لیست رشته های دانشکده کوثر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دانشگاه افسری بانوان بدون کنکور

جهت مشاوره در زمینه لیست رشته های دانشکده کوثر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

لیست رشته های دانشکده کوثر در سال ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ برای انتخاب کد رشته محل های انتظامی دانشکده کوثر به اطلاع داوطلبان می رسد. برای انجام انتخاب رشته از میان لیست رسته های دانشکده کوثر این مقاله را به دقت مطالعه نمایید. رشته های انتظامی از کد رشته های نیمه متمرکز با شرایط خاص محسوب می شود. برای ادامه تحصیل در رشته های دانشکده کوثر بانوان لازم است در مراحل گزینش و مصاحبه و … تایید شوید. اصلی ترین راه برای ورود به این دانشکده ، ثبت نام در کنکور سراسری است. توجه داشته باشید که علاوه بر ازمون اولیه، آزمون های روانشناسی و آزمون های بهداری برای سنجش وضعیت سلامت روحی و جسمانی داوطلبان در نظر گرفته شده است.

لیست رشته های دانشکده کوثر در سال ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

لیست جدیدترین رشته های دانشکده کوثر به اطلاع داوطلبان و علاقمندان به تحصیل در این دانشکده می رسد. در دانشگاه های علوم انتظامی اصطلاحا به رشته، “رسته” گفته می شود. رشته ها یا رسته های تحصیلی و گرایش های متعدد در مجتمع آموزش عالی کوثر بانوان ارائه می شود. هدف از تعلیم متقاضیان این رشته ها، آماده سازی نیروی انتظامی پلیس زن در کشور می باشد.

علاقمندان به تحصیل و اشتغال در رشته های انتظامی میتوانند با توجه به کدرشته محل های دانشکده کوثر انتخاب رشته نمایند. بعد از اعلام نتایج اولیه انتخاب رشته، پذیرفته شدگان به مصاحبه دعوت می شوند. بنابراین اعلام اسامی قبول شدگان مرحله اولیه انتخاب رشته ، به معنی ورود قطعی به دانشکده کوثر نمی باشد. پذیرش نهایی مشروط به قبولی در سایر مراحل تکمیلی می باشد.

لیست رسته های دانشکده انتظامی کوثر

اصلی ترین رشته ها یا رسته های دانشکده انتظامی کوثر شامل رشته های زیر است. می توانید برای اطلاع از سایر رشته های که احتمالا در سال ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ ارائه خواهد، با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید. زنان بعد از ورود به این دانشکده به مدت یک سال دوره عمومی را می گذرانند سپس با توجه به شرایط جسمانی برای ادامه تحصیل رسته مناسب برای ایشان تعیین می شود.

  • راهنمایی و رانندگی
  • اطلاعات و آگاهی
  • انتظامی و …

توجه داشته باشید که رسته هایی مانند مرزبانی مناسب زنان نیست. موارد مناسب بانوان شامل رسته انتظامی و اطلاعات و آگاهی می باشد که رسته مادر محسوب می شود.

رسته بندی بانوان در این دانشکده، با توجه به شرایط جسمی انجام می شود و سایر آموزش های لازم با توجه به رسته انتخابی خواهد بود. بعد از طی کردن دروس آموزش مقدمانی ، اصلی، پایه و عمومی دانشجویان به انتخاب یکی از گرایشات لازم با توجه به شرایط و ضوابط دروس تخصصی، اقدام می کنند.

گرایش های رشته های دانشکده کوثر 

گرایش های رشته های دانشکده کوثر  با توجه به نیاز سازمان، رسته های راهنمایی و رانندگی ، اطاعات انتظامی و رایانه و کشف جرائم می باشد. اشتغال برای بانوان فارغ التحصیل با توجه به نوع رست و گرایش می باشد. برای کسب راهنمایی و اطلاع از این مشاغل با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه لیست رشته های دانشکده کوثر ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید