دارد، جهت اطلاع از شرایط ثبت نام پردیس خودگردان 98 می توانید با مرکز مشاوره تحصلی صدای مشاور تماس بگیرید.

پذیرش دانشگاه آزاد

توجه داشته باشید که دانشگاه آزاد از دو طریق بدون کنکور و با کنکور سراسری اقدام به پذیرش دانشجو می نماید. در هر دو حالت شهریه ها برابر می باشد و هنگام اخذ مدرک عنوان با کنکور و بدون کنکور ذکر نخواهد شد و ارزش مدرک در هر دو حالت ثبت نام برابر است، همچنین ساعت حضور در کلاس ها نیس یکسان است. تفاوت این دو روش در این می باشد که افرادی که از طریق بدون کنکور، در دانشگاه ثبت نام نموده اند امکان دریافت انتقالی ندارند و رشته های بدون کنکور، تنها شامل رشته های غیر پزشکی می باشد و سایر رشته ها نظیر پزشکی، هوشبری و اتاق عمل و… دارای شرایط ورود به شرط قبولی در کنکور سراسری هستند.

داوطلبان جهت مشاوره انتخاب رشته در دانشگاه های پردیس خودگردان سال 98 می توانند با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه لیست رشته های دانشگاه پردیس خودگردان 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید